Bretonia 2500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Bretonia 2500

Post autor: kis1 »

Prophetess of the Lady @ 275 Pts
Dispel Scroll [25]
Falcon Horn of Fredemund [45]
Warhorse

Paladin Battle Standard Bearer @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Gromril Great Helm [30]
Sword of Might [20]

Paladin @ 134 Pts
Lance; Heavy Armour; Grail Vow
Enchanted Shield [10]
Mane of the Purebreed [25]

8 Grail Knights @ 334 Pts
CMD

9 Knights Errant @ 221 Pts
CMD
Errantry Banner [20]

9 Knights of the Realm @ 265 Pts
CMD
War Banner [25]

3 x 9 Knights of the Realm @ 240 Pts
CMD

6 Knights of the Realm @ 152 Pts
Musician; Gallant

2 x 6 Knights Errant @ 127 Pts
Musician; Cavalier

Casting Pool: 5
Dispel Pool: 4
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2500

Zastanawiam się trochę nad rozbiciem dużej magiczki na dwie małe (jedna ze scrolem druga z rogiem),da mi to trochę lepszą ochronę magiczną (chyba lepiej jest mieć dwa oddziały z MR1 niż jeden z MR2). Zostanie mi wtedy 45 pkt na jakieś inwestycje, np na zrobienie z jednych mały Erantów KotR-ów albo coś innego.Jak widać może być problem ze smokami, ale cóż takie życie, jedyne to próba z falcon horna łapana paskudnego smoczyska i stanie z nim, miejmy nadzieje jak najdłużej :) Jeśli chodzi o steam tanki to chyba problem jest mniejszy bo szarża jednej /2 lanc powinna go uspokoić. Nie wiem czy będę sobie w stane poradzić z treemanami, ale może uda się stać z nimi jakoś. Najbardziej może mi przeszkadzać magia no ale cóż jak się chce mieć dużo rycerzyków to trzeba iść na ustępstwa :) Myślę, że w miarę miło będzie mi się grało z niektórym defensami

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

widzę że nikt się nie zainteresował tą rozpiską... ;p
to ja coś napiszę:

obrona magiczna w postaci jednego skrola nie ma sensu moim zdaniem, więc wywal tego maga i wstaw lorda drwala. Będziesz sie miał czym bić z drzewami, czołgami itp. Horna możesz dać na paladyna. I wywal Grail Vow z BSB... strata punktów.

Jeśli miałbym grac czymś takim to bym wywalił grali i wystawił za to 2 duże lance errantów i zrobił z całej armii Errantry War.

no i jeszcze pomyśl nad wywaleniem jednego oddziału realmów i wstawieniu na ich miejsce 3 oddziałów Jołmenów na konikach... do stawiania pułapek, blokowania itp.

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

Nie mam tylu figurek Erantów, poza tym posiadanie tylu oddziałów Errantów jest nie bezpieczne(acz kuszące). Jołmenów też nie mam figsów.

Nie wiem czy wymiana Magiczki na Lorda jest, aż tak dobra, bo przecież stracę całą obronę przeciw magiczną (może lepiej rozbić ją na dwie małe jak pisałem ? Pamiętaj , że jest MR z nich). No chyba, że uważasz , że brak obrony magicznej to też zaleta to w ciemno biorę lorda zamiast dużej :)

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

przy tej ilości oddziałów to przeciwnik będzie mógł poczarować w lance bez MR. Myślę że LD9 z lorda zrekompensuje Ci stratę skrola, MR i dwóch kostek dispela :)

ODPOWIEDZ