


Wspierają nas:




Kiedy: 29-30 czerwiec 2013
Gdzie: w Poznaniu, ul. Krakowska 10, Szkoła podstawowa nr 82.
Mapka: https://maps.google.pl/maps?q=Pozna%C5% ... lskie&z=16
Dojazd: 6min tramwaj i 9 pieszo z dworca PKP, lub auto, mapka wkrótce,
Format: single 2400 pkt
Nagrody: WIP
Wpisowe: 50zł/osobę
Zapisy:
Prosiłbym o zgłaszanie się wcześniej gdyż musimy ogarniać miejsce w hostelach za które realnie płacimy.
Zgłoszenia do 25 czerwca do 5.00 rano (ta godzina gwarantuje nam, że nie będzie negocjacji, że ktoś wysłał 5 minut za późno) dają 4DP do klasyfikacji. Po tym terminie ujawnimy listę specjali ze zgłoszonych już rozp.
Zgłoszenia do 27 czerwca do 5.00 rano (ta godzina gwarantuje nam, że nie będzie negocjacji, że ktoś wysłał 5 minut za późno) dają 2DP do klasyfikacji.
Adres do zgłoszeń: niesamowicie.powazny.adres@gmail.com
Nocleg:
Nie ma opcji spania na sali, zapewniony nocleg przez organizatora w schronisku szkolnym.
Alkohol:
Nie ma opcji picia na sali, aczkolwiek szkoła znajduje się jeden przystanek od starego rynku, wieczorem proponujemy imprezę w zarezerwowanym lokalu lub jak ktoś ma ochotę zwiedzanie co ciekawszych miejsc na rynku.
Hostele:
w odległości że warto iść z buta na miejsce turnieju:
http://www.melangehostel.com/
http://hostel8.home.pl/wordpress/?page_id=80
http://www.poznanhostel.eu/pl/cennik
w odległości 4 przystanków tramwajem od turnieju:
http://www.hostelpoznan.pl/slowackiego/cennik.html
http://poznan-hostel.pl/tani-nocleg-w-poznaniu.php
Sędziowie:
Merytoryczny - główny - Lidder
Merytoryczny - organizator - kudłaty
Techniczni wkrótce
Kontakt: na forum lub maciej.przygorzewski@gmail.com
W czasie turnieju uczestnicy rozegrają 5 bitew (3 w sobotę i 2 w niedzielę). O parach w czasie pierwszej bitwy zadecyduje losowanie, gracze z tego samego miasta nie grają ze sobą w pierwszej rundzie, chyba że któreś będzie stanowić ponad 50% frekwencji. Pary do kolejnych starć na pierwszych 10 stołach zostaną stworzone z wykorzystaniem systemu szwajcarskiego, na pozostałych będziemy przesuwać w ramach możliwości ludzi z tych samych miast by nie grali ze sobą.
Na turnieju obowiązuje wymóg pomalowanych armii. Pomalowana jest taka figurka która ma wszystkie podstawowe powierzchnie pokryte farbą, może to być podkład jeżeli kolor podkładu jest odpowiedni dla danej powierzchni (czarny płaszcz sprejem jest ok, gdy wszystkie płaszcze w armii są ciemne, natomiast biały podkład na mieczu nie jest ok).
Specjalni herosi o ile nie mają oryginalnego modelu muszą przejść akceptacje sędziego (należy wysłać zapytanie mailem), w przeciwnym razie mogą na miejscu turnieju zostać zdegradowani do swoich niespecjalnych odpowiedników.
Wszystkie decyzje sędziego są nieodwołalne i nie podlegają dyskusji w trakcie trwania gry. Po bitwie jak najbardziej gracz ma prawo podjąć dyskusję z sędzią a my będziemy starali się wyjaśnić podstawy naszej decyzji/przyznać do błędu.
W czasie turnieju gracze zdobyć mogą łącznie 100p (bitwy) + 15p (ocena modelarska) + 4p (rozpiska) + test z zasad = 124p
Plan turnieju
Dzień 1
09.00 - 10.00 zapisy
10.00 - 13.00 I bitwa
13.00 - 14.00 przerwa na obiad (bufor na opóźnienia, paringi będą już znane więc można grać).
14.00 - 17.00 II bitwa
17.00 - 20.00 III bitwa
Afterparty
Dzień 2
09.00 - 12.00 IV bitwa
12.00 - 15.00 V bitwa
15.30 zakończenie i podziękowania
Ocena malowania
Poznańska promocja. Zgodnie z zapowiedzią w zgłoszeniu mastera w każdej ocenie malowania zostanie przymknięte oko na 2pkt. Oznacza to że otrzymując 13pkt uzyskujemy już maksymalną ocenę. Nie przymykamy oczu na braki w przygotowaniu do gry.
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
Mapki są te same co na ETC
Zasady:
- SLOS
- dopuszczeni specjalni charakterzy,
- gdy koszt jedynego lorda w armii przekracza limit na lordów to nadwyżka przechodzi do slotu hero,
- ograniczenia ETC 2013 patrz niżej
Scenariusze
Bitwy 1-5 Battleline, za wyjątkiem 3 gdzie gramy blood and glory
Punktacja do blood and glory:
Bitwa kończy się gdy fortitude spadnie do 3pkt. Wynik obliczamy następująco:
-jeżeli scenariusz został wykonany to zwycięzca otrzymuje 20 puntków - 1pkt za każdy oddany fortitude point, nie mniej niż 15pkt,
-jeżeli scenariusz nie został wykonany podliczamy różnicę w fortitude pointach i zwycięzca otrzymuje 10pkt + róznica, przegrany 10pkt - różnica,
Kod: Zaznacz cały
Obowiązuje cały przydługawy wstęp z zasadami ETC z następującym wyjątkiem:
-armie nie mają limitu dispel dice'ów.
Beastmen (2700pts, +1 Power Dice, -10%)
• Tuskgor Chariots, Ungor Raiders, max 4 each
• A unit cap of 50 models per unit and point cap on units 550 instead of 450 pts.
Wszyscy specjale dopuszczeni.
Bretonnia (2400pts)
• No Restrictions
Wszyscy specjale dopuszczenii.
Chaos Dwarfs (2400pts)
• Chalice or Sorcerer Prophet. Chalice of darkness counts as 2 PD.
• Iron daemon count as a war machines, K'daii destroyer count as 2 war machines.
• Hellcannon 0-1
Specjal do chaos dwarfów dopuszczony. Reszta specjali z tego booka nie jest dopuszczona.
Dark Elves (2400pts)
• Max. 35 repeater Crossbows (excluding chariots & characters) in the army
• Harpies, Flying characters, Rending stars max 2 of each
• Dark riders 0-3
• Shades max 20 models
• Pendant cannot be worn by a Dreadlord
• Pendant of Khaeleth/Hydra max 2 in total
Wszyscy specjale dopuszczeni.
Dwarfs (2400pts)
• Grudge Throwers, max 2 in total.
• Gyrocopter doesn't count towards the war machine/template max
• Anvil counts as 1 war machine.
Wszyscy specjale dopuszczeni. Thorek counts as additional warmachine.
Daemons of Chaos (2400pts)
• Skull cannon 0-1
• Beast of Nurgle models max 8 in total.
• Army with units of only one god has no restrictions
Wszyscy specjale dopuszczeni
Empire (2400pts)
• Demigryphs models, max 8 in total.
• Cannon/Steam tank 0-1/2nd Demigryph unit, max 3 in total.
Wszyscy dopuszczeni, Balthazar Gelt counts as +1PD
High Elves (2400pts)
• Flying units (excluding chariots), max 4.
• Frostheart Phoenixes, max 1.
• Book of Hoeth counts as 2 Power dice
Wszyscy specjale dopuszczeni
Lizardmen (2400pts)
• Salamanders units, max 1.
• Mounted Scar-Veterans, max 2
• Cupped hands of the Old Ones +1 power dice
• Cogitations/Dispel Scroll/Cube of darkness, max 1 in total
• A model with feedback scroll and/or the Lore of Death cannot take bane head.
• Crown of Command or Higher State of Consciusness
• Non character units consisting of less than 20 models and costing 130pts or under, max 6
Wszyscy specjale dopuszczeni. Tetto eko counts as 2PD and 2DD, if Tetto eko is in the army no other wizard may use lore of heavens,
Ogre Kingdoms (2400pts)
• Dispell scroll/Hell heart/Rune Maw max 2 in total
• Slaugther master/Iron blaster 0-1/Crown of Command, max 2 in total
• Mournfang models, Max 8 in total.
Wszyscy specjale dopuszczeni
Orcs&Goblins (2600pts)
• Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the power dice limit
• Maximum model cap is 60 models per unit
Wszyscy specjale dopuszczeni
Skaven (2400pts)
• Clan Slave units, Giant Rats, Engineers, max 3 each
• Gutter runners are limited to 2 units and max 20 models in total
• Hellpit Abomination 0-1/Doomwheel 0-1/Warp-lightning Cannon 0-1
• Doom Rocket/Brass Orb/Storm Banner max 2 in total
Wszyscy specjale dopuszczeni
Vampire Counts (2400pts)
• Zombies are 0-3
• Flying units (not including Hovers), max 4
• Ethereal units 0-3, and max 2 of same kind/characters
• Howls/shrieks max 2 in total
• Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist 0-1/Each Lord Choice, max 3 in total
• Blasphemous Tome upgrade count as 1 power dice
Wszyscy specjale dopusczeni
Tomb Kings (2600pts, +1 Power Dice, -10%)
• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 power dice
• Hierotitan is worth 1 power dice
Wszyscy specjale dopuszczeni, Ramhotep counts as 1PD
Wood Elves (2600pts, -10%)
• Spellsingers may use lore of beast and lore of life,
Wszyscy specjale dopuszczeni
Warriors of Chaos (2400pts)
• Core Chaos chariots max 3, Hell Cannon is max 1
• Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch.
• Chimera/Daemon Prince, max 2
• Daemon Prince can have max 3 of Soul feeder/armour save of 2+ or better/Mark of Nurgle/Fly/3rd or 4th level of magic
• 5 or more chariots/Deamon Prince/Unit of Skullcrushers/Exalted Hero choices on daemonic mount, max 3 in total
• Archaon or Throgg, reszta specjali dopuszczona
1 Lajkonik
2 Andrew
3 Ziemko
4 Kuc
5 Młynek
6 Maciej Łepkowski
7 Butan
8 Helion
9 Krasnal
10 Luc
11 Sill
12 Michał Salamon
13 Dębek
14 Lazur
15 Wokrze
16 Jacek
17 Heptun
18 Shino
19 Arbiter
20 KArlee
21 Adrian Pietras
22 Kuba Paraszczak
23 Mapet
24 Kisiel
25 Jeżus
26 Kołata
27 Piotr
28 Deus
29 Solo
30 Rybka
31 Leoh
32 Kuyasz
33 Dibo
34 Maciej Baliński
35 Thain
36 Lenar
37 Pająk
38 Pasiak
39 Chudy
40 Lipek
41 Kuman
42 Guldur
43 Malin
44 Eltharion
45 hesus
46 Maricn Krzemień
47 klops
48 bless
49 Miszon
50 Gąska
51 MAciej Paraszczak
52 Dydu
53 KJ
54 Szaitis
55 Siimson
56 Futuhs
57 Dymitr
58 Maryś
59 Podwys
60 Sokół
61 Golonka
62 Gniewko
63 Kuba
64 Kalafior
65 Rince
66 żaba poz
67 Szymon S
68 doomdiver
69 Grzechu
70 Furion
71 Justyna
72 Crus
73 oki
74 krzychos
75 muchozol
76 Kuba Michalec
77 bobson
78 diuk
79 chester
80 Gremli
81 Wojtuś
82 Bober
83 kędziorson
84 Tordzio
85 Fluffy
86 Mikołaj Cholaszczyński
87 Romek
88 Jagal
Lista specjali:
Epidemius
Kairos +2
Marius Leitdorf
Luthor Huss
Throgg
Slogtongue +1
Arkhan
tetto eko
Alith Anar
Malekith
Green knight +1
skulltaker
Malagor
Karl Franz
Mafred
Fay Enchantres
Morathi
Grimgor
Festus
Karanak
teclics +1