Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Goglem »

Ale po co strzelac do swoich jeżeli slavy nie są w combacie ?

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Bo to takie skaveńskie ;)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Kiedy wybieramy ile czarów z jakich domen losuje Grey Seer? Na poziomie rozpiski, czy przed każdą grą?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Przed każdą grą. Możesz zawsze wybrać zero czarów z jakiejś domeny.
Life's a game with save and load features disabled.

Jendrusi7
Warzywo
Posty: 17

Post autor: Jendrusi7 »

Cześć, mam parę pytań odnośnie skavenów.
1. Czy przy rzucie na efekt z dzwonu używa się kostek z puli mocy, czy nie mają one z pulą mocy nic wspólnego?
2. Czy sztormówka wypala sie tylko w turze gracza skaveńskiego, czy w turze przeciwnika też trzeba rzucać?
3. Czy można zdispelować efekt 9-10 z dzwonku?
Z góry dzięki za odpowiedź :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

1. rzucasz w fazie magi z kości mocy, ale one nie są do tego zużywane. Czyli masz np. 10, rzucasz dzwonek z 3, i dalej masz 10.
2.W swojej i przeciwnika rzucasz.
3. Tak na power level 5 o ile się nie mylę.
Obrazek

Jendrusi7
Warzywo
Posty: 17

Post autor: Jendrusi7 »

Dzięki za szybką odpowiedź.
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

1. Do dzwonienia już dawno nie zużywa się kości mocy.

2. Jeśli chodzi o sztormówe to cytuję AB: "Rzuć K6 na początku każdej kolejnej tury gracza - na 4+ działanie sztandaru zostaje przerwane". Tury gracza, czyli tylko naszej, a nie przeciwnika i następuje to w kolejnej turze po odpaleniu.

3. Efekt 9-10 można dispelować? Jest to przecież przed fazą magii i napisane jest, że nie zużywa kości mocy.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

chyba musisz przeczytać jeszcze raz Army Book
a najlepiej to jeszcze z FAQ i to po angielsku, jeśli w polskiej książce takie rzeczy wypisują :)

a rzucanie bound spelli jest w Rule Booku opisane, również polecam przeczytać
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Gibon

Post autor: Gibon »

AB po polsku to jednak porażka. Kolejne błędy i to całkiem spore :roll:. Dzięki za olśnienie, mam na szczęście jeszcze w angielskiej wersji także idę się edukować i mam nadzieję, że już nic nie znajdę sprzecznego z prawdą :?
Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, o 19:13 przez Gibon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Misha, ten gejzer z Dzwonu wypada przy odpowiedniej ilości rzuconej na efekt, tam nie ma poziomu, więc nie ma wartości, jaką należałoby zbijać itd.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Page 43 – Ringing the Bell, result 9-10
Change result 9-10 to “The Bell itself (not the Grey Seer)
immediately casts the Scorch Spell with a Casting Value of 5
(this requires no power dice and cannot be increased in any
way), see page 78.”
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Czy w polskim wydaniu jest więcej takich błędów? Dopiero zaczynam przygodę z WFB i mam polską księgę armii. Dlatego nie do końca czaję błąd o którym rozmawialiście... Ale czy takich i innych wpadek jest więcej?

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Jest parę błędów, ale z casting value z tego czaru jest podany poprawny i od początku grałem, że można to zdispelować, więc nie wiem ocb z tym. Ale z błędów to jeszcze to że w polskim napisane że mortar jest move or fire, a on może normalnie się ruszyć i oddać strzał.
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

Najlepiej od początku mieć angielski AB wtedy nie ma problemu. No chyba, że chcesz polski żeby poczytać cały fluff :D

Gibon

Post autor: Gibon »

Czy czar Crack's Call można rzucać z combatu i do combatu (nie licząć niewolników ofc)?

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Do combatu jeśli nie są to slejvy to nie możesz raczej a z combatu to nie wiem.
Obrazek

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Z combatu możesz (tylko MM nie można, a to nie jest MM), byle nie przez swoich i nie do swojego combatu.

Awatar użytkownika
gervaz
Kretozord
Posty: 1517

Post autor: gervaz »

Kontrowersja z ostatniej bitwy: czy jeśli przy wystawianiu gutter runnerów nie skorzystam z wystawienia ich jako scoutów, to czy mogę wystawić ich jako ambusherów?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

no raczej powinieneś, zazwyczaj rezerwy są zablokowane w scenariuszach, tylko ambush zostaje

ODPOWIEDZ