Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Dibo wydaje mi sie ze mamy inne zalozenia i inaczej rozumiemy ''stabilne" rozpy:D
Warhammer to nie jest sport
Hmm odporność na psychologie mam niemal wszędzie, wiec nic nie ucieknie
Nie zdać czegoś na 8 z przerzutem to sztuka, ja wiem że są tacy co plączą jak nie mają 10 Ld ja na to nie poradzę .. paranoików chyba da sie jakoś leczyć.
Jak ktoś chce mieć 100 % pewności to zapraszam do gry undeadami albo demonami

Nie zdać czegoś na 8 z przerzutem to sztuka, ja wiem że są tacy co plączą jak nie mają 10 Ld ja na to nie poradzę .. paranoików chyba da sie jakoś leczyć.
Jak ktoś chce mieć 100 % pewności to zapraszam do gry undeadami albo demonami

Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
chyba undeadami bardziej niż demonami, bo w demonach przy nie owocnym CC można oddział oddać za frytki 
nie można mieć wszystkiego, albo 10LD albo Doombulle, osobiście wolę Doombulle
niby można mieć Doombulla z 9LD ale to kumulowanie " 1000pkt. " w jednym miejscu czego nie lubię, bo byki lubią samopas się paść, bezpieczniej dla każdego
to samo się tyczy z magią niby " 1500 " się w nią inwestuje a nie robi tyle ile powinna, dla tego wolę klepaczy bardziej praktycznie i wiadomo co zabił i za ile, ile utłukł do pkt. można wyliczyć, a i ile faz shootingu w niego walą a on dalej hasa zgrabnie na polu bitwy, bo można liczyć na ile miazma w danym rzucie przechyli piecze zwycięstwa, czy po prostu opóźniła masakrę, zresztą też nie pewne jest te 2 statystyczne, tym bardziej że liczy się na 3
ps1.: dzisiaj kolejny test DoCh'em totalnie bez magii, 20 / 0, nowym HE wciśnięte
można ? 
ps2.: jak by bestie miały taki Ambush jak ten podręcznikowy grał bym na nim a ten z naszego RB jest o kant dupy rozbić, niby od 1 tury mogą wyjść ale: na 4+, do tego z losowej krawędzi, a na 1 przeciwnik wybiera krawędź

nie można mieć wszystkiego, albo 10LD albo Doombulle, osobiście wolę Doombulle

niby można mieć Doombulla z 9LD ale to kumulowanie " 1000pkt. " w jednym miejscu czego nie lubię, bo byki lubią samopas się paść, bezpieczniej dla każdego

to samo się tyczy z magią niby " 1500 " się w nią inwestuje a nie robi tyle ile powinna, dla tego wolę klepaczy bardziej praktycznie i wiadomo co zabił i za ile, ile utłukł do pkt. można wyliczyć, a i ile faz shootingu w niego walą a on dalej hasa zgrabnie na polu bitwy, bo można liczyć na ile miazma w danym rzucie przechyli piecze zwycięstwa, czy po prostu opóźniła masakrę, zresztą też nie pewne jest te 2 statystyczne, tym bardziej że liczy się na 3

ps1.: dzisiaj kolejny test DoCh'em totalnie bez magii, 20 / 0, nowym HE wciśnięte


ps2.: jak by bestie miały taki Ambush jak ten podręcznikowy grał bym na nim a ten z naszego RB jest o kant dupy rozbić, niby od 1 tury mogą wyjść ale: na 4+, do tego z losowej krawędzi, a na 1 przeciwnik wybiera krawędź
Masz racje Dibo ale widzialem ja Twoj doombulek spierdziela az kopyta gupil
( no offence!)
Wg mnie magie da sie bez problemu policzyc, ja gram 2xduzy shaman,2x maly shaman i eko bsb z HS
Wczoraj na turnieju dzieki magii gory trafialy MC ogrow na 3/3 i ranily na 2 a te oddawaly trafiajac na 6 i raniac na 6, oraz zniszczylem z pociskow 4/6 meaneterow, 20:0 dla mnie
Z HE bylo juz ciezej poniewaz przeciwnik tez gral na bardzo mocnej magii a na WL nie mam sposobu poprostu wiec 16:4 z tego co pamietam
A na orkach magia splewila duzy oddzial 39 savegy do 9 bodajze oraz sciagnalem 2xmagler, 3 trole, i chyba rydwan ale tego juz nie pamietam^^
Uwazam wiec ze w kazdej bitwie ok 950pkt w magii splacilo mi sie
Uwazam ze granie na magii daje bestia duza stabilnosc a granie na augmentach/hexach robi z gorow rzeznikow, Ld9 tez jest bardzo syte. Duze klocki, odginaczki, duzo pociskow, hexow, pitka, i nieoceniony Fetysh daje nam wspaniale obrazenia na zasieg. Wracajac dp meritum sprawy: jak dla mnie stabilnosc to nie oddawania pkt wiec granie na 2xduze gory i 2x bestigory fajnie sie sprawdza(przynamniej u mnie)
Tyle spamu


Wg mnie magie da sie bez problemu policzyc, ja gram 2xduzy shaman,2x maly shaman i eko bsb z HS
Wczoraj na turnieju dzieki magii gory trafialy MC ogrow na 3/3 i ranily na 2 a te oddawaly trafiajac na 6 i raniac na 6, oraz zniszczylem z pociskow 4/6 meaneterow, 20:0 dla mnie
Z HE bylo juz ciezej poniewaz przeciwnik tez gral na bardzo mocnej magii a na WL nie mam sposobu poprostu wiec 16:4 z tego co pamietam
A na orkach magia splewila duzy oddzial 39 savegy do 9 bodajze oraz sciagnalem 2xmagler, 3 trole, i chyba rydwan ale tego juz nie pamietam^^
Uwazam wiec ze w kazdej bitwie ok 950pkt w magii splacilo mi sie
Uwazam ze granie na magii daje bestia duza stabilnosc a granie na augmentach/hexach robi z gorow rzeznikow, Ld9 tez jest bardzo syte. Duze klocki, odginaczki, duzo pociskow, hexow, pitka, i nieoceniony Fetysh daje nam wspaniale obrazenia na zasieg. Wracajac dp meritum sprawy: jak dla mnie stabilnosc to nie oddawania pkt wiec granie na 2xduze gory i 2x bestigory fajnie sie sprawdza(przynamniej u mnie)

Tyle spamu

Warhammer to nie jest sport
Coś takiego?:
Unnamed2600 Pts - Beastmen Army
1 Beastlord @ 238.0 Pts
General; Shield
Ogre Blade [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
50 Gor Herd @ 425.0 Pts fcg z dodatkową bronią (tu siedzi bsb i duży szaman)
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts - fcg z dyscypliną (tu siedzi beastlord)
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
23 Gor Herd @ 225.0 Pts - fcg i tarcze (tu siedzą magowie z shadowem przy kamyku)
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Total Army Cost: 2598.0
Wystawień jest w uj i ciut ciut...także nigdy nie mamy +1 do rozpoczęcia, ale zawsze możemy wystawić 2 kloce do walki w odpowiednim miejscu.
Myślę że rydwany tu nie pasują bo wydają mi się za wolne.
Unnamed2600 Pts - Beastmen Army
1 Beastlord @ 238.0 Pts
General; Shield
Ogre Blade [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
50 Gor Herd @ 425.0 Pts fcg z dodatkową bronią (tu siedzi bsb i duży szaman)
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
40 Bestigor Herd @ 525.0 Pts - fcg z dyscypliną (tu siedzi beastlord)
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
23 Gor Herd @ 225.0 Pts - fcg i tarcze (tu siedzą magowie z shadowem przy kamyku)
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
Total Army Cost: 2598.0
Wystawień jest w uj i ciut ciut...także nigdy nie mamy +1 do rozpoczęcia, ale zawsze możemy wystawić 2 kloce do walki w odpowiednim miejscu.
Myślę że rydwany tu nie pasują bo wydają mi się za wolne.
Wg mnie fajna rozpa
Jedyny minus jest taki ze majac 2 oddzialy do walki, bedziesz musial bardzo dobrze ogarnac smietnik przeciwnika zeby Twoje oddzialy spokojnie dochodzily do combatu
Masz nigdy nie zaczynac bo przeciwnik ma plus 1 do wystawiania? Tu jest kostkologia a plus 1 nie daje wiecznego zaczynania
Co do rydwanow ja wyleczylem sie z nich. Niby fajnie jest wbic ich pare w oddzial ale przeciwnik jednak strzela tylko po nich a maja tylko 4T i 4W i armor save 4 co jest troche malym armorkiem, zreszta doswc czesto okazywalo sie ze taki rydwan byl za daleko przy wystawianiu glownej armii i w 3 turze gonil gdzies na tylach probujac dogonic front:P lepiej za rydwan wystawic 10gorow z ahw, bo mamy w tym 10Wi i 15atakow, wiadomo sila nizsza i bez SV ale sa jednak ciutke twardsi(a rydwanem nie zawsze rzucisz 5-6 na impacty)
Zastanawia mnie jeszcze tylko dlaczego wziales 2lvl na Shadow. Oni sa tylko od miasmy a plus 2 do casta powoduje ze duzy mag przeciwnika spokojnie zbija Twoje czary. W dodatku wazne czary w shadow zaczynaja sie od 10 czy tez 13plus w gore wiec popatrz z ilu kosci bedziesz musial rzucac te czary. Jesli chcesz poczarowac to wywal drugie poziomy na malych shamanach, bestlorda i wtedy powinien wejsc duzy shaman z Shadow i obsidian loadstonem i wtedy masz fajnie ofens z czarow.
Jesli jednak koniecznie chcesz zostac przy Beastlordzie to doloz mu Dragonbane gem oraz Ironcurse Icon, lub zamien go na takie zlozenie jesli tylko Ci to pasuje
1 Beastlord @ 248.0 Pts
Shield
Brass Cleaver [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Opal Amulet [15.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
(opcjonalnie Ironcurse, albo potionek ktory daje devastating charge, policz sobie wtedy ataki jesli szarzujesz na oddzial gdzie bedziesz sie stykal z 3 podstawkami przeciwnikow
)
I wtedy taki lord spokojnie moze isc w gorach z bsb 206 ma duuzo atakow z sila 6 i wtedy shaman moze isc do bestigorow a bestigory moga wziac inny sztandar. Ale to juz wedle uznania
*Ld 9 ciagle jest fajna opcja
Jedyny minus jest taki ze majac 2 oddzialy do walki, bedziesz musial bardzo dobrze ogarnac smietnik przeciwnika zeby Twoje oddzialy spokojnie dochodzily do combatu
Masz nigdy nie zaczynac bo przeciwnik ma plus 1 do wystawiania? Tu jest kostkologia a plus 1 nie daje wiecznego zaczynania

Co do rydwanow ja wyleczylem sie z nich. Niby fajnie jest wbic ich pare w oddzial ale przeciwnik jednak strzela tylko po nich a maja tylko 4T i 4W i armor save 4 co jest troche malym armorkiem, zreszta doswc czesto okazywalo sie ze taki rydwan byl za daleko przy wystawianiu glownej armii i w 3 turze gonil gdzies na tylach probujac dogonic front:P lepiej za rydwan wystawic 10gorow z ahw, bo mamy w tym 10Wi i 15atakow, wiadomo sila nizsza i bez SV ale sa jednak ciutke twardsi(a rydwanem nie zawsze rzucisz 5-6 na impacty)
Zastanawia mnie jeszcze tylko dlaczego wziales 2lvl na Shadow. Oni sa tylko od miasmy a plus 2 do casta powoduje ze duzy mag przeciwnika spokojnie zbija Twoje czary. W dodatku wazne czary w shadow zaczynaja sie od 10 czy tez 13plus w gore wiec popatrz z ilu kosci bedziesz musial rzucac te czary. Jesli chcesz poczarowac to wywal drugie poziomy na malych shamanach, bestlorda i wtedy powinien wejsc duzy shaman z Shadow i obsidian loadstonem i wtedy masz fajnie ofens z czarow.
Jesli jednak koniecznie chcesz zostac przy Beastlordzie to doloz mu Dragonbane gem oraz Ironcurse Icon, lub zamien go na takie zlozenie jesli tylko Ci to pasuje
1 Beastlord @ 248.0 Pts
Shield
Brass Cleaver [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Opal Amulet [15.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
(opcjonalnie Ironcurse, albo potionek ktory daje devastating charge, policz sobie wtedy ataki jesli szarzujesz na oddzial gdzie bedziesz sie stykal z 3 podstawkami przeciwnikow



I wtedy taki lord spokojnie moze isc w gorach z bsb 206 ma duuzo atakow z sila 6 i wtedy shaman moze isc do bestigorow a bestigory moga wziac inny sztandar. Ale to juz wedle uznania

*Ld 9 ciagle jest fajna opcja
Warhammer to nie jest sport
Caledor nie rozumiem twojego wywodu o rydwanach, lepiej zebrać pestki w coś co ma sejva niż w klocek Gorów no nie ? Przecież między innymi po to są te rydwany. Flanki ungory ci nie upilnują.
OKi - wszytko OK, grywałem czymś bardzo podobnym ale z rydwanami.
OKi - wszytko OK, grywałem czymś bardzo podobnym ale z rydwanami.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
10 gorów, jest pod kilkoma względami mniej taktyczny:
1. gory nie ma impakców więc można ich szarżę przyjąć, co wymusza odginanie rydwanów prze orły np z HE
2. 6W więcej ale przy 4+SV na pestkach 3/4S to się niweluje
3. 5S ipmacty, GW, 3A 4S VS 15A z 3S, dalej wolę impacty po mimo ich losowości, można się w coś wbić i liczyć na przebicie np. pokruszenie lancy czy imperialnych kmiotków
1. gory nie ma impakców więc można ich szarżę przyjąć, co wymusza odginanie rydwanów prze orły np z HE
2. 6W więcej ale przy 4+SV na pestkach 3/4S to się niweluje
3. 5S ipmacty, GW, 3A 4S VS 15A z 3S, dalej wolę impacty po mimo ich losowości, można się w coś wbić i liczyć na przebicie np. pokruszenie lancy czy imperialnych kmiotków
Khuman masz racje ale ja mowie o rydwanach z pozycji takiej rozpy
duzy shaman shadow obsidian loadstone, power scroll
duzy shaman beast fencers blade, ward, hagtree fetysh
shaman shadow staff of darkoth
shaman shadow rof, ds
bsb HS
gory35
gory33
7raiders
7raiders
harpie
harpie
razorgor
33bestigory
20bestigory
i nie odczuwam w ogole brak rydwanow i gra mi sie bardzo dobrze bez nich, i jesli mialbym brac rydwan to wolalbym juz tych 10 gorow
duzy shaman shadow obsidian loadstone, power scroll
duzy shaman beast fencers blade, ward, hagtree fetysh
shaman shadow staff of darkoth
shaman shadow rof, ds
bsb HS
gory35
gory33
7raiders
7raiders
harpie
harpie
razorgor
33bestigory
20bestigory
i nie odczuwam w ogole brak rydwanow i gra mi sie bardzo dobrze bez nich, i jesli mialbym brac rydwan to wolalbym juz tych 10 gorow
Warhammer to nie jest sport
Połączyłem 2 koncepcje: Wargory jak z mojej rozpiski na 142 stronie i 2 Dużych shamanów.
1 Great Bray-Shaman @ 325.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Protection [15.0]
Herdstone Shard [50.0]
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Wargor @ 141.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Sword of Battle [15.0]
Armour of Fortune [35.0]
1 Wargor @ 141.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Obsidian Amulet [30.0]
39 Gor Herd @ 337.0 Pts (BSB, Mag Beast)
2ndWeapon; FCG
40 Gor Herd @ 345.0 Pts (Wargory z wardem)
2ndWeapon; FCG
33 Bestigor Herd @ 453.0 Pts (generał, Wargor z MR2)
FCG
Standard of Discipline [15.0]
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2695.0
Zastanawiam sie czy zamiast ostatniego Wargora nie wcisnąć mojego ulubionego terrorysty Shamna 2lv Death, Scout, Power scroll.
1 Great Bray-Shaman @ 325.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Protection [15.0]
Herdstone Shard [50.0]
1 Great Bray-Shaman @ 335.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Fencer's Blades [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
1 Wargor @ 141.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Wargor @ 137.0 Pts
Shield
Sword of Battle [15.0]
Armour of Fortune [35.0]
1 Wargor @ 141.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Biting Blade [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Obsidian Amulet [30.0]
39 Gor Herd @ 337.0 Pts (BSB, Mag Beast)
2ndWeapon; FCG
40 Gor Herd @ 345.0 Pts (Wargory z wardem)
2ndWeapon; FCG
33 Bestigor Herd @ 453.0 Pts (generał, Wargor z MR2)
FCG
Standard of Discipline [15.0]
1 Razorgors @ 55.0 Pts
1 Razorgors @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
Models in Army: 131
Total Army Cost: 2695.0
Zastanawiam sie czy zamiast ostatniego Wargora nie wcisnąć mojego ulubionego terrorysty Shamna 2lv Death, Scout, Power scroll.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
No właśnie Crus gra troszkę w nie moją bajkę, więc przy całym szacunku, nie wzorowałem się na nim.
Koncepcja gry na Wargorach jest starawa ale mało popularna. Jeżeli OnG mogą grać na klepaczach to czemu nasi herosi z PF mają być gorsi? Pomyśle nad daniem im wszystkim GW, wtedy też zrezygnuje z 206tki i dam potion siły za fetysza Magowi (tak jak niektórzy).
Koncepcja gry na Wargorach jest starawa ale mało popularna. Jeżeli OnG mogą grać na klepaczach to czemu nasi herosi z PF mają być gorsi? Pomyśle nad daniem im wszystkim GW, wtedy też zrezygnuje z 206tki i dam potion siły za fetysza Magowi (tak jak niektórzy).
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Osobiście uważam że nasi dowódcy, z wyłączeniem doombulla i beastlorda, posiadają znikomą możliwość zadawania obrażeń przeciwnikom i osobiście jeżeli już ich biorę to wyłącznie dla liderki 8. W cenie 15 gorów mamy gościa który potencjalnie wklepie 2 góra 3 rany.
Nie chcę zaprzeczać sensowi tej rozpiski, ale nie umiem dostrzec jej potencjału :/
Nie chcę zaprzeczać sensowi tej rozpiski, ale nie umiem dostrzec jej potencjału :/
Hmm masz racje 17 Gorów / Heros nie patrzyłem na to w ten sposób.
Cenna uwaga Buniek. Wiesz jak jest, najpierw jest koncepcja, potem komponowanie, a o zdrowej kalkulacji czasem można zapomnieć
Patrzyłem na to raczej tak:
własne 8Ld, Magiczne ataki, konieczność dzielenia ataków przeciwnika na herosów z T5 (bez boostów) i wardem zamiast tylko na gołe 4T, no i na bonusy z magii (+3A,+3S czy +1S,+1T). Czasem radosne wyszarżowanie solistą (tym razem nie mam rydwanów). Dodatkową rzeczą jest Shadow właśnie na generale, ważne jest aby gdy sprawy nabiorą zły obrót, móc podstawić w jego miejsce kogoś innego/tańszego a w walce bardziej użytecznego.

Cenna uwaga Buniek. Wiesz jak jest, najpierw jest koncepcja, potem komponowanie, a o zdrowej kalkulacji czasem można zapomnieć

Patrzyłem na to raczej tak:
własne 8Ld, Magiczne ataki, konieczność dzielenia ataków przeciwnika na herosów z T5 (bez boostów) i wardem zamiast tylko na gołe 4T, no i na bonusy z magii (+3A,+3S czy +1S,+1T). Czasem radosne wyszarżowanie solistą (tym razem nie mam rydwanów). Dodatkową rzeczą jest Shadow właśnie na generale, ważne jest aby gdy sprawy nabiorą zły obrót, móc podstawić w jego miejsce kogoś innego/tańszego a w walce bardziej użytecznego.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Wargor+ha+gw (93 pkt) = 10 Gorów+std+mus (95 pkt)archeolog pisze:herowall to dobry myk dla nas podpisuje sie pod tym 15 gorów vs uzbrojony baran ->gory sie odbiją
Pierwszy wciska statystycznie 2 rany (2,25), a drudzy wciskają 1 (0,75) tylko mają +1 do CR i potem muzyka. W pierwszej wygrywa szarżujący, a potem Gory (i w razie czego przez jakieś 2 fazy mają steadfasta). Wersja wargor-eko (ha+shield) jest twardsza (Gory wsadzają 0,47), ale i gorzej leje (1,35).
Jeżeli porównujemy dozbrojonego magicznie barana, to można przyjąć, że Gory go nie ruszą (pewnie wyjdzie jakieś 0,2 rany / tura), ale powinny złamać go static'iem (jest ich więcej więc ~1 rank + 1 sztandar + muzyk przy remisie -> wystarczy jedna "1" na zranienie u Wargora i przegrywa).