PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
Przesada – na euro są 2 baśki i nie niszczą systemu
Armie eteryczne są 0-1 – DOC,WOC, WE, spam lore of light - mają z nimi naprawdę łatwo
Imba to to może być na drużynówki
Armie eteryczne są 0-1 – DOC,WOC, WE, spam lore of light - mają z nimi naprawdę łatwo
Imba to to może być na drużynówki
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Prosze Cie, granie na zmasowanych hexach jest strzszne 0-1 ...
Hexy dostaja wpierdol od Combat resolution, musza biegac przy genku, spadaja od pociskow jak szmaty a wstaja 1 per cast ...
Spirit hosty spadaja od combat resolution dosc szybko, wiec moga trzymac tylko male oddzialy ew czolgi
Baski/Wrighty 0-2 jest imo dobrym ograniczeniem
Armia na samych eterykach to jest kiepski sposob:
Demony auto win
HE auto win
WoCH auto win
CHD auto win
Magia Beast auto win
Magia Light auto win
Magia Filre auto win
i tak moglbym wymieniac dalej
Hexy dostaja wpierdol od Combat resolution, musza biegac przy genku, spadaja od pociskow jak szmaty a wstaja 1 per cast ...
Spirit hosty spadaja od combat resolution dosc szybko, wiec moga trzymac tylko male oddzialy ew czolgi
Baski/Wrighty 0-2 jest imo dobrym ograniczeniem
Armia na samych eterykach to jest kiepski sposob:
Demony auto win
HE auto win
WoCH auto win
CHD auto win
Magia Beast auto win
Magia Light auto win
Magia Filre auto win
i tak moglbym wymieniac dalej
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Gramy w inną gręNiltag pisze: WoCH auto win
CHD auto win
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Bless, po raz kolejny musze nazwac Szaitisa bolkiem - jego rozpa na 3xTB z deathem na jeden z draftow to byla tragedia do grania z tymbless pisze:Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
reszta eterykow jest manageable
Ostatnio zmieniony 6 cze 2013, o 14:09 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
c4h10 pisze:Rozumiem, że w takim wypadku nie powinno byc wcale ograniczenia Banshee skoro nikt ich więcej nie wystawia.-Qc- pisze:Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
To zdanie to jest z Blessa.
Qc chyba nie zaznaczył jako cytat.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Ja zapomnialem cytatu blessa dodac, sorryLaik pisze:Qc - nikt nie brał 3 basiek bo ograniczenie było do 2, jak będzie można 3 to wezmą 3.
ja uwazam ze jakby mozna bylo brac 4 braliby 4 ; p To zbyt dobra jednostka jest a ograncizenie do 3 to za male ograniczenie, kazda z nich robi w combie z death niesamowite czoko, bez neigo tez nie jest slaba
Imo - jak w euro, krzyki na innych modelach niz baski sa spokojnie do ogarniecia
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Na mase eterków auto win mają chyba tylko WE i Demony, inne armie klockowe tego nie wyłapią, a armie z nawet z lightem mogą nie zabić bo te eteryki są za szybkie, jeżeli jest tam mało wystawień to armia hexów ląduje przed TK/Empire, odpalamy scrolla i shielding, potem to już liczenie że eteryki wyjdą z walki w swojej turze.
Poza tym nie sądzę aby ludzie się uzbrajali w takie armie tylko dlatego że jakiś turniej będzie na PKS (lokale na pewno a mastery to może być już różnie)
Poza tym nie sądzę aby ludzie się uzbrajali w takie armie tylko dlatego że jakiś turniej będzie na PKS (lokale na pewno a mastery to może być już różnie)
Wiec nie uwazam ze Hexy sa jakies super imba game breaking unit, to samo ma sie do spirit hostow.Hex weaknesses:
Lores: Fire, Metal (Enchanted blades spell WWRRREEECKS them), Light, Death (I1), Shadow, Big Wagg (Stomp and Fists of Gork give magic attacks to the +3), and ANY other lore that has at least ONE magic missile.
OK: Firebellies, Dragonhide Banner Breath Weapon
HE: Sisters, Reaver bow, Loremaster, 2d6 S4 bound Spell (3)
VC: Gaze, Blenders, static res from zombies
DoC: Hexes are borderling useless
WoC: Ensorcelled weapons, Daemonic attacks, Hell Cannon magical template, heros, DPs, most Daemonic Lores, ENSORCELLED WEAPONS
Lizzies: See Lores above (If yoiu run into a Party Slann on Light... don't even bother deploying them)
Empire: See Lores above, light council
Dwarfs: Runes = Magic Artillery
Chaos Dwarfs: Hellbound
DE: I see alot of xbow units with enchanted blades, lifetaker
Skaven: Warp Spikes, WLC, Vermin tide (I was on the receiving end of this before... not fun), Plague, Gutter slings etc etc etc
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
od tego punktu chyba nie ma sensu czytac dalej twojego wywodu.DoC: Hexes are borderling useless
hexy sa calkiem niezlym oddzialem. Na demony tez sie dobrze spisuja.
Czolg jestna prawde tak znacznie lepszy od cannona demonicznego, ze jest taka dysproporcja pomiedzy wystawieniem drugiego leczacego sie cannonorydwanu a drugiego zelazka?Ja póki co jestem jednak wciąż za 2800+, albo w ogóle 0-1 bezwarunkowo.
1. Nigdy nie powiedzialem ze sa zlym oddzialemShino pisze:od tego punktu chyba nie ma sensu czytac dalej twojego wywodu.DoC: Hexes are borderling useless
hexy sa calkiem niezlym oddzialem. Na demony tez sie dobrze spisuja.
2. to nie moj wywod, nie wiem czy zywazyles ze ejst quote ...
3. hexy sa prawie useless na DoC, nie zaprzeczysz temu
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Hm... Jak rozumiem problem z demono-armatką polega na tym, że jest pełnoprawnym rydwanem (tu chyba bez przegięć) i armatą równocześnie (to już rzadkie). Z drugiej strony czołg trudniej zarąbać i w CC jest w stanie przegrindować (albo co najmniej na dłuższą chwilę zatrzymać) naprawdę duże kloce (albo takiego DP) - ma 2,5x tyle ran, jest unbreakable (więc ma wytentegowane na statica w kolejnej turze) i do tego wyższy T i ASv (choć bez WSv to mimo to trudno go w szybkim tempie pokoroić nawet ciężką piechotą/kawalerią).Shino pisze:Czolg jestna prawde tak znacznie lepszy od cannona demonicznego, ze jest taka dysproporcja pomiedzy wystawieniem drugiego leczacego sie cannonorydwanu a drugiego zelazka?
Ale jakby go wystawiać fluffowo - sama szkoła Nuln, tylko armatki, blastery i okolice a dotego czołgi, inżynierowie, muszkieterzy (i outridersi) wsparci tylko piechotą (halabardnicy max), a żadnych błędnych rycerzy (zwłaszcza z wewnętrznych kółek), strusi, latających koni, magów, kapłanów, druidów i innych wieszczy - to mogłoby być spoko i z dwoma na stole byłoby zabawniej.

w tym punkcie sie mylisz. nie sa bezuzyteczne, wrecz przeciwnie. Nie musisz sie nimi przeciez pchac do walki. chociaz ze wzgledu na muchy sa gorsze niz na poprzedni book.Niltag pisze: 3. hexy sa prawie useless na DoC, nie zaprzeczysz temu
@wokrze: no tak. Ale 2gi czolg bez demiskow to nie to samo co druga mobilna armata (bardzo niedoceniona ze wzgleud na to, ze: jest armata (patrzac na emp 120 pkt) + rydwanem (? ale jakos 50-70 pkt powinnotu byc) + ma plonace magiczne ataki (jakos z 5-10 pkt patrzac po sztandarze z flamingami i roznica w koszcie katapki tk i og) i sie leczy (jakis lepszy soul feeder wiec jakos tak z 20 pkt) daje to nam sume znacznie przekraczajaca kozt tej armaty (nawet 2 co ciekawe).
Cozlg tak samo jest mocno giety lecz:
1) jako mobilna armata jest o tyle kiepski, ze jedzie do prozdu a nie na boki przed strzalem, wiec zza obelisku nie wyskoczy
2) Ma random movement ( co jest tez plusem oczywiscie) wiec ciezko polegac tylko na nim
3) strzelajac z armaty ma 2x wieksze szanse na misfire (musi te pkty wygenerowac)
4) nie jest w stanie poza szarza zbreakowac oddzialu, bo grinduje w movemencie.
Jednak to on ma byc 0-1 a nie nic innego.
z czolgiem jest problem ze jest dla wielu armii niesmiertelny - jednak latwiej zabija sie demoniczne działo, które i wysadzic sie moze co tankowi sie nie zdaza
Co do hexów - gdyby zadawaly obrazenia tylko w CC to bylyby na demony useless. Ale zadaja je w innych fazach więc sa useful ; p
Co do hexów - gdyby zadawaly obrazenia tylko w CC to bylyby na demony useless. Ale zadaja je w innych fazach więc sa useful ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"