Liz by Oki
Moderator: Ziemko
Re: Liz by Oki
Raczej nie. Metal jest za mało elastyczny. Potrzebujesz go uzupełnić innym lorem.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Loremaster na death czy metal i dlaczego?
Bo to 450 pkt + żaba BSB/generał (albo oba) siedzące w jednym miejscu z Mv4/5 i ITP, do którego przeciwnik chętnie doczłapie i zgarnie naraz dużo punktów? Próbowałem z lifem, ale po prostu się nie da - w kluczowym momencie zawsze za bardzo polegałem na magii i się zawodziłem. Plus zbierają straszny oklep od wszelkich jednostek zadających stompy czy innych buraków. Są ponadto podatni na słonko, a i w walce nie robią aż tak wiele.
Można tak jeszcze sporo wymieniać
Można tak jeszcze sporo wymieniać
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Temple nie są ItP Chyba, że siedzi w nich Kroak Czytaj kodeks, szmato . Jak się bawimy w wyliczankę, to jeszcze można dodać, że przez Slanna w drugim szeregu tracą potencjalne 2 ataki z S5. Do tego, jak na swój koszt mają niski WS. Najbardziej zabolała ich zmiana edycji, gdzie :
a) mając hw i inną broń, musisz używać tej innej broni (wcześniej mogłeś wybrać), czyli w tym wypadku halabardy, rezygnując w tym przypadku z korzystania z tarczy.
b) nie ma już premii za walkę hw+shield, co kiedyś dawało Templom możliwość wyciągnięcia 2+ Armor Save'a.
c) static combat result nie ja już tak dużego znaczenia, jak kiedyś
d) wysoki koszt punktowy = niska liczebność = mała ilość szeregów = nie ma jak łamać steadfasta
e) stubborn - w dobie steadfastów już tak nie gniecie jaj
Itd. Z GW w 80% sprawdza się zasada, że im fajniejsza figurka, tym bardziej niegrywalna
a) mając hw i inną broń, musisz używać tej innej broni (wcześniej mogłeś wybrać), czyli w tym wypadku halabardy, rezygnując w tym przypadku z korzystania z tarczy.
b) nie ma już premii za walkę hw+shield, co kiedyś dawało Templom możliwość wyciągnięcia 2+ Armor Save'a.
c) static combat result nie ja już tak dużego znaczenia, jak kiedyś
d) wysoki koszt punktowy = niska liczebność = mała ilość szeregów = nie ma jak łamać steadfasta
e) stubborn - w dobie steadfastów już tak nie gniecie jaj
Itd. Z GW w 80% sprawdza się zasada, że im fajniejsza figurka, tym bardziej niegrywalna
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
Szlag, moja reputacja jest teraz na minusie Tak dawno nie ściągałem Templi z półki, że zapomniałem, jakie mają zasady Mea culpa.
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
No Panowie szukam pomysłuna 1200 open jakieś pomysły?
- slan metal i morze skinków?
- standardowo slann death , hohorta z kroxami i inne takie takie?
- slan metal i morze skinków?
- standardowo slann death , hohorta z kroxami i inne takie takie?
Albo oldblood na generała, i pobaw się z Tetto'eko jak piszesz że to open. Będziesz miał zabawę z Ifkami na każdym double, a miscaście tylko na dwóch lub więcej 6. Poza tym loremaster heavena, przerzut rzutów na (nie)spadającą kometę i jakieś inne bajery jak przestawienie d3 oddziałów po rozstawieniu armii.
Dla mnie brzmi soczyście, problem może być tylko czy masz jakąś konwersję tego gościa.
Dla mnie brzmi soczyście, problem może być tylko czy masz jakąś konwersję tego gościa.
Też myślałem o tym ale zabronili specjali
Musze sobie coś zagrać i sprawdzić żabę z metalem, 70 skinków w skirmiszu i 2x2salki , a potem rozpe na 2xkowbojach
Musze sobie coś zagrać i sprawdzić żabę z metalem, 70 skinków w skirmiszu i 2x2salki , a potem rozpe na 2xkowbojach
No i zmiana w kompozycji....bez lordów.....nie wiem co wcisnąć....może:
- kowboj gen
-skink ze scrolem
-2 duże kohorty z kroxami
-3 oddziały kamyków
Co wy na to?
- kowboj gen
-skink ze scrolem
-2 duże kohorty z kroxami
-3 oddziały kamyków
Co wy na to?
Takie coś na Poznań
Poznań - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Becalming Cogitation [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
1 Saurus Oldblood @ 267.0 Pts
Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
TETTO'EKO @ 255.0 Pts
22 Skinks @ 132.0 Pts fcg
srox@ 307.0 Pts fcg
srox@ 307.0 Pts fcg
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
Models in Army: 145
Total Army Cost: 2399.0
Poznań - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 315.0 Pts
General; 1 Discipline; Magic Level 4; Lore of Death; Battle Standard
# Becalming Cogitation [0.0]
Plaque of Tepok [15.0]
1 Saurus Oldblood @ 267.0 Pts
Great Weapon
Glitering Scales [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Venom of Firefly Frog [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 160.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 161.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
TETTO'EKO @ 255.0 Pts
22 Skinks @ 132.0 Pts fcg
srox@ 307.0 Pts fcg
srox@ 307.0 Pts fcg
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Terradon Riders @ 90.0 Pts
3 Salamander Hunting Packs @ 225.0 Pts
Models in Army: 145
Total Army Cost: 2399.0