1350 DE przygotowujace sie na arene

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

1350 DE przygotowujace sie na arene

Post autor: zaf »

1350 Pts - Dark Elves Army

1 Noble @ 136 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak
Lifetaker [30]
Enchanted Shield [10]
Dark Steed

1 Sorceress @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

10 Warriors @ 120 Pts
Repeating Crossbow; Light Armour; Shield

5 Dark Riders @ 90 Pts
Spear; Light Armour

5 Dark Riders @ 90 Pts
Spear; Light Armour

5 Dark Riders @ 90 Pts
Spear; Light Armour

6 Cold One Knights @ 226 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

5 Harpies @ 65 Pts
2ndWeapon

1 Cold One Chariot @ 97 Pts - red
Spear

1 Cold One Chariot @ 95 Pts

2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Light Armour

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 46
Total Army Cost: 1349

Narazie zjadło to He Kuby, ktory stwierdził ze jednak ttrzeba cos w swojej rozpie zmienic
pokonało tez Empire - chociaz w tej btwie nie obylo sie bez strat

mam zamiar jeszcze zmeczyc kumpla i przetestowac z krasiami.
zadaje sobie jednak pytanie - co w przypadku jak trafie na chasos i okrytny offence. bo wiem ze z defencem sobie radze ale ...

ewentualnie skavy-standard - wiem ze mocniejsze ale

1350 Pts - Skaven Army

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Warpstone Charm [25]

1 * Chieftain @ 105 Pts
General; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Warpstone Amulet [25]
Bands of Power [25]

23 Clanrats @ 190 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ratling Gun

24 Clanrats @ 205 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Ratling Gun

25 Clanrat Slaves @ 54 Pts
Musician

23 Clanrat Slaves @ 50 Pts
Musician

5 Night Runners @ 25 Pts

5 Night Runners @ 25 Pts

5 Warplock Jezzail teams @ 100 Pts
Jezzail; Pavise

4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 68 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires

18 Giant Rat Pack @ 90 Pts
3 Packmasters
Whip; Light Armour

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 145
Total Army Cost: 1350

nie wiem czy mi sie usmiecha graniem porno
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2007, o 17:57 przez zaf, łącznie zmieniany 2 razy.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

zrob tak zeby DS rozdzielic pomiedzy 2 magow-bezpieczniej :wink:

a co do samych rozpisek-nie wiem
w zasadzie nic sensownego sie w tym formacie nie miesci :roll:

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

DE lepsze - poważnie :D

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Oczywiście Skaveny dużo mocniejsze imho, ale DE mają klimat, potencjał, i są wyzwaniem. Ja bym wybrał DE :)

A co do rozpiski:

Armia jest generalnie strzelająco - uciekająca, z kilkoma mocno uderzającymi oddziałami.

Wydaje mi się, że opcja zamiany 3 oddziałów Dark Riders na 2 bardziej dopakowane jest do rozważenia:

- wsadzając DR kusze masz dodatkowy, mobilny oddział kuszników (takie dwa oddziały np. wyskakujące zza górki są w stanie rozstrzelać od kopa np. oddział strzelców imperialnych, czy WE, podczas gdy bez kusz muszą napierać i obrywają co najmniej dwie salwy)
- wsadzając jednym DR sztandar i zwiększając ich liczbe masz (z herosem) mocny, mobilny oddział flankujący z którym wszystko się musi liczyć.


Poza tym bardzo ok.

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Napisałem DE lepsze - anie mocniejsze :D
Lepiej sie nimi gra - skavy to strasznie nudna armia (wiem bo oboma grałem troche).

Pzdr.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Maćku - powiem szczerze, ze zastanawialem sie nad opcja z kuszami
dlugo - ale u mnie ta jednostka ma naprawde duzo innych zadan - niekoniecznie z nich wychodza calo
chcialem miec eden odzial z kuszami - nie wiem co wyrzucic

Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

Według mnie jest to najlepsze co można było wsadzić na te punkty - dużo strzelania, b. dobra mobilność, maszynki wroga nie pożyją, anty magiczna ochrona.
Bierz DE - mega klimat(czego nie można powiedzieć o skavach) a na takiej rozpie mają szanse coś zdziałać ;)

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Bardzo fajne te DE.
Jakbym nie był perfidnym powergamerem, dązącym do wygrania kolejnych bitew i uprzykrzenia zycia innym graczom , zabrał bym podobne elfy ze soba ;).

A mowiąc serio to takimi DE da sie duzo wycisnąc, sam grając bliźniaczą rozpą 4 turnieje nie przegrałem zadnej bitwy ;).
Moja rozpa.
Pan na koniku z life takerem, blood armor, halabarda
Magini caddy
10 kusznikow
2 fasty
21 warriorow
harpie
3 rydwany
2 bolce

Jak sie zdaje głupote to super działa ta rozpiska :)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

dodam do mojej poprzedniej wypowiedzi - moge dostac w rzucie opcje z FCG - wtedy rzeczywisxcie z herosem jest to dosc ciekawy odzial
Mlody - Twoja rozpa bazuje troszeczke na czyms innym.
ja defacto rydwany mam dla ochrony
Twoje wspołgraja z piechota

fakt jednak - schemat podobny, ciezko cos innego złozyc na te pkt w nowej ed.

ODPOWIEDZ