1 Runesmith @ 147 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Rune of Spellbreaking (x3)
1 Thane @ 160 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [25]
Master Rune of Gromril
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving
1 Dragon Slayer @ 50 Pts
2*10 Thunderers
Shield; Musician
2*10 Warriors
Great Weapon;
6 Boltów z inż.
organki
Dispel Pool: 5+3DS
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1347
Zamysł - strzelamy, potem uciekamy/pułapkujemy się masterchalangujemy itp. żeby dobic te resztki które dojadą. Oczywiste jest ze część bolców zostanie stracona. Problemem sa khemri - ale i na ta armie są pewne sposoby
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na szczurze tunelingi mam ten MRoChalange, jesli bedize drugi tteam to znaczy ze bedzie mneij jezzów - tez dobrze. Magie całkiem nieźle blokuje (w 1 turze on i tak nie poczaruje) to mi daje wzgledny spokój do 3ej tury (gdzie powinny pojawic sie pierwsze przeciwki magii) ale przy uzyciu tokenówjest tez szansa że do tej tury moze byc o jakiegos maga mniej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
HE (których na szczescie bedzie chyba sporo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Najgorzej jest chyba z WE bedę musiał troszke przyfarcic strzelaniem z organek i thundó żeby pozdejmowac upierdliwe driadki do ilosci w których warriorzy je rozbroją, boltami uszarpać brokuła w miare szybko i pokalecyzc wildów..no jest cieżko po prostu i fart bedzie tu niezbednym elementem.
Jak to widzicie ?
Pzdr.