Jest zapis w Rule Booku, że Postać nie może dołączyć do jednostki Latającej, Rydwanów i Rojów, niezależnie od tego jaki Troop Type posiada. Jedynym wyjątkiem (możliwe, że w rzeczywistości niejedynym, ale nie kojarzę niczego innego) jest armia Tomb Kings, która posiada konkretnie opisaną zasadę specjalną, że mogą dołączać. Zauważ, że ten sam problem ma np. Bretonnia, gdzie Lord na Pegazie nie może wejść do Pegasus Knightów, a jedynie czerpać z Lookout Sir! na 4+ będąc bodajże w 3" od nichravtheone pisze:To, że nie ma Look-out-sir'a, jest oczywiste, ale nie rozumiem czemu nie może dołączyć? Jaka zasada o tym mówi? Ma te same podstawki, a unit, to unit.
