PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: PKS - komentarze

Post autor: Jankiel »

Spróbujcie zrobić tak, żeby WE miały odpowiedź na rzeczy, z którymi na obecnym kodeksie nie mogą sobie radzić. Są to przede wszystkim monstery, kowboje oraz MC. Danie dostępu do magii shadow już zmienia bardzo dużo, bo daje szansę na nawiązanie walki z tymi oddziałami. Podobnie dostęp do death czy metal. To jest bardzo proste rozwiązanie, a daje masę nowych możliwości. Podobnie 0 z beasta na małych magach pozwala niewielkim kosztem boostować oddziały do hth dysponujące dużą ilością ataków, ale z umiarkowaną siłą.
Czyli mają czary z 6 kostek, brak lookoutów na dwellersy,
No to zrobicie z tej armii rozpę jednego czaru.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jankiel pisze:Spróbujcie zrobić tak, żeby WE miały odpowiedź na rzeczy, z którymi na obecnym kodeksie nie mogą sobie radzić. Są to przede wszystkim monstery, kowboje oraz MC. Danie dostępu do magii shadow już zmienia bardzo dużo, bo daje szansę na nawiązanie walki z tymi oddziałami. Podobnie dostęp do death czy metal. To jest bardzo proste rozwiązanie, a daje masę nowych możliwości. Podobnie 0 z beasta na małych magach pozwala niewielkim kosztem boostować oddziały do hth dysponujące dużą ilością ataków, ale z umiarkowaną siłą.
Czyli mają czary z 6 kostek, brak lookoutów na dwellersy,
No to zrobicie z tej armii rozpę jednego czaru.
Jankiel + wszystko. Shadow/metal/heaven na WE, beast na małych
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, o 17:14 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Pokazcie mi logike - ETC dawalo +300 i -10%, tnac jednoczesnie inne armie stworzylo armie uznawana za jedna z najslabszych a Wy chcecie dac +100 i czekac na rozwoj wypadkow?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Uważam, że to jest akurat najlepsze rozwiązanie. Nie tworzy gry od nowa, nie sprawia, że WE wystawiają dwa progi więcej niż wszyscy inni, nie daje bezsensownych kółek, które ciągle nie pomagają w paringach, sam metal daje tej armii wszystko co potrzeba. I wydaje mi się, że jest to chyba najsensowniejsze co można im zaproponować.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

ktoś z panów dostał pewnie od WE i ma uraz.....
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Tyle że z drugiej strony z jakiej paki dać metal? Chłopaki pewne rzeczy tworzą fluffowo typu drugie działo jeśli wystawi się heralda. Nie wiem jak naginając bez przegięcia można otworzyć drogę WE do metalu. Shadow, Best, Life jeszcze rozumiem ale nie metal czy Death ( szczególnie że PKS chce go ograniczać ). Nawet opcja, że jeden mag musi mieć WE lore, a kolejny np Shadow, Beast, Life jest chyba spoko.
Na pewno znajdzie się dobre rozwiązanie dużej ingerencji w zasady bez dawania dodatkowych pkt ( bez sensu wyłamywać się dla WE )
Obrazek

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Odoamar pisze:Tyle że z drugiej strony z jakiej paki dać metal? Chłopaki pewne rzeczy tworzą fluffowo typu drugie działo jeśli wystawi się heralda. Nie wiem jak naginając bez przegięcia można otworzyć drogę WE do metalu. Shadow, Best, Life jeszcze rozumiem ale nie metal czy Death ( szczególnie że PKS chce go ograniczać )
Na pewno znajdzie się dobre rozwiązanie dużej ingerencji w zasady bez dawania dodatkowych pkt ( bez sensu wyłamywać się dla WE )
dać małym magom WE te same szkoły co mają duzi, a nimfie czary z szkoły bestii
do pozwoli tworzyć bardziej oryginalne rozpiski, magia lasu mocno odstaje od dzisiejszych "lorów"
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, o 17:20 przez Morog, łącznie zmieniany 2 razy.
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Tak jak Dębek pisał w sprawie orków, dodatkowe punkty polepszą tylko dobre dla WE paringi (są takie? :P) a nie pomogą wiele, albo wcale w kiepskich (czyli wszystkich?).

Ogólnie uważam na razie że PKS jest bardzo fajny i z niecierpliwością czekam na koniec, ale dobrze by było gdyby każda armia miała ten balans, a WE dostaną go chyba tylko dzięki ingerencji w booka (wiecej lorów, wszystkie łuki z lepszą siłą itp), a nie dodawaniu pkt .

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Chester22 pisze:Tak jak Dębek pisał w sprawie orków, dodatkowe punkty polepszą tylko dobre dla WE paringi (są takie? :P) a nie pomogą wiele, albo wcale w kiepskich (czyli wszystkich?).

Ogólnie uważam na razie że PKS jest bardzo fajny i z niecierpliwością czekam na koniec, ale dobrze by było gdyby każda armia miała ten balans, a WE dostaną go chyba tylko dzięki ingerencji w booka (wiecej lorów, wszystkie łuki z lepszą siłą itp), a nie dodawaniu pkt .

+1

czekam na nowy armybook, może armia zejdzie z półki
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Jednym prostym zapisem można pomóc WE... a wymyślacie jakieś dziwne "usprawnienia", które nic nie wnoszą a tylko bardzo mocno tną tę armię.

@Golonka - piwo!
@Morog - piwo!
@Qc - piwo!
@Laik - piwo!


btw. w jaki sposób +100 pkt czy start 11-9 pomaga walczyć z tym o czym wspomniał Laik ?
Według PKS mamy przeciwko sobie więcej Jurków, Demigryfów, widziałem wzmiankę o drugim czołgu, drugie działo u ogrów, drugie działo u demonów, więcej NIEZABIJALNYCH bestii nurgla, więcej rydwanów wochowych, więcej maszyn u krasnoludów.

Zrobiliście praktycznie z PKS format OPEN i tniecie WE ?
Jeśli nie chcemy WE na stołach wystarczy zapis: Wood Elves - banned =D> :mrgreen: :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Luc pisze:Zrobiliście praktycznie z PKS format OPEN i tniecie WE ?
Jeśli nie chcemy WE na stołach wystarczy zapis: Wood Elves - banned =D> :mrgreen: :mrgreen:
nic dodać, nic ująć

1) zasady glade guard longbow na wszystkich łukach
2) normalnego warda na forest spirytach
3) lorów beast i life dla małych czarek
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

dodawanie nowych zasad jednostkom, które ich nie maję to już chyba za duże ingerowanie w grę
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Afro pisze:dodawanie nowych zasad jednostkom, które ich nie maję to już chyba za duże ingerowanie w grę
Zdaję sobie z tego sprawę. Od początku twierdziłem, że największym wyzwaniem dla PKSu nie będą armie typu Lizaki czy DE, ale WElfy.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Afro pisze:dodawanie nowych zasad jednostkom, które ich nie maję to już chyba za duże ingerowanie w grę
+1, dlatego jestem przeciwny uwalnianiu lorów magii dla WE, pomimo że to jedna z moich armii.
Nie tędy droga.
Nie podoba mi się też dodawanie punktów.
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Jasif
Masakrator
Posty: 2978

Post autor: Jasif »

Sevi pisze:
Afro pisze:dodawanie nowych zasad jednostkom, które ich nie maję to już chyba za duże ingerowanie w grę
+1, dlatego jestem przeciwny uwalnianiu lorów magii dla WE, pomimo że to jedna z moich armii.
Nie tędy droga.
Nie podoba mi się też dodawanie punktów.
Sevi, jak chcesz pomęczyć wora, to gdzie indziej. "To mi się nie podoba, tamto mi się nie podoba, dajcie mi coś lepszego!"

Ingerowaniem w zasady już jest "Tank 0-1" czy "Max 5 kości na czar", więc nie kupuję argumentu, że uwolnienie Lore'ów jest "zbyt dużą ingerencją".

Dać WE te lory - zaczną nawiązywać walkę, zaczną kminić rozpiski(prawie jakby dostali w końcu nowy podręcznik). Wszyscy na tym zyskamy - gracze WE w końcu przestaną obgryzać paznokcie z frustracji, a reszta graczy będzie mogła pograć z czymś nowym.

I jeszcze jedno : przy ETC połowa forumowiczów męczyła wora, że "za dużo tych ograniczeń", "jak to spamiętać', "jak to wytłumaczyć nowym". Jedno zdanie, że Spellweaverzy mogą brać any lore, a Spellsingerzy Life/Beast, na pierwszy rzut oka załatwia wszystko.

ETC pokazało - dodatkowe punkty i obniżanie strat nie działa. Zróbcie więc w końcu coś innego.
Nie sprawdzi się? To będziecie kminić dalej. WE systemu nie zagną, więc czego się bać?
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ale czy lory to nie będzie za mało? moze jakiś AP na łukach?
Obrazek

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Leśne elfy z magią śmierci czy ognia średnio do mnie trafiają
wg. mnie trzeba dać wybór dużego maga małemu

ward save na wszystko też wygląda dobrze, ale to wiele nie zmienia

leśniaki mają najbardziej opóźnioną książkę, i są najsłabszą armią
osobiście nie widzę nic złego w tworzeniu nowych zasad
trzeba poczekać na nowy podręcznik, po tym do HE to może wyglądać fajnie
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Odoamar pisze:Ale czy lory to nie będzie za mało? moze jakiś AP na łukach?
Lory na magach by wystarczyły.... uwierz mi.

Brak dodatkowych i dostęp do każdego lora zrobiłby z tej armii dobrego średniaka a to już coś ;)

S4 na wszystkich łukach czy Ward 5+ na wszystko to trochę zbyt duży "Whishlist" a chodzi aby armii pomóc a nie zrobić z niej "samograja" :-.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

S4 na łukach na 15 cali! klękajcie narody! autowin!

a tak poważnie, trzeba zachować ducha armii, a dostęp do wszystkich szkół magii na pewno ducha nie zachowuje
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Nie gram aż tak długo w WFB ale od 10lat siedzę w WFRPG i imo tak jak ktoś mówił nie widzę np WE strzelającego w lesie z firebali, czy transmutującego metalowe zbroje przeciwników. Pewnie i tak wszystko się rozchodzi o Death, a z drugiej strony po co robić z WE armię opierającą się na magii, przecież to armia strzelająca.

Może warto zobaczyć co turniej pokaże na tym co zaproponował Dębek:
1) zasady glade guard longbow na wszystkich łukach - ( jeśli mają strzelać to niech strzelają jeśli nie +1S to nawet AP )
2) normalnego warda na forest spirytach - (to może jedynie okazać się czymś za mocnym z perspektywy niektórych armii, w porównaniu do pierwowzoru )
3) lorów beast i life dla małych czarek
Armia postrzela, powalczy, poczaruje lepiej niż na ETC i dorówna raczej do średnich armii niż wskoczy do top3.
Obrazek

ODPOWIEDZ