Kilka pytań...

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Kilka pytań...

Post autor: Husiat »

Kilka pytań. Właściwie to odpowiedź sama się nasuwa, ale chcę być pewny.

Czy paymaster może mieć magiczny sztandar?
(...) his key is treated exactly like a Battle Standard.
Czy bohater na pegazie/koniu (wierzchowcu jednym słowem) może brać Pike of Remas?

A to już chyba było wałkowane, ale:
Jak mam bohatera np. w oddziale Voland Venetors, to czy Voland podlicza się do modeli wystarczająch do "Look out Sir" dla tego bohatera? I czy sam Voland może rzucać LoS? :roll:

Czy oddział może być "rozepchnięty" jak wstawię do niego bohatera z kawaleryjską podstawką?
Bum...!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

bsb to bsb...wiec czemy paymaster mialby byc gorszy?

to pika...wiec odnosza sie do niej wszystkie zasady piki

Voland jak i reszta herosow z RoR traktowac nalezaloby jak np championow
takiemu przysluguje Look out ale sami nie sa rank&file

co znaczy rozepchniety?front jednostki to suma krawedzi(w mm/calach) wszystkich modeli w szeregu

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

quas pisze:
co znaczy rozepchniety?front jednostki to suma krawedzi(w mm/calach) wszystkich modeli w szeregu
chodzi o to, że podstawka piechociarza to 20x20 a konnego 25x50 czyli jak sie takiego wstawi w oddział to się go troche rozpycha...ale jedyny wpływ jaki to ma na gre to to, że konny liczy się jak dwa modele przy liczeniu szeregów... no i psuje troche walory estetyczne ;)

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Paymaster nie jest zwykłym BSB. Np. nie można go przejąć :)

Poza tym, KAŻDY BSB ma sprecyzowane "May carry magic standard"
A czy Paymaster ma? Bo jak nie ma, to nie wiem na jakiej zasadzie chcielibyście mu wsadzić magiczny sztandar.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Husiat pisze:Kilka pytań. Właściwie to odpowiedź sama się nasuwa, ale chcę być pewny.

Czy paymaster może mieć magiczny sztandar?
(...) his key is treated exactly like a Battle Standard.
nie
Czy bohater na pegazie/koniu (wierzchowcu jednym słowem) może brać Pike of Remas?
tak
A to już chyba było wałkowane, ale:
Jak mam bohatera np. w oddziale Voland Venetors, to czy Voland podlicza się do modeli wystarczająch do "Look out Sir" dla tego bohatera? I czy sam Voland może rzucać LoS? :roll:
nie podlicza sie. ma losa

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Paymaster nie jest zwykłym BSB. Np. nie można go przejąć (...)
A czy Paymaster ma? Bo jak nie ma (...)
(...) his key is treated exactly like a Battle Standard.
Wiele można rozumieć przez ten cytat z AB.
A Paymastera da się przejąć. A raczej jego klucz, bo ten klucz właśnie jest jak Sztandar. Więc też dostajesz +100VP za niego itp. tylko są jeszcze dodatkowe zasady... :roll:

Oczekuję jakiejś ważnej decyzji w sprawię nie używania magicznych sztandarów przez paymastera albo chociaż przekonywującego cytatu, bo "Tak" albo "Nie" mnie niezbyt zadowala... :roll:
A paymaster nie ma sprecyzowane że może nosić magiczny sztandar, bo zazwyczaj jest tam napisane do ilu punktów. Po co to przy sprawie paymastera, którego najdroższy sztandar wart jet 25 punktów... :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

bo skoro nie ma sprecyzowane, to znaczy ze moze nosic magiczny sztandar do wartosci 0pkt? (;

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Dogs of War & Regiments of Renown
Direwolf FAQ v7.01

Q. In the description for the Paymaster it indicates that he is
treated exactly like a Battle Standard. Is he therefore a
allowed to carry a magic banner?

A. No. The reference in the Paymaster's rules directs players to
treat the keys to the pay chest like a Battle Standard. Note that
nowhere in the Rulebook does it state that a Battle Standard
Bearer is entitled to carry a magic banner. It is the existing
army books which explicitly state that Battle Standard
Bearers may carry magic banners. The Paymaster is not explicitly
given the ability to carry a magic banner in the Dogs of War army
list, therefore, he may not.
S. Warhammer Chronicles 2004 page 57 / Rulebook page 82-83

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Dzięki GreatTaurus, właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem 8) :wink:
Bum...!

ODPOWIEDZ