2500 HoCh

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

2500 HoCh

Post autor: thurion »

nie moge sie zdycydowac.. macie troche rozrywki ;)

opcja 1:
1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]

1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 * Exalted Chaos Champion @ 154 Pts
Mark of Chaos Undivided; Flail; Chaos Armour; Shield

1 Daemonic Mount @ [50] Pts

1 Bray Shaman @ 125 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

4 Chosen Chaos Knights @ 190 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts

6 Chaos Furies @ 90 Pts

1 Hellcannon @ 295 Pts
Spell Breaker [25]

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 5

Models in Army: 62


Total Army Cost: 2500
opcja 2:
1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]

1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 * Exalted Chaos Champion @ 189 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield

1 Daemonic Mount @ [50] Pts

1 Bray Shaman @ 129 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1; 2ndWeapon
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts

6 Chaos Furies @ 90 Pts

1 Hellcannon @ 295 Pts
Spell Breaker [25]

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 7

Models in Army: 57


Total Army Cost: 2500
i jedna i druga ma swoje zalety.. pierwsza save 1+, dodatkowy punkt rozstawienia.. druga 2 DD i atak na exalcie...

co byscie wzieli :D :?:

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

drugą , tylko cholerna szkoda ze muzyków nie nigdzie , moze jedne psy ciachnąć ?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

nastapila calkowita zmiana koncepcji :twisted: :

powrot do moich chaosowych korzeni :twisted: trzeba raz czyms innym zagrac dla odmiany od 2 letniego schematu ;)

1 * Chaos Lord @ 801 Pts
Mark of Tzeentch; General; Lore of Tzeentch; Flail; Shield
Dispel Scroll [25]
Golden Eye of Tzeentch [30]
Armour of Damnation [30]

1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 Exalted Chaos Champion @ 267 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Chaos Armour; Shield
Sword of Might [20]
Dispel Scroll [25]

1 Daemonic Mount @ [50] Pts

1 * Exalted Chaos Champion @ 249 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield
Gaze of the Gods [30]

1 Disc of Tzeentch @ [45] Pts

5 Chaos Knights of Tzeentch @ 240 Pts
Mark of Tzeentch; Barding; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Gore Banner [25]

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
Flail; Musician

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts

6 Chaos Furies @ 90 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided

1 Hellcannon @ 295 Pts
Spell Breaker [25]

Casting Pool: 11

Dispel Pool: 6

Models in Army: 47


Total Army Cost: 2499
generalnie korzystam z tego patentu:
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=5268

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

2x5tka na misfirce i nagle zilion pktow tracisz :lol2: :lol2: :lol2:

Szczerze to mi sie Twoje rozpy duzo bardziej podobaly te nietenczowe , byly imho mocniejsze... Magie masz teraz dobra , ale ta magi tenczy jest taka sobie... Uderzenie duzo bardziej ci spadlo :? Rozpa nr 1 mysle , ze byla duzo duzo lepsza...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Ziemko pisze:2x5tka na misfirce i nagle zilion pktow tracisz :lol2: :lol2: :lol2:

.
no wlasnie na tym polega problem.. :P

pewnie i tak sie skonczy na tym ze wezme 1 :P pierwszy pomysl.. tylko te 5 DD boli... z drugiej strony 1+ save (na niektore rzecz ytaka 4ka naprawde robi roznice...) i tani bolo na mouncie z imm to psych...

wariant 2 zapwnia mi 7 DD :P

a wariant 3 dobra zabawe z magia.. ale faktycznie jakas 5 jakis miscast i sie zabawa psuje :P

jeszcze musze nad tym pomyslec :P (na 2250 rozpa mi idealnie wychodzi... a tutaj mam tyle kurde opcji :P)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ziemko pisze:2x5tka na misfirce i nagle zilion pktow tracisz :lol2: :lol2: :lol2:

Szczerze to mi sie Twoje rozpy duzo bardziej podobaly te nietenczowe , byly imho mocniejsze... Magie masz teraz dobra , ale ta magi tenczy jest taka sobie... Uderzenie duzo bardziej ci spadlo :? Rozpa nr 1 mysle , ze byla duzo duzo lepsza...
lepiej... moge sie zalozyc, ze kilka razy bedzie

1 tura strzal z helki zajebiscie wymierzony (mierzony przez 10 minut bo przeciez musi trafic) misfire -> 6 i pierdyliard punktow za polowki magow i pierwszy wound na generale w plecy :twisted:

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Pamętam, jak wychodził book do Chaosu i wszyscy biadolili nad Lordem Tzeencha na smoku że taaaaaaki przęgiety z tym wardem na 3+. I co? I teraz mało kto tym gra. Przereklamowane.
Pewnie podobnie będzie z HE :)

Rozpiski fajne. Chciałbym z tym zargać, bo gwarantuje niezłe szachy.

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

...a może tak zamienić rycerzy na chosenów z CG ( jedną furie trzeba by wywalić ), to tylko jedna kosteczka mniej a oddział stałby się groźny.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Pierun pisze:...a może tak zamienić rycerzy na chosenów z CG ( jedną furie trzeba by wywalić ), to tylko jedna kosteczka mniej a oddział stałby się groźny.
i tak nie wezme tzeentchowej rozpy ;) Shino mi przypomnial o moim talencie do rzucania najmniej porzadanych misifireow na hellcanonnie... jak zycie znam to se ich sam powysadzam :P generalnie jestem bardzo bliski rozpy nr 2.. 7 DD + 3 scrolle jest wporzo :P (a na dwarfy tak duzo znowu nie trace... raptem jedne psy, a tak pozatym ta sama sila przebicia), no i zastanawiam sie nad bazyliszkiem (pojawil sie regulamin :P) biore pod uwage takie:
2. Yasiooo (Spawn of Chaos)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
3D6 2 0 4 5 3 2 7 10
Zasady specjalne:
Cause Fear; Unbreakable, Braindead (zawsze atakuje ostatni), Special Movement
11. Junior (Rat Ogr)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
6 3 0 5 4 3 4 3 6

Zasady specjalne:
Cause Fear, Tunneling (jak się nie wykopie, przeciwik nie zyskuje punktów)
12. Thyrion (Maneater)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
6 4 4 5 4 3 3 4 8


Uzbrojenie:
Heavy Armour, Ogre Club

Zasady specjalne
Stubborn, Immune to psychology.
Zionięcie – atak strzelecki , użyj wzornika zionęcia, modele trafione otrzymuje trafienie z S4.
13. Politowania Godna Jednostka (HE Commander na orle)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
PGJ 5 6 6 4 3 1 7 2 9
Orzeł 2 5 0 4 4 3 4 2 8


Uzbrojenie:
Heavy Armour, Shield, Long Bow

Zasdy specjalne:
Fly (Orzeł), Stoic (PGJ)
Special deployment – strefa rozstawiania do 14” (tylko dla niego).
Shooting Master – może wystrzelić 2 razy, S4, -2 AS
musze ich troche poanalizowac :)

edit: metoda eliminacji napewno nie biore spawna (drozszy niz fiend a gorszy), napewno nie wezme Thyriona ;) spoko myki mozna nim robic dzieki stubborn i zioniecu, ale na armie strzelajace ginie jak piard.. a bazyl ma mi pomagac glownie vs wlasnie takie armie... wiec zostaja helfik na orzelku i rat ogr zakopywacz.. i chyba wezme zakopywacza, jak sie zakopie nie trace pkt, a dodatkowo taki prawie skorpion z niego.. powinien pomagac rozkrecac maszyny a nawet jakis lucznikow... orzelek tez jest wporzo, mozna nim fajnie zagrac ze screamerami.. ale d owalki raczeji nim nie bede wlatywal, a 2strzaly S4 -2 Save to tez znowu nie jest taki szal...

takze chyba biore tunnelersa :P

Awatar użytkownika
badyl
Chuck Norris
Posty: 373
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: badyl »

wez thyriona, bedzie do thuriona jak znalazl pasowac!!

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

badyl pisze:wez thyriona, bedzie do thuriona jak znalazl pasowac!!
nie jest zly... mam nawet figurke zajebiaszcza :twisted: ale to jest raczej do defensow.. koles ze stubka imm to psych i sionieciem jest idealny na fasty, lataczy i inne pierdoly zagrazajace maszynom, strzelcom, magom... do ofensu mi sie sredni oprzyda.. ot taki lepszy minosek za 100pkt ktory zginie od salwy lucznikow.. mi sie duzo bardziej ten rat ogre przyda ;) albo HE na orle.. ale na 90% biore rat ogra :wink:

chociaz thyrion tez jest kurde niezly.. podlatuje pod fasta, klocek, cokolwiek.. zieje, potem zgarniam szarze i trzymam na stubbornie z jedna faze... do tego dobre na undeady i inne takie... nawet na imperium.. moze i bede klimatyczny :twisted: i wezme thyrion ;) kto wie...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Rat OGr do tej rozpy najlepszy...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Ziemko pisze:Rat OGr do tej rozpy najlepszy...
niby tak... ale:
- ma slabe starty... z maszyna krasnoludzka ma duze szanse przy srednim rzucie zeby przegrac...
- kosztuje 100pkt, czyli 2x wiecej od rat ogra... o 15 wiecej od Skorpiona !! z ktorym to nawet nie ma zadnego porownania..
- plusem jest to ze jak sie zakopie to nie ma za niego pkt, ale jak sie zakopie to ja trace doscwazna jednsotke..
- jest na tyle miekki ze byle co postawione na markrze mi go moze rozjechac...
- wychodzi od 2 tury.. przy pechu w 3-4... do tego czasu maneater juz cos zrobi, chocby scaignie ogien i da dodatkowy punkt wystawienia..

ogr jest niezly... odpowiednio screenowany moze byc ok... dla samego zioniecia :twisted: ktore tez robi.. do tego pkt wychodzi lepiej 84 kosztuje zwyky manetaer, ten ma zianie.. czyli wychodzi takie realny koszt 100pkt... ogolnie sie chyba najlepiej kalkuluje...

rat ogre to tunel, mi sie zawsze to zajebiaszczo przydaje.. ale on jest slaby... krasnoludzkiej moze nie ruszyc, z ludzka przy pechu moze byc remis.. jedynie HElfickie pojedzie, a z Helfickimi to ja nigdy problemu nie mialem... tymbardziej przy 7dd i 3 scrollach do ochrony przed magia, niby rat ogre, ale jak sie bardziej wglebic to sama zasada tuneling jest chyba za slabym bonusikiem dla czegos z takimi statami

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Jak tak czytam twoje za i przeciw to mam jedną radę: nie wystawiaj go w ogóle. Bo właściwie to w obu przypadkach może szybko zejść, a 100p dla przeciwnika to nie tak znowu mało.
Chyba że liczyć na 3pkt dodatkowe za malowanie i figrke bazyliszka, a to już jest niezły pomysł :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

da dodatkowy punkt wystawienia..
bazyle sa hirosami,wiec chyba jednak nie :wink:

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Husiat pisze: Chyba że liczyć na 3pkt dodatkowe za malowanie i figrke bazyliszka, a to już jest niezły pomysł :wink:
:mrgreen:

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Skoro jest hirosem to stubborn lub unbreakable są jak najbardziej na miejscu :D
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

po 4h rozmyslaniach nad rozpiska w czasie koncertu Behemotha doszedlem do finalnej wersji :P

Kod: Zaznacz cały

1 Chaos Lord @ 630 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Chaos Armour
Sword of Might [20]
Enchanted Shield [10]
Gaze of the Gods [30]

1 Chaos Dragon @ [360] Pts

1 * Exalted Chaos Champion @ 189 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield

1 Daemonic Mount @ [50] Pts

1 Bray Shaman @ 125 Pts
Mark of Chaos Undivided; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

4 Chosen Chaos Knights @ 190 Pts
Mark of Chaos Undivided; Barding; Chosen Unit; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

4 Chaos Knights of Khorne @ 187 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Heavy Armour; Shield; Musician

5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
Flail

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

3 Minotaurs @ 138 Pts
Mark of Chaos Undivided; Great Weapon

5 Screamers of Tzeentch @ 165 Pts

6 Chaos Furies @ 90 Pts

1 Hellcannon @ 295 Pts
Spell Breaker [25]

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 6

Models in Army: 57


Total Army Cost: 2499
+

Kod: Zaznacz cały

11. Junior (Rat Ogr)
Kod:
     M  WS BS  S  T  W  I  A  Ld
     6  3   0  5  4  3  4  3  6


Zasady specjalne:
Cause Fear, Tunneling (jak się nie wykopie, przeciwik nie zyskuje punktów)
US - 3 

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Naprawdę Ci się sprawdzają minotaury?

Ja przez nie przestałem grać bistami, są niewiarygodnie żałosne dla mnie.

Ale może wykorzystywałem je w innym celu.

Co robią w Twojej rozpie?

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

ksuM pisze:
Co robią w Twojej rozpie?
świrują i zbieraj ostrzal ;) nie jest o glowna sila przebijajaca.. a napewno nie same i nie od przodu... ja zawsze skladalem sie tak zeby miec duzo malo pkt jednostek.. tak zeby moc porobic pulapki, otoczyc, a nie jechac na pale oddzialem za 350pkt na zasadzie dojade czy nie dojade... jak te oddzialki za 150, 180 pkt nie dojada to nie ma takiej tragedi... spolowienie takich oddzialow to tez jest gowno a nie punkty... mi sie sprawdzaja mniej wiecej, bez dogrow w rozpie i spawnow troche gorzej niestety.. ale tez daja rade

ODPOWIEDZ