Green fire of mutation
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Green fire of mutation
Rzucam ten czar na klocek i panowie się okładają. Teraz pytanie - czy mają bonus do sejwa za ,,tarcza+miecz'' , a jeżeli tak to jak wytłumaczyć sensowność tego patrząc na ostatni szereg który nie może bić ,,na przód''.
Q. Can the hand-weapon- and-shield bonus apply against Green Fire?Scimitar pisze:Mają bonus bo biją się tak jakby byli w HtH. Jak wytłumaczyć fluffowo?? Lepiej nie próbować
A. No. The bonus only applies when attacked from the front and the
attacks from the unit attacking itself will originate from all
directions.
S. Rulebook page 56 / Direwolf FAQ Council Interpretation
Co prawda Direwolf, ale jest

- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
No to skoro nie wiadomo to wątpliwości powinny byc rozpatrzone na korzyś braku bonusu skoro bonus dostaje sie w konkretnych okolicznościach.Scimitar pisze:Z jednej strony tak, ale nigdzie też nie ma powiedziane jak ten atak dokładnie się odbywa.
TakScimitar pisze:Z jednej strony tak, ale nigdzie też nie ma powiedziane jak ten atak dokładnie się odbywa.
BTW - to odnośnik już do nowego booka ??
Edit: Dokładnie, skoro w nowej edycji bonus dostajesz TYLKO od przodu, a w czarze nie masz nic o przodzie, to nie nadinterpretujesz, że walka jest z przodu

Nieprawda. W opisie czaru masz wyraźnie, że każdy wykonuje jeden atak i nie działają żadne zasady broni. Tak więc 1 atak z bazową siłą i WS.ksuM pisze:Wybierasz czym mają bić (znaczy rzucający).
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
bullshit..Scimitar pisze: Nieprawda. W opisie czaru masz wyraźnie, że każdy wykonuje jeden atak i nie działają żadne zasady broni. Tak więc 1 atak z bazową siłą i WS.
primo: w opisie czaru tego nigdzie nie ma
secundo:
Q. When an enemy unit is affected by Green Fire of Tzeentch and
strike themselves, does the unit use its main weapon (caster
basically chooses), or does the owner of the unit get to choose?
For example, if a unit is equipped with great weapons and shields,
would they use the great weapons (caster's choice) or hand weapon
and shield (owners choice)?
A. Caster's choice.
S. Official Hordes of Chaos FAQ
Q. Can the hand-weapon- and-shield bonus apply against Green Fire?
A. No. The bonus only applies when attacked from the front and the
attacks from the unit attacking itself will originate from all
directions.
S. Rulebook page 56 / Direwolf FAQ Council Interpretation
generalnei polecam sledzic 7mo ed direwolfy..Q. If casting the Tzeentch spell Green Fire on a unit of swordsmen
can
the caster freely choose what equipment the combat is fought with? To
specify can it be cast on a unit of Empire swordsmen that then elect
to only use their hand weapons not using the shields?
A. The caster chooses which weapon to attack with. The Swordsmen will
defend themselves as best they can though, so they would use their
shields. However, if a unit was armed with halberd and shield, the
caster may choose for them to attack with the halberd, so they could
not use their shields to defend with, as they are using a two-handed
weapon.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team
nigdzie przy tym czarze nie ma tego co napisales, jest tylko o braku bonusow za szarze i inne dziwne rzeczy.. w stylu nie ma +2S za lance, flaile itp, nigdzie nie byla wyjasniona kwestia tego jaka bronia biją, dopiero direwolf (jakis czas temu juz to bylo o tym ze rzucajacy wybiera !!) to wyjasnilScimitar pisze:Jakoś śledziłem AB do Chaosu
pzdr