Czyżby jakaś świnia dokręciła lizakom i demonom boczne kółka?Finał będzie taki, że znowu będzie dokręcanie sobie bocznych kółek
PKS - Polski Komp Skor - propozycje i dyskusja
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - Polski Komp Skor - propozycje i dyskusja
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jestem swiecie przekonany, ze wszystkim tu zalezy na rozwoju naszego hermetycznego srodowiska i sam wybor ludzi majacych poniekad o tymze rozwoju stanowic, nie bedzie sprawa priorytetowa. Chodzi o wybranie graczy, ktorzy faktycznie wiedza z czym sie tego battla je. Fans 4 fans.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Nawet jak komp powstanie, to nie będzie bullą papieską, dalej wola organizatora będzie święta i to on będzie wybierał format. Tyle zamieszania nad compem, którego nie ma.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Osobiście o wiele bardziej ufam naszej lidze za zbalansowanego PKSa niż ETC ar.
Każdy z LL i LS gra sporo w batla więc zna realia i to co jest gięte a co słabe.
Jak był BP grałem i wtedy może DoCH i VC gniotły ale dało się pograć całkiem fajnie np. OK starymi co niestety bez BP ciężkie było ale nie mówię, że niemożliwe
Jestem całym sercem za PKS i życzę owocnej pracy tym co go będą układać...
Pozdrawiam
Każdy z LL i LS gra sporo w batla więc zna realia i to co jest gięte a co słabe.
Jak był BP grałem i wtedy może DoCH i VC gniotły ale dało się pograć całkiem fajnie np. OK starymi co niestety bez BP ciężkie było ale nie mówię, że niemożliwe
Jestem całym sercem za PKS i życzę owocnej pracy tym co go będą układać...
Pozdrawiam
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
A może poprośmy LS po prostu, żeby się czymś takim zajęli - wyglądają podobnie jak proponowany przez Karola twór...Karli pisze: Myślę, że PKS powinien liczyć 5 osób grających różnymi armiami, wybieranych kadencyjnie przez LL na sezon ligowy. Prace PKS powinny być jawne i prowadzone na forum BP.
Zastanawiam się jednak, dlaczego niektórzy potrzebują poparcia poprzez jakieś głosowanie w inicjatywie, która winna być oddolna. Już jest coś takiego - chłopaki siedzieli i myśleli na formatem LIMITED. Nie potrzebowali osobnego forum, zabawy w ar.com, kadencji i wyborów - po prostu wspólnie coś tam dłubali.
Powie mi ktoś w jaki sposób chcecie zmusić organizatorów turniejów do gry na tym tworze?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Jeszcze raz zapytam, gdyz tam w sumie nie miejsce na to.Część obecnych kandydatów do tego grona to gracze, którzy miały lub mają realny wpływ na kształt Euro - nie widzę sensu głosowania na nie.
Ich wybór to cementowanie starego systemu i brak realnej zmiany.
chodzilo ci tylko o mnie czy takze o inne osoby np. Debka i Mlodego, majacych posredni wplyw na ar, czy tez moze o osoby z ktorymi rozmawialem tworzac ktorykolwiek ar?
Taka prośba do kandydatów może i głupia ale jak piszecie swoje mini CV i co byście cieli itd, napiszcie jaki system widoczności byście widzieli w swoich ograniczeniach.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Być może ktoś z "kandydujących" zainteresuje się dodaniem do swojego programu Komp Skoru punktu, który może mieć wpływ na bardzo mocne zróżnicowanie rozpisek. Ja sam na kandydata zdecydowanie się nie nadaję.
Chodzi o dopuszczenie do formatu turniejowego tworzenie więcej niż jednej rozpiski. Rozpiski mogą być tajne lub jawne. Sposobów "zagrywania" rozpisek może być bardzo wiele. Podam przykład:
Formuła Ogólna:
- Gracze zanim wystawią swoje armie na stole informują jakimi armiamia grają, ale nie ujawniają swoich rozpisek. Następnie decydują się jaką rozpiskę "zagrać" i podają ją swojemu "przeciwnikowi". Rozpoczyna się gra...
Sposobów zagrywania rozpisek to np.
- jedna jawna rozpiska oraz jedna jednorazowa przygotowane pewnie na bardzo niekorzystny paring - po wykorzystaniu "koła ratunkowego" gracze po bitwie zgłaszają wynik wraz z wykorzystaniem koła ratunkowego (rozpiski jednorazowej)
- kilka tajnych rozpisek np. 3, gracz wybiera jedną z nich w każdej bitwie - z biegiem czasu jak ktoś ma dobry "wywiad" podczas turnieju (trwającego dwa dni) rozpiski mogą być już mniej tajne, ale nadal zapewniają elastyczność w doborze rozpiski do przeciwnika, a poinformowana osoba nadal nie wie, którą z trzech rozpisek zagra jego przeciwnik
- dwie lub więcej jawnych rozpisek
itd... (sposób "zagrywania" rozpisek zależy od inwecji tworzącego comp score i/lub organizatora turnieju)
Propozycja ta ma na celu:
- wyeliminować lub znacznie zmniejszyć syndromu papieru-kamień-nożyce
- poprzez zastosowanie różnych wariantów "zagrywania rozpiskami" zmniejszych ilość "ograniczeń", ktore w takim przypadku mogą już być zbędne
- odblokować jednostki i kombinacje uznawane za słabo grywalne, które znalazłyby zastosowanie w innych rozpach niż "uniwersalne"
- uatrakcyjnienie samej formuły turniejowej
- nie generuje listy ograniczeń, banów, tworzenia schematów
Podobna propozycja padła już wcześniej ze strony Embira.
Chodzi o dopuszczenie do formatu turniejowego tworzenie więcej niż jednej rozpiski. Rozpiski mogą być tajne lub jawne. Sposobów "zagrywania" rozpisek może być bardzo wiele. Podam przykład:
Formuła Ogólna:
- Gracze zanim wystawią swoje armie na stole informują jakimi armiamia grają, ale nie ujawniają swoich rozpisek. Następnie decydują się jaką rozpiskę "zagrać" i podają ją swojemu "przeciwnikowi". Rozpoczyna się gra...
Sposobów zagrywania rozpisek to np.
- jedna jawna rozpiska oraz jedna jednorazowa przygotowane pewnie na bardzo niekorzystny paring - po wykorzystaniu "koła ratunkowego" gracze po bitwie zgłaszają wynik wraz z wykorzystaniem koła ratunkowego (rozpiski jednorazowej)
- kilka tajnych rozpisek np. 3, gracz wybiera jedną z nich w każdej bitwie - z biegiem czasu jak ktoś ma dobry "wywiad" podczas turnieju (trwającego dwa dni) rozpiski mogą być już mniej tajne, ale nadal zapewniają elastyczność w doborze rozpiski do przeciwnika, a poinformowana osoba nadal nie wie, którą z trzech rozpisek zagra jego przeciwnik
- dwie lub więcej jawnych rozpisek
itd... (sposób "zagrywania" rozpisek zależy od inwecji tworzącego comp score i/lub organizatora turnieju)
Propozycja ta ma na celu:
- wyeliminować lub znacznie zmniejszyć syndromu papieru-kamień-nożyce
- poprzez zastosowanie różnych wariantów "zagrywania rozpiskami" zmniejszych ilość "ograniczeń", ktore w takim przypadku mogą już być zbędne
- odblokować jednostki i kombinacje uznawane za słabo grywalne, które znalazłyby zastosowanie w innych rozpach niż "uniwersalne"
- uatrakcyjnienie samej formuły turniejowej
- nie generuje listy ograniczeń, banów, tworzenia schematów
Podobna propozycja padła już wcześniej ze strony Embira.
To jest format turnieju. Swoja droga calkiem ciekawy, ale jeszcze bardziej idzie w strone syndromu papier/nozyce/kamien (mozna sie side'owac na konkretne buildy).Chodzi o dopuszczenie do formatu turniejowego tworzenie więcej niż jednej rozpiski. Rozpiski mogą być tajne lub jawne. Sposobów "zagrywania" rozpisek może być bardzo wiele. Podam przykład:
Choc ciekawa opcja byloby:
turniej czy na pks czy na etc czy jakkolwiek inaczej powiedzmy 2600
600-800 punktow w 2 roznych detachmentach (znaczy jest 1800 pktow bazy wspolnych dla 2 armii i po 800 zmiennych jej czesci)
Spec. charagcterzy dopuszczeni (ale powiedzmy z brakiem wyboru 2 detachmentow, a jedynie z jedna rozpiska)
Nie było mnie parę dni.
Moim zdaniem jest najbliższy podręcznikowemu stylowi gry i jest bardzo intuicyjny.
A mimo niego potwory&ska są na stołach. Nie dominują, ale są.
A przy nowych podręcznikach, które pełne są potworów, daje to razem sensowny balans.
Również chodzi mi o Twoją sąsiadkę, której mówisz "dzień dobry", w trakcie gdy tworzysz ar.
Proszę, naprawdę nie jest trudno ocenić kto ma/miał jaki wpływ na zasady Euro z grona polskich graczy.
Doceniam Twoją pracę dla środowiska (zarówno w LS, jak i innych ciałach). Poważnie.
Ale jednocześnie nie zgadzam się z Twoją decyzją co do roli, jaką wyznaczyłeś sobie w AR.com.
Nie moderujesz tej grupy, robi to El Rey. Nie wyznaczasz trendów, jesteś po prostu jednym z.
I może nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że w efekcie wszyscy gramy na ten pośledni pakiet zasad.
Jeżeli ty mnie pytasz o szczegóły, to ja też zapytam Ciebie.
Jak, twoim zdaniem, można tworzyć odległą alternatywę dla zasad Euro, współtworząc samo Euro?
Rano, Dr Jekyll na jednym forum wspiera (nawet jeżeli biernie) liczne ograniczenia, a na drugim Mr Hyde "otwiera" grę?
Dla mnie to dziwaczne rozdwojenie jaźni.
Bez względu czy dotyczy to Ciebie, innych byłych reprezentantów czy Twojej sąsiadki.
Tak jak napisałem w kandydaturze - SLoS.Gokish pisze:Taka prośba do kandydatów może i głupia ale jak piszecie swoje mini CV i co byście cieli itd, napiszcie jaki system widoczności byście widzieli w swoich ograniczeniach.
Moim zdaniem jest najbliższy podręcznikowemu stylowi gry i jest bardzo intuicyjny.
A mimo niego potwory&ska są na stołach. Nie dominują, ale są.
A przy nowych podręcznikach, które pełne są potworów, daje to razem sensowny balans.
Shino pisze: chodzilo ci tylko o mnie czy takze o inne osoby np. Debka i Mlodego, majacych posredni wplyw na ar, czy tez moze o osoby z ktorymi rozmawialem tworzac ktorykolwiek ar?
Również chodzi mi o Twoją sąsiadkę, której mówisz "dzień dobry", w trakcie gdy tworzysz ar.
Proszę, naprawdę nie jest trudno ocenić kto ma/miał jaki wpływ na zasady Euro z grona polskich graczy.
Doceniam Twoją pracę dla środowiska (zarówno w LS, jak i innych ciałach). Poważnie.
Ale jednocześnie nie zgadzam się z Twoją decyzją co do roli, jaką wyznaczyłeś sobie w AR.com.
Nie moderujesz tej grupy, robi to El Rey. Nie wyznaczasz trendów, jesteś po prostu jednym z.
I może nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że w efekcie wszyscy gramy na ten pośledni pakiet zasad.
Jeżeli ty mnie pytasz o szczegóły, to ja też zapytam Ciebie.
Jak, twoim zdaniem, można tworzyć odległą alternatywę dla zasad Euro, współtworząc samo Euro?
Rano, Dr Jekyll na jednym forum wspiera (nawet jeżeli biernie) liczne ograniczenia, a na drugim Mr Hyde "otwiera" grę?
Dla mnie to dziwaczne rozdwojenie jaźni.
Bez względu czy dotyczy to Ciebie, innych byłych reprezentantów czy Twojej sąsiadki.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Zalezy co rozumiesz poprzez odlegla alternatywe. Jesli chodzi ci o system nie balansujacy sposob rozgywki to rzeczywiscie nie jest to cos na co bym sie pisal.Jak, twoim zdaniem, można tworzyć odległą alternatywę dla zasad Euro, współtworząc samo Euro?
Co do zalozen ar to problem jest taki, ze pr musialbym miec zupenie inny i robiony przez caly kraj (tak jak to dunczycy robili jakis czas temu, ai caly czas podtrzymuja w sumie). U nas dziala to inaczej.
NIe wiem czy widziales, ale staralem sie podjac calkiem sporo dyskusji. Chcialem takze troche tam zmienic decyzje w kilku kwestiach.
Nie jest takze tak, ze z kazda decyzja przeglosowana na twf sie automatycznie zgadzam. Mam tam swoje zdanie oraz troche inna wizje.
Nie zmienia to jednak faktu, ze jak juz pisalem wczesniej istnieje korelacja pomiedzy ograniczeniami armii. Musza one stanowic calosc i jak juz zaczynamy ograniczac armie nowe to musza te ograniczenia wspoldzialac z juz istniejacymi.
Uwazam, ze ograniczen na ar jest za duzo. Nie uwazam, ze bylaby to gra gorsza gdyby bylo ich o poziom, dwa mniej. Stad nie widze problemu w robieniu ograniczen. Inna sprawa, ze juz dzialajac w ar jestem zmuszony dosc dobrze znac korelacje pomiedzy armiami.
Sarkastyczne wstawki na pewno tez swiee dodaja do tej dyskusji. Nie wiem czy miales zamiar mnie wypowadzic z rownowagi, czy tez cokolwiek innego, lecz na prawde niewiele to dodaje do juz istniejacej dyskusji.
Przyganiał kocioł garnkowi.
A już poważnie. Nie rób z tego dyskusji o Tobie. Chodzi o tę gierkę co nas wszystkich kręci, a nie o Ciebie.
rzeczywiście - nie mój poziom dyskusji.Shino pisze:Jesli chodzi ci o system nie balansujacy sposob rozgywki
A już poważnie. Nie rób z tego dyskusji o Tobie. Chodzi o tę gierkę co nas wszystkich kręci, a nie o Ciebie.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

@Eltharion
Ciężko spodziewać się wyników pracy, skoro zebrana grupka mędrców najpierw musi ustalić co będzie robić. Dopiero jak już idea i założenia zostaną ustalone będą mogli zabrać się do pracy. Jak dla mnie powinno być to zrobione na odwrót
Ciężko spodziewać się wyników pracy, skoro zebrana grupka mędrców najpierw musi ustalić co będzie robić. Dopiero jak już idea i założenia zostaną ustalone będą mogli zabrać się do pracy. Jak dla mnie powinno być to zrobione na odwrót

A taka grupa się zebrała / zbiera się ? wiadome jest chociaż kiedy się zbierze ?
Nie mówiąc o tym co jest trudnego w opublikowaniu prostych ograniczeń ?
2400
Specjale dopuszczeni
Max 12 kości na magie
Death i shadow z max 5 kości
LoS - Slos
Look out od czarów - transmutacja 13 dwellersy na jednym charakterze w unicie
DE : Pedant + korona / druchii sorcery / sztylet max 1
Lizz : Tetto Eko zakazany , Max jeden upgrade na slanie
Skaveny : max 4 elektryków
Chaos dwarfy : death / chalice max 1
Gramy co najmniej jeden B&G
Nie mówiąc o tym co jest trudnego w opublikowaniu prostych ograniczeń ?
2400
Specjale dopuszczeni
Max 12 kości na magie
Death i shadow z max 5 kości
LoS - Slos
Look out od czarów - transmutacja 13 dwellersy na jednym charakterze w unicie
DE : Pedant + korona / druchii sorcery / sztylet max 1
Lizz : Tetto Eko zakazany , Max jeden upgrade na slanie
Skaveny : max 4 elektryków
Chaos dwarfy : death / chalice max 1
Gramy co najmniej jeden B&G
Ostatnio zmieniony 7 maja 2013, o 22:46 przez Eltharion, łącznie zmieniany 3 razy.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Najlepiej nic nie wiedzieć. Niech to zrobią w ciszy i spokoju, a lepszy produkt końcowy będzie.Eltharion pisze:A taka grupa się zebrała / zbiera się ? wiadome jest chociaż kiedy się zbierze ?
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Fajnie, że się chłopcy podpaliliście, ale jak chce się dany produkt zrobić dobrze to tak się tego nie robi.
Doceniam w programach te przeurocze, ogólne, nic nie mówiące fragmenty jak to każdemu zrobi się dobrze, ale w tym wiarygodny jest co najwyżej Młynek. Jak chcemy zrobić dobre ograniczenia to najpierw należy wybrać cele jakie chcemy realizować, a nie wybierać ludzi, dać im władze i czekać co zrobią, bo ta metoda to najprostszy sposób by zrobić ETC bis.
Parafrazując:
Wypatrzenia tak! Ograniczenia nie!
Będę szczerze zawiedziony jeżeli to głosowanie na LL ruszy bo to subtelne połączenie patologii z entuzjazmem.
Co do kilku szczegółów tej dyskusji:
-kontygenty/różne warianty rozpy/2600+ pkt. wszystko fajnie, ale nie opowiadajcie przy okazji, że to ma służyć animacji sceny lub tym bardziej wprowadzaniu nowych graczy do zabawy, bo to tak po prostu nie działa,
-Eltharion, jak widać nic nie jest trudnego, skoro taki mędrzec jak ty już to zrobił, jest natomiast kilka problemów z których wiele osób nie zdaje sobie sprawy. Zaletą ETC jest to, że jesteśmy wolni od dyskusji typu "X pocisnął bo mu koledzy dokręcili kółka", od kiedy gramy na ETC jedyne zarzuty jakie lecą to te o TK i BOC, aczkolwiek jak widać po otwarciu forum AR to gdyby Shino naprawdę chciał Ordinowi dokręcić boczne kółka to nie byłoby ich już gdzie przyczepiać. Stworzenie owego PKS wymaga jakiejś legitymizacji, by się zaraz nie okazało, że co master to PKS owszem obowiązuje, ale z lokalnymi wstawkami, które zmieniają raz Y raz Z.
-czas stworzenia produktu. Głównym postulatem tegorocznego AR-u był czas, jak widać wybierając miedzy później a lepiej i szybciej a gorzej wybrano później i gorzej. Takich rzeczy nie robi się na określony z góry termin, owszem można na potrzeby konkretnych turniejów jakiś etap przedstawić, natomiast efektywność czasową to mogą mieć dwie osoby, jak są w jednym pomieszczeniu, im więcej osób tym dłużej to trwa, ale też dzięki odmiennym spojrzeniom produkt jest lepszy,
Najpierw odpowiedzmy sobie na kilka podstawowych pytań:
1.Kto jest adresatem PKS. Czy mają to być ogólniki pod wszystkich graczy, czy ma to być skomplikowany system masterowy dla wyjadaczy?
2.Czy ma to być system na jeden dedykowany format, czy wierzymy, że da się stworzyć uniwersalne ramy?
3.Jaki docelowy poziom ograniczeń nas interesuje?
4.Czy akceptujemy zmiany zasad GW, jeśli tak to jakie?
5.Czy celem jest zrównanie siły poszczególnych armii, czy tylko obcięcie największych przegięć?
6.Czy interesuje nas tylko balans czy chcemy sztucznie wymuszać różnorodność?
Jak już będziemy to wiedzieli, to możemy się bawić dalej.
Doceniam w programach te przeurocze, ogólne, nic nie mówiące fragmenty jak to każdemu zrobi się dobrze, ale w tym wiarygodny jest co najwyżej Młynek. Jak chcemy zrobić dobre ograniczenia to najpierw należy wybrać cele jakie chcemy realizować, a nie wybierać ludzi, dać im władze i czekać co zrobią, bo ta metoda to najprostszy sposób by zrobić ETC bis.
Parafrazując:
Wypatrzenia tak! Ograniczenia nie!
Będę szczerze zawiedziony jeżeli to głosowanie na LL ruszy bo to subtelne połączenie patologii z entuzjazmem.
Co do kilku szczegółów tej dyskusji:
-kontygenty/różne warianty rozpy/2600+ pkt. wszystko fajnie, ale nie opowiadajcie przy okazji, że to ma służyć animacji sceny lub tym bardziej wprowadzaniu nowych graczy do zabawy, bo to tak po prostu nie działa,
-Eltharion, jak widać nic nie jest trudnego, skoro taki mędrzec jak ty już to zrobił, jest natomiast kilka problemów z których wiele osób nie zdaje sobie sprawy. Zaletą ETC jest to, że jesteśmy wolni od dyskusji typu "X pocisnął bo mu koledzy dokręcili kółka", od kiedy gramy na ETC jedyne zarzuty jakie lecą to te o TK i BOC, aczkolwiek jak widać po otwarciu forum AR to gdyby Shino naprawdę chciał Ordinowi dokręcić boczne kółka to nie byłoby ich już gdzie przyczepiać. Stworzenie owego PKS wymaga jakiejś legitymizacji, by się zaraz nie okazało, że co master to PKS owszem obowiązuje, ale z lokalnymi wstawkami, które zmieniają raz Y raz Z.
-czas stworzenia produktu. Głównym postulatem tegorocznego AR-u był czas, jak widać wybierając miedzy później a lepiej i szybciej a gorzej wybrano później i gorzej. Takich rzeczy nie robi się na określony z góry termin, owszem można na potrzeby konkretnych turniejów jakiś etap przedstawić, natomiast efektywność czasową to mogą mieć dwie osoby, jak są w jednym pomieszczeniu, im więcej osób tym dłużej to trwa, ale też dzięki odmiennym spojrzeniom produkt jest lepszy,
Najpierw odpowiedzmy sobie na kilka podstawowych pytań:
1.Kto jest adresatem PKS. Czy mają to być ogólniki pod wszystkich graczy, czy ma to być skomplikowany system masterowy dla wyjadaczy?
2.Czy ma to być system na jeden dedykowany format, czy wierzymy, że da się stworzyć uniwersalne ramy?
3.Jaki docelowy poziom ograniczeń nas interesuje?
4.Czy akceptujemy zmiany zasad GW, jeśli tak to jakie?
5.Czy celem jest zrównanie siły poszczególnych armii, czy tylko obcięcie największych przegięć?
6.Czy interesuje nas tylko balans czy chcemy sztucznie wymuszać różnorodność?
Jak już będziemy to wiedzieli, to możemy się bawić dalej.
Eltharion pisze: Nie mówiąc o tym co jest trudnego w opublikowaniu prostych ograniczeń ?
Cytując ulubioną sentencje Dymitra: Gramy w tą samą grę?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.