Dark Elves
Re: Dark Elves
No wiem własnie że przeważyłem ;D, docelowo chcę takie ograniczenie, ale można potestowac czy to wgl będzie mialo jakis faktyczny wpływ na monotonię w corach . Póki co zmieniam głos na brak ograniczenia
No to jeszcze raz:
JaceK pisze:Podsumowując:
- Max 2 dodatkowe PD z Power of darkness lub Sacrificial Dagger na turę
- Max 3 oddziały Harpii
- Dreadlord nie może posiadać jednocześnie Pendant of Kaleth i Crown of Command
Wszyscy spec herosi dopuszczeni.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Wypowiedzcie się jeszcze, proszę, w kwestii Power of Darkness.
Pojawiają się w komentarzach wątpliwości.
Ja osobiście głosowałem za takim dokładnie jak teraz rozwiązaniem, ale być może warto to jeszcze raz przeanalizować.
Pojawiają się w komentarzach wątpliwości.
Ja osobiście głosowałem za takim dokładnie jak teraz rozwiązaniem, ale być może warto to jeszcze raz przeanalizować.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Sztylet jest najmocniejszym przedmiotem generującym dodatkowe kostki. Mamy rzut:
3-4. Z 2 power of darness, z 2 power od darkness oba z dorżnięciem, więc dispelujesz jeden. DE dostają d3+1 kostkę czyli srednio 3, do tego 3 które już miały, robi się 6-0. Wchodzi słonko/brzytwa +miazma/snajperka LD. Tyle z mojej strony.
Bez dorznięcia też dispelujesz tylko 1 z 2 PD, wtedy dysproporcja jest jeszcze większa. Przy bestiach i heardstonie czy TK mozemy sobie na to pozwolić, przy tak mocnej armii jak DE już nie bardzo.
POK+CoC to zuo - widzą to nawet gracze DE.
Z pomysłu nielimitowanych harpii i temu podobnych unitow GW wycofało si,ę już na etapie bestii, potwierdziło bookiem do demonów.
Z kuszami dobrze że sie młody zdecydowałes - strzelanie z siłą 3 trafiające w praktyce na 6, zasięg 24 cale. Bez przesady.
3-4. Z 2 power of darness, z 2 power od darkness oba z dorżnięciem, więc dispelujesz jeden. DE dostają d3+1 kostkę czyli srednio 3, do tego 3 które już miały, robi się 6-0. Wchodzi słonko/brzytwa +miazma/snajperka LD. Tyle z mojej strony.
Bez dorznięcia też dispelujesz tylko 1 z 2 PD, wtedy dysproporcja jest jeszcze większa. Przy bestiach i heardstonie czy TK mozemy sobie na to pozwolić, przy tak mocnej armii jak DE już nie bardzo.
POK+CoC to zuo - widzą to nawet gracze DE.
Z pomysłu nielimitowanych harpii i temu podobnych unitow GW wycofało si,ę już na etapie bestii, potwierdziło bookiem do demonów.
Z kuszami dobrze że sie młody zdecydowałes - strzelanie z siłą 3 trafiające w praktyce na 6, zasięg 24 cale. Bez przesady.
Ostatnio zmieniony 2 cze 2013, o 15:25 przez Dębek, łącznie zmieniany 2 razy.
Do ograniczeń chiałbym zapis, że poza wiatrami magii i chanelowaniem armia może wygenerować max 2 dodatkowe kostki.
Nie chcę też sytuacji:
kostki+sztylet i przeszło słońce, zabiło pół armii, +5 pd z atrybutu i mielimy całego deatha. Mocna, nielimitowana magia tylko dal najsłabszych armii. DE wystarczy mocna magia.
Nie chcę też sytuacji:
kostki+sztylet i przeszło słońce, zabiło pół armii, +5 pd z atrybutu i mielimy całego deatha. Mocna, nielimitowana magia tylko dal najsłabszych armii. DE wystarczy mocna magia.
Wydaje mi się że sztylet działa tylko na maga, który go używa, więc chyba nie da rady dwa razy PoD z docięciem. Ja proponuje zapis, że w wyniku działań sztyletu i PoD nie można zwiększyć ilości kości o więcej niż dwie. Przykład:
-rzucam PoD z 2, na k3+1 wpada 4 czyli zyskałem 4-2 czyli dwie kostki,
W ten sposób nie zabieram DE tego czaru jak to jest na ETC, aczkolwiek też nie wprowadzamy patologii w fazie magii,
-rzucam PoD z 2, na k3+1 wpada 4 czyli zyskałem 4-2 czyli dwie kostki,
W ten sposób nie zabieram DE tego czaru jak to jest na ETC, aczkolwiek też nie wprowadzamy patologii w fazie magii,
Najlepiej zrobić tak: sztylet w rozpie = max dwie dodatkowe kostki z poza wiatrów i channelingów.
Nie ma sztyletu = nielimitowane dodatkowe kostki
Wtedy gracz DE albo gra na PoD albo na stylecie. Nie można połączyć o bu tych zródeł dodatkowych PD. Czar będzie grywalny, niewykozystane kostki będą zadawały woundy.
Nie ma sztyletu = nielimitowane dodatkowe kostki
Wtedy gracz DE albo gra na PoD albo na stylecie. Nie można połączyć o bu tych zródeł dodatkowych PD. Czar będzie grywalny, niewykozystane kostki będą zadawały woundy.
Tylko model ze sztyletem?c4h10 pisze:Model ze Sztyletem nie może zagrywać PoD ?
Ja dla bezpieczeństwa napisałbym, że armia ze sztyletem nie może zagrywać PoD.
Mamy 4+3 na wiatry.
Może to oznaczać 2 mocne czary z dużej czarki, power of darkness z małej. PoD tworzy zagrożenie 3ciego mocnego czaru w tej turze.
Propozycja Kudłatego póki co najlepsza.
Oznacza to, że i PoD i sztylet działają na tę samą skalę. i jest to ograniczone.w wyniku działań sztyletu i PoD nie można zwiększyć ilości kości o więcej niż dwie. Przykład:
-rzucam PoD z 2, na k3+1 wpada 4 czyli zyskałem 4-2 czyli dwie kostki,
W ten sposób nie zabieram DE tego czaru jak to jest na ETC, aczkolwiek też nie wprowadzamy patologii w fazie magii,
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Niestety nie. Sam się na to wcześniej złapałem.
PoD to 2 kości. Max dorobionych to 4. Użyłeś 2, dorobiłeś 4, wykożystać możesz 2. Jedyne co możesz zyskać na rzucaniu tego czaru to IFKę. No i oczywiście misdispel ze strony przeciwnika. Zmierzam do tego, że niedispelowany PoD w praktyce nic nie daje.
Jeśli chcemy odblokować PoD to musi być tak jak napisałem:
Armia ze sztyletem nie może zagrywać PoD.
PoD to 2 kości. Max dorobionych to 4. Użyłeś 2, dorobiłeś 4, wykożystać możesz 2. Jedyne co możesz zyskać na rzucaniu tego czaru to IFKę. No i oczywiście misdispel ze strony przeciwnika. Zmierzam do tego, że niedispelowany PoD w praktyce nic nie daje.
Jeśli chcemy odblokować PoD to musi być tak jak napisałem:
Armia ze sztyletem nie może zagrywać PoD.
Moglbys dokladnie rozpisac swoja propozycje.kudłaty pisze:@Dębek zanim skrytykujesz propozycję weź ją chociaż przeczytaj. W momencie gdzie w PoD limitujemy zysk netto ten czar naprawdę jest logicznie wyważony. Rzucając go z dwóch kości można nic nie zyskać, jedną lub dwie kostki.
Zrozumialem ja ze mozesz ze sztylecika dorobic 2pd na ture oraz z PoD 2pd na ture (czyli tylko oplaca sie rzucac z jednej kostki abyc miec szanse cos zarobic)
\/\
Kudeł. Przeczytałem dokładnie i nadal nie czaję jaki sens ma rzucanie PoD z 2 kostek, gdy maksymalny zysk jest równy wkładowi. Kto logicznie myślący będzie to dispelował.
DE ma 7 kostek rzuca z 2 PoD. Dostaje 4 kostki. Dwie trafiają do puli, dwie, jako ponadlimitowe nie trafiają.
Gracz DE po tym zabiegu ma znów 7 kostek, tyle że zaryzykował 2x6 na tych dwóch kostkach ewentualnie 2x1, które też boli.
Mówiąc wprost. Twoje ograniczenie daje mozliwość rzucania PoD z 1 kostki by uzyskać 1 dodatkową (wygenerowałeś 3 lecz 2 możesz użyć, minus ta jedna, którą wykożystałeś do rzucenia czaru). Jaki jest wtedy sens rzucania PoD, skoro ze sztyletu masz stabilne 2, bez ryzykowania na 3+.
DE ma 7 kostek rzuca z 2 PoD. Dostaje 4 kostki. Dwie trafiają do puli, dwie, jako ponadlimitowe nie trafiają.
Gracz DE po tym zabiegu ma znów 7 kostek, tyle że zaryzykował 2x6 na tych dwóch kostkach ewentualnie 2x1, które też boli.
Mówiąc wprost. Twoje ograniczenie daje mozliwość rzucania PoD z 1 kostki by uzyskać 1 dodatkową (wygenerowałeś 3 lecz 2 możesz użyć, minus ta jedna, którą wykożystałeś do rzucenia czaru). Jaki jest wtedy sens rzucania PoD, skoro ze sztyletu masz stabilne 2, bez ryzykowania na 3+.
Zysk netto może wynieść 2 kostki:
-wrzuciłeś 2 na czar na k3 + 1 wypadło w sumie 2, czyli masz te dwie kostki, w ograniczenia nie wchodzi nic, bo nie ma zysku,
-wrzuciłeś 2 na czar na k3 + 1 wypadło w sumie 3, czyli masz te trzy kostki, w ograniczenia wchodzi jedna bo taki jest zysk,
-wrzuciłeś 2 na czar na k3 + 1 wypadło w sumie 4, czyli masz te cztery kostki, w ograniczenia wchodzą obie i właśnie wykorzystałeś max dogenerowywania,
To co ty analizujecie to brutto.
-wrzuciłeś 2 na czar na k3 + 1 wypadło w sumie 2, czyli masz te dwie kostki, w ograniczenia nie wchodzi nic, bo nie ma zysku,
-wrzuciłeś 2 na czar na k3 + 1 wypadło w sumie 3, czyli masz te trzy kostki, w ograniczenia wchodzi jedna bo taki jest zysk,
-wrzuciłeś 2 na czar na k3 + 1 wypadło w sumie 4, czyli masz te cztery kostki, w ograniczenia wchodzą obie i właśnie wykorzystałeś max dogenerowywania,
To co ty analizujecie to brutto.