O jakich ograniczeniach mówimy? O tych których jeszcze nie ma?Kalesoner pisze:
Nie zgadzam się z Tobą. Wbudowanie speców w koncepcję ograniczeń oznacza, ze jesli ich wyjać całość może stracić balans.
Przykładowo, nie dajemy TK dodatkowych punktów, bo mają spoko speców, którzy ratuja tę armię. Org wycinajac spece sprawia, że PKS staje się kulawy.
PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Marks pisze:O jakich ograniczeniach mówimy? O tych których jeszcze nie ma?Kalesoner pisze:
Nie zgadzam się z Tobą. Wbudowanie speców w koncepcję ograniczeń oznacza, ze jesli ich wyjać całość może stracić balans.
Przykładowo, nie dajemy TK dodatkowych punktów, bo mają spoko speców, którzy ratuja tę armię. Org wycinajac spece sprawia, że PKS staje się kulawy.
Myślę, że jednak jakieś będą.
W ogóle moim zdaniem PKS team zabiera sie do sprawy od dupy strony, no ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
@propozycja Dębka, żeby składać konkretne propozycje cięć:
a) Wywalić wszystkie "6"
(taki żart)
b) (ingerencja w zasady) wszystkie lory z 5PD i lookouty od wszystkiego o ile szczegółowe nie mówią wprost o snajperce (jak strzelanie); Death +3 do poziomu trudności casta i można wygenerować max 1PD per czar (można też poprawić FAQ co to jest "unmodified leadership" - ograniczy spam snajperek Ld i zmienić casta tylko na "6-ce")
Uzasadnienie do b) -> Death robi się mniej atrakcyjny (słonko wchodzi jak brzytwa). Owszem trudno rozproszyć w świetle tego co pisał wcześniej Kudłaty, ale trudno też rzucić (po coś się jednak inwestuje sporo punktów w magię), a przy rzucaniu rośnie szansa na wywalenie maga w kosmos. Lookouty od wszystkiego, bo deathstar / nie-deathstar zawsze gdzieś bohaterowie będą chodzić (nigdy nie widziałem wielu bohaterów biegających samopas) i nagle czary "mass destruction" zamieniają się w pseudo-snajperki (oddział +gen +bsb +dwellersi / transmutacja = co najmniej 1/3, że jednego bohatera nie ma -> why? wszystkie inne metody pozbycia się takich gości wymagają dużo więcej farta / nakładów - począwszy od klop/armat, przez CC, aż po inną magię za wyjątkiem dedykowanych czarów którym właśnie podnieślibyście poziom trudności).
a) Wywalić wszystkie "6"

b) (ingerencja w zasady) wszystkie lory z 5PD i lookouty od wszystkiego o ile szczegółowe nie mówią wprost o snajperce (jak strzelanie); Death +3 do poziomu trudności casta i można wygenerować max 1PD per czar (można też poprawić FAQ co to jest "unmodified leadership" - ograniczy spam snajperek Ld i zmienić casta tylko na "6-ce")
Uzasadnienie do b) -> Death robi się mniej atrakcyjny (słonko wchodzi jak brzytwa). Owszem trudno rozproszyć w świetle tego co pisał wcześniej Kudłaty, ale trudno też rzucić (po coś się jednak inwestuje sporo punktów w magię), a przy rzucaniu rośnie szansa na wywalenie maga w kosmos. Lookouty od wszystkiego, bo deathstar / nie-deathstar zawsze gdzieś bohaterowie będą chodzić (nigdy nie widziałem wielu bohaterów biegających samopas) i nagle czary "mass destruction" zamieniają się w pseudo-snajperki (oddział +gen +bsb +dwellersi / transmutacja = co najmniej 1/3, że jednego bohatera nie ma -> why? wszystkie inne metody pozbycia się takich gości wymagają dużo więcej farta / nakładów - począwszy od klop/armat, przez CC, aż po inną magię za wyjątkiem dedykowanych czarów którym właśnie podnieślibyście poziom trudności).
Jesli uwazacie death za zbytnio popu;arny i zbyt mocny (co jest o tyle prawda, ze poza najsilniejszym czarem w grze ma jeszcze combo wygrywajace gre (dd), czary punktujace od 1szej tury na w zasadzie wszystkie armie (snajpy) i w sumie tylko 1 jest slabym czarem (soulblight jest niezly, a bjuna bardoz sytuacyjna tylko).
to juz jakis czas temu myslalem nad zakazaniem boostowania czarow z tej domeny. Sprawia wtedy to, ze o ile slonce wciaz jest mocne, to domena traci reszte niezlych czarow (a nawet dd wtedy ma 24" zasiegu, wiec trzeba tym defensem sie ruszyc do przeciwnika, zeby to zadzialalo)
to juz jakis czas temu myslalem nad zakazaniem boostowania czarow z tej domeny. Sprawia wtedy to, ze o ile slonce wciaz jest mocne, to domena traci reszte niezlych czarow (a nawet dd wtedy ma 24" zasiegu, wiec trzeba tym defensem sie ruszyc do przeciwnika, zeby to zadzialalo)
Zmiana dla samej zmiany jest średnio sensownaByro pisze:No chyba jednym z założeń było, aby to było różne od Euro.Furion pisze:Takie wprowadzenia zmian tylko po to, by to było różne od euro.

Co do speców to Kalesoner to bardzo dobrze imo wytłumaczył. Jakoś nie podoba mi się to, że nagle staną się wręcz obligatoryjni.
Niltag na ilu turniejach za granicą byłeś z dopuszczonymi specami? Ja na żadnym

Co do brzytwy to zgadzam się z Przemciem. Już się stęskniłem za tymi czasami gdy grało się do pierwszej brzytwy najlepiej z 9 kości aby na pewno wyszła i nikt nie ze scrollował. A w mniej ważnych combatach i tak szła co tura na wszelki wypadek ale z mniejszej ilości kości. Pysznie jednym słowem.
To widzę chęć pisania zasad od nowa na projekcie bastarda się nie skończyłaDeath +3 do poziomu trudności casta i można wygenerować max 1PD per czar (można też poprawić FAQ co to jest "unmodified leadership" - ograniczy spam snajperek Ld i zmienić casta tylko na "6-ce")

kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego
protestuję w kontekście VC!
Poza średnio opłacalnymi ekstrawagancjami typu 2lvl wampir za 200 ptków ta armia nie ma żadnych alternatyw poza deathem. Ja bym chętnie pograł czymś innym na nekromantach (np. shadow) ale zwyczajnie nie ma takiej możliwości. Tym bardziej że ze słońca to ci 2lvl nekromanci przy 4 kościach rzadko korzystają, to inne czary im się przydają.
Poza średnio opłacalnymi ekstrawagancjami typu 2lvl wampir za 200 ptków ta armia nie ma żadnych alternatyw poza deathem. Ja bym chętnie pograł czymś innym na nekromantach (np. shadow) ale zwyczajnie nie ma takiej możliwości. Tym bardziej że ze słońca to ci 2lvl nekromanci przy 4 kościach rzadko korzystają, to inne czary im się przydają.
+1 dla Tomka!Assur pisze:protestuję w kontekście VC!
Poza średnio opłacalnymi ekstrawagancjami typu 2lvl wampir za 200 ptków ta armia nie ma żadnych alternatyw poza deathem. Ja bym chętnie pograł czymś innym na nekromantach (np. shadow) ale zwyczajnie nie ma takiej możliwości. Tym bardziej że ze słońca to ci 2lvl nekromanci przy 4 kościach rzadko korzystają, to inne czary im się przydają.
Jeżeli uważacie, że death jest problemem w lizakach czy DE to uwalcie tego deatha w tych armiach. Takie kompleksowe ograniczenie jest zbyt radykalne. Armie takie jak VC nie mają po prostu alternatywy.
Słońce altyleryjka razy 2!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
nie zgodzę się. gośc ma 3+save, 4a s5 - sam sadza fasty a zwykły mag za około 120 punktów tego nie robi.Szaitis pisze:+1 dla Tomka!Assur pisze:protestuję w kontekście VC!
Poza średnio opłacalnymi ekstrawagancjami typu 2lvl wampir za 200 ptków ta armia nie ma żadnych alternatyw poza deathem. Ja bym chętnie pograł czymś innym na nekromantach (np. shadow) ale zwyczajnie nie ma takiej możliwości. Tym bardziej że ze słońca to ci 2lvl nekromanci przy 4 kościach rzadko korzystają, to inne czary im się przydają.
Jeżeli uważacie, że death jest problemem w lizakach czy DE to uwalcie tego deatha w tych armiach. Takie kompleksowe ograniczenie jest zbyt radykalne. Armie takie jak VC nie mają po prostu alternatywy.
równie dobrze szła ci przecież gra na beastcie czy metalu. Mi gra na lighcie się bardzo podoba. (może to dobry przykład - przegrałem 4 gry grając na lighcie, wszystkie z przeciwnikami którzy mieli słońce i które skutecznie weszło).
Wypierdolić słońce, reszte czarów zostawić jak było z lookoutami i zacznie się mierzenia skilla a nie na jaką odległość weszło słońce


Słońce tylko duża wersja!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
No i? Przypomnisz sobie, że Juggery nie są nieśmiertelne? A kto marudził ostatnio, że ETC mu za bardzo armię pocięło i "w ogóle nie da się tym grać"? Zapomniałeś, że jak będzie uwalnianie zasad to nie tylko WoCh dostanie "no limit + 300pkt"?Przemcio pisze:Jeeee naprawdę mega grajmy do 1 brzytwy super...
Już widzę te zajebiste gry np Zombiaki z S10...

- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
A miało być tak pięknie. Koledzy zrobili sobie statut, wybrali sobie sekretarza i pracują nad zasadami tworzenia zasad. Absurd goni absurd i wyjdzie z tego drugie EURO bo wywlekają na wierzch flaki w dosłownie w każdej kwestii. Chyba chcą być bardziej papiescy niż sam papież. Ehhh... A miało być szybko, krótko i na temat.
Ja jebie ale marudzicie. Nie wiem kto wpadł na pomysł udostępnienia prac nad PKSem dla wszystkich ale to był bardzo zły pomysł. Ehhh...
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)
-
- Falubaz
- Posty: 1152
No chyba nie mogło być inaczej, własnie przez to ze ujawniono forum AR, padł pomysł PKSu 

dajcie im spokój - robią swoje i są pod presją - poza tym większość z was to po prostu ciężko dogodzić ....jakie to wszystko polskie i małe...każdy na wszystkim się zna ,każdy wie najlepiej - ja pierdole! ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
PiotrB pisze:dajcie im spokój - robią swoje i są pod presją - poza tym większość z was to po prostu ciężko dogodzić ....jakie to wszystko polskie i małe...każdy na wszystkim się zna ,każdy wie najlepiej - ja pierdole!
howgh!
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...
Lepiej zagrac tak - o, masz klocek? postawie Ci pod ryj 4 juggery a reszte mam gdzieś, bo i tak nie masz na mnie argumentów...Przemcio pisze:
Jeeee naprawdę mega grajmy do 1 brzytwy super...
Już widzę te zajebiste gry np Zombiaki z S10...
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Haha jakie to prawdziwe
Przemcio trochę obiektywizmu - ta gra to nie tylko Woch
(są tez inne armie jak byś nie wiedział
)
A tak wogle to Woch bez ograniczeń tez ma nad wyraz dobrze i uwaga tez będziesz mógł sobie wystawić gołych maruderów i rzucać sobie na nich brzytwę jak to takie przejebane !!

Przemcio trochę obiektywizmu - ta gra to nie tylko Woch


A tak wogle to Woch bez ograniczeń tez ma nad wyraz dobrze i uwaga tez będziesz mógł sobie wystawić gołych maruderów i rzucać sobie na nich brzytwę jak to takie przejebane !!

Mówi się trudno i idzie się dalej ...