Bestie

Zablokowany
Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Bestie

Post autor: Dębek »

Jak dla mnie mogą mieć ile kostek chcą. Mogą mieć jedną sensowną rozpę - wina autorów booka. Jestem przeciwny dodawaniu punktów.
No retsriction.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Aby nie przedłużać:

1 Bestie dostają dodatkowe pkt (ok 5%)
a tak
b nie

2 Ograniczamy dodatkową liczbę kostek, którą może generować herdstone
a tak
b nie
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

1b
2b
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

kudłaty pisze:W takim razie mój głos brzmi: "jeżeli mają uwolnione kostki nie ma +5%, redukując kostki można dać im 5%".
Z podanego zestawu wybieram No restriction.
\/\

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

c4h10 pisze:
kudłaty pisze:W takim razie mój głos brzmi: "jeżeli mają uwolnione kostki nie ma +5%, redukując kostki można dać im 5%".
Z podanego zestawu wybieram No restriction.
Czyli 2xb. :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

1 a
2 b
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Mlody, Kudłaty - do dzieła.
Obrazek
Obrazek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Mój głos już jest. Natomiast jeżeli jest on zbyt ogólny, to ja jednak wolę nie wpychać armii w jeden schemat i dać 5% jednocześnie zabierając kostki do 2-3 na fazę.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

kudłaty pisze:Mój głos już jest. Natomiast jeżeli jest on zbyt ogólny, to ja jednak wolę nie wpychać armii w jeden schemat i dać 5% jednocześnie zabierając kostki do 2-3 na fazę.
Czyli:
1a
2a

Ech zbędne boczne kółka, zbędna ingerencja w PD. Zabrać tu, dodać tam. IMO lepiej nic nie dawać i nic nie zabierać. Tej armii nie da się wepchnąć w inne schematy: Corowa piechota z siłą 3 potrzebuje wsparcia magii, armia nie ma strzelania w żadnej postaci, monster truck jest dużo za drogi, minosy niby spoko, ale jak maja walczyć ze swoimi odpowiednikami mającymi regenę, albo z MC mającymi pancerz.
Każde dodatkowe pkt zostaną zainwestowane w piesze kozy - żadnej grywalnej alternatywy nie ma.
Zabierz im dodatkowe kostki sprowadzisz tę armię na samo dno. Bestie to bardzo slaba armia, z której magia robi armię srednią. Co jest złego w graniu srednia armią?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Ode mnie :
1a
2a

Wg mnie każda armia powinna być ograniczona w magii, ciągle sie z wami nie zgadzam na te przypadkowe fazy magii, w każdej powinno się wliczać chanelle bo dochodzi nam kolejny przypadkowy rzut który może wygrać grę :roll: , chyba nie o to chodzi.
U Beastów +100 pkt, max 3pd (łącznie z chanellami, ogarnijcie się chłopaki, serio chcecie widzieć fazy magii u beastów/Tk gdzie na pewno poluzujemy te kostki, a potem wrzucaja nam do tych swoich 3ch dodatkowe 3 przypadkiem z chanella, a rzut na magię bedzie 2x3, życzę powodzenia :roll: ) .
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Dlatego błędem jest dokładanie dodatkowych punktów w tych armiach.
Kto ma dodatkowe kostki: TK, Bestie, DE, Lizaki. Dla dwóch ostatnich armii to kolejny aspekt gry. Dla dwóch pierwszych to podstawa turniejowej egzystencji. Reszta armii, ma zasadniczo tyle ile sobie wykula.
+100 czy +5% jest absolutnie zbędne. Mniej punktów wspomaga zachowanie równowagi między pkt pakowanymi w magię i punktami pakowanymi w oddziały. Kodeks balansuje się wtedy sam.

O jakich punktach dla bestii zatem mówimy?
5% to od 100 do 200, w zależnosci od formatu, a zatem cos zbliżonego to tego czym już dysponują bestie. Do tego 5 kostek na shadow i problem gotowy.
Mniejsze punkty to słabsza obstawa dla magów. Przemyslcie to.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Zmieniam głos w sprawie +5%.
Przy uwolnionym Herdstonie rzeczywiście przestaje to być kluczowe.
Wolałbym rozwiązanie typu +5%, które mogą być wydane w całości tylko na Rare'y.
Swoisty rabat, który nie zwiększa core'a.

Jeżeli to nie przejdzie, olać te 5% i niech będzie bez restrykcji.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

No błagam was, chcecie armie które wyciagaja +5 kostek na wejsciu w kazdej fazie magii ?
Bo uwolnienie herdstona tyle statystycznie da. :shock:
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Młody pisze:No błagam was, chcecie armie które wyciagaja +5 kostek na wejsciu w kazdej fazie magii ?
Bo uwolnienie herdstona tyle statystycznie da. :shock:
Ja chcę 2 takie armie: Bestie i TK w zamian za odebranie dodatkowych punktów. Weź pod uwagę, że bestie muszą napierać, bo jedną pitką wyniku nie zrobią. Cieżko być na połowie przeciwnika i bronić szamanów przy heardstonie. Jeśli zabierzesz im dodatkowe pkt, to liczba kóz w klocku drastycznie spadnie i będzie można myśleć o łamaniu tego szajsu w 1-2 tury combatu. IMO granie bestiami, mimo przewagi w magii, będzie wymagało dużo skila. Armia jest bardzo podatna na pestki oraz na templatki. Przed LT z zianiem bronią ją tylko pita i słońce, przed pestkami miasma. Bestie od początku do końca bazują na magii. IMO inwestycja 400 pkt by miec +4 PD jest uczciwa.
Kolejna sprawa to Ld. Grałem ze Stasiem bardzo wiele razy. Dochodzi problem trzymania BSBka i Generała przy klocku stojacym obok heardstona, przy jednoczesnym naporze. Wystarczy postrzelać trochę z maszyn, postawić kometę i kozy albo robią Hold, albo zabierają majdan od heardstona. Na Vlos drastycznie spada przydatność harpii, w szczególności tych w skaucie. Można łatwo zasłaniać maszynę tak by jej nie widziały.
Patrz na bestie w szerszym kontekscie, w kontekscie masowych zagrożeń, które odblokowaliśmy. Bestie mają tylko magię, która musi starczać na wszystko - zabicie zionącego potwora, rzucenie brzytwy na kluczowy combat, obniżenie BSa strzelcom. Gdzie tu miejsce na miscast, na niedokulanie czaru dużym szamanem, co się przecież zdarza. Miejsca na to nie ma. Sypie się faza magii, sypie się cała gra.

BTW co z propozycją Jacka na temat "rabatu" na rarowe potworki.
Obrazek
Obrazek

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

@Propozycja Jacka. Nie wiem czy nie idziemy w zbytnie szczegóły. Efekt tej propozycji jest tylko taki, że będzie grany jeden potwór na większe formaty bo będzie nieracjonalnie tani.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

kudłaty pisze:@Propozycja Jacka. Nie wiem czy nie idziemy w zbytnie szczegóły. Efekt tej propozycji jest tylko taki, że będzie grany jeden potwór na większe formaty bo będzie nieracjonalnie tani.
5% z 2400 to 120 pkt
5% z 2800 to 140 pkt

Wychodzę z założenia, że jeżeli na najpopularniejsze 2400 bestie wystawią za 150 pkt potworka, to nie postawią w zamian klocka piechoty, czy kolejnych 2 magów.
Uczciwy deal.

Generalnie, może rozwiązanie nie jest idealne, ale ma moim zdaniem, zachęcić do mniej pornomagicznych wystawień i nie zamykać armii w 1 schemat.
Może da się to zrobić lepiej, ale uważam, że w ogóle powinniśmy drążyć w tym kierunku.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Na obecną chwilę w bestiach mamy no restrictions. Proponuje wrócić do tematu 5%/kostek posiadając ograniczenia wszystkich armii.
\/\

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

JaceK pisze: Generalnie, może rozwiązanie nie jest idealne, ale ma moim zdaniem, zachęcić do mniej pornomagicznych wystawień i nie zamykać armii w 1 schemat.
Może da się to zrobić lepiej, ale uważam, że w ogóle powinniśmy drążyć w tym kierunku.
Ciekawe jak będziesz chciał TK zachęcic do mniej magicznych wystawień :p
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Młody pisze:
JaceK pisze: Generalnie, może rozwiązanie nie jest idealne, ale ma moim zdaniem, zachęcić do mniej pornomagicznych wystawień i nie zamykać armii w 1 schemat.
Może da się to zrobić lepiej, ale uważam, że w ogóle powinniśmy drążyć w tym kierunku.
Ciekawe jak będziesz chciał TK zachęcic do mniej magicznych wystawień :p
Pamiętam jak dziś - lokal w Warszawie, musiłabyć na open. Wygrał Szyndler - w rozpie duży licz z nehekarą i koniec, jakieś tam mobilne cory (kawa dla licza, fasty, rydwany) - 2 unity necropolisów, 3 łażące sfinksy, 2 latające sfinksy. Wygrał chyba wszystkie 3 bitwy.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Tak czy śmak. Tak jak napisał Butan zostaje no restriction. Do kwestii rarowych potworków wracamy po zakończeniu prac.
Obrazek
Obrazek

Zablokowany