PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Re: PKS - komentarze

Post autor: Waldi »

Odnośnie WE:
może pomógłby im zapis, że przeciwko nim nie zdobywa się punktów za sćwiartkowanie/społowienie oddziałów? Nie byłaby to żadna ingerencja w zasady (wręcz przeciwnie).

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Odoamar pisze: Może warto zobaczyć co turniej pokaże na tym co zaproponował Dębek:
1) zasady glade guard longbow na wszystkich łukach - ( jeśli mają strzelać to niech strzelają jeśli nie +1S to nawet AP )
2) normalnego warda na forest spirytach - (to może jedynie okazać się czymś za mocnym z perspektywy niektórych armii, w porównaniu do pierwowzoru )
3) lorów beast i life dla małych czarek
+1
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Propozycja Dębka jest fajna i sporo pomoże WE, ale i tak będą słabsze niż na ETC.
S4 na bliski dla wszystkich zmienia znacząco Lorda z BoL.
5+ WSv to mało znacząca zmiana.
Beast i Life na małym robi róznice

ale dodałbym do tego Shadow na Dużym, nie gnie systemu, bo WE to nie hordy, a pomoże w walkach z puszkami MI/MC.
Fluffowo też pasuje, w końcu WE to istoty skradające się po cieniach.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Niech już mają te drzewa tego stałego warda, IMO zwiększenie ilości lorów na magach wystarczy alby WElfy zyskały na mocy(life,shadow,beast może heaven mi do WE pasują)

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Dydu pisze:Fluffowo też pasuje, w końcu WE to istoty skradające się po cieniach.
No to Death też pasuje, bo przecież Leśne Elfy też "Umierają". No i do tego Light, bo w zupełnych ciemnościach nie żyją :lol2:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Szkoły magii z RB dla wszystkich !!! :)

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Jakby zatrudnić jakiegoś turbomiszcza Fluffu to i by im szło wcisnąć Lore of Vampires i Gut Magic.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Nie rozkminiam was :roll:
Po cholerę wyskakujecie mi tu z fluffowym pierdzeniem skoro to mają być ograniczenia na grę turniejową ?
Jak ktoś jest klimaciarzem to nie weźmie metalu na magu a ta zmiana znacznie pomoże gracza WE którzy chcą powalczyć o jakieś sensowne miejsce na turnieju
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

tak naprawde to dostep do roznych lorow da WE mozliwosc nawiazania walki z tymi armiami ktorym obecnie nic nie moze zrobic. inne zmiany sa fajne ale to jednak kosmetyka.
Fluffowe pierdzenie mozna odlozyc na bok.

sam beast dla malych to wlasnie pojscie w strone jednego slusznego buildu (Tutajec approves zapewne)
przy czym dalej treekin za 65 punktów nie będzie sensowny.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, o 20:18 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

+1 Laik, odblokowanie lorów jest imo dużo lepsze, niż kombinowanie z zasadami
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Odblokowanie lorów na dużym magu i małym i zobaczymy czy WE są potrzebne dodatkowe pk :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Do tego co Dębek proponował i ja wyżej pisałem dodać shadowa i wtedy WE powalczą w combacie i postrzelają lepiej.
Dodatkowe lory, i lekka zmiana zasad to chyba nie dużo. A już chyba na najgorsze paringi będą miały parę odpowiedzi a rozpiski nie zamkną się w jednej, a chyba o to chodzi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Zmiany nie mogą opierać na czymś co może spaść z miscasta/stracić levele...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Zabiłbym za dostęp do beasta na orczych szamanach :mrgreen:

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

heaven na szczurach albo shadow :D

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

wszyscy piszecie że obecnie największym problemem WE są puszki, których nie mamy jak zabić. Ja się z tym oczywiście zgadzam, ale warto się zastanowić jak zmieni się meta na PKS. Odblokowanie shadowa może spowodować pojawienie się znowu dużych kloców piechoty, może nie jako alternatywy, ale jako wsparcie dla oddziałó kawalerii i MC. Wydaje mi się że z klockami, szczególnie tymi bez chorych savów/wardów można pograć . Rozumiem wachania chłopaków co do zmian w WE, szczególnie, że nie wiadomo w którą stronę pojdą inne armie. Co nam np. lore of metal, skoro na stołach zarządzi piechota bez savów. Może warto przecierpieć te kilka turnieji, które sprawdzą jak to wszystko działa żeby dostać precyzyjnie dobrane wsparcie?
Bo pomysły typu AP na bliskim na wszystkich łukach nieco mnie śmieszą - wszystko to zmienia przy strzelaniu do puszek z 1+ z siłą 3. Bodobnie samo wsparcie combatowe - co z tego że zabijemy 20 kolesi z hordy jeżeli pozostałych 20 zmieli nasz oddział, ktory nawet w większości przypadków nie zdejmuje steadfasta? Może to jest jakaś droga? Bo z tym mamy spory problem. Oczywiście po wcześniejszym uszczupleniu sił przeciwnika prez łuki
Obrazek

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

Uwolnienie tylko magii nic nie da - WE są zbyt drogie punktowo. Nie dość, że każda rozpiska będzie mało liczebna i do walki dojdzie jeszcze przetrzebiona, to WE nie maja zadnej sensownej opcji wygenerowania wiekszej ilosci kostek w turze magii, zeby miec realne szanse poczarowac w decydujacym momencie.

Zmiana zasad armii wydaje mi się pomysłem, który się nie przyjmie ze względu na konieczność pamiętania każdej kolejnej wersji/upgrade'u pks'a. Co jak się zmienia itd.

Moim zdaniem najwięcej zmieniłoby zdjęcie odporności na kb z MC. Tancerze staja sie grywalni wiec mamy rozne wariacje buildow ofensywnych. Waywatcherzy to taka swoistego rodzaju machina wojenna-calkiem rzetelnie wyceniona punktowo btw w takim wypadku. Co wiecej rozwiazuje to wielu innym armiom problemy, uwala elementy gry ktore teraz zdecydowanie dominuja. Kb w zasadzie calkowicie wystepuje w cc, grozny staje sie dopiero przy pierdylionie atakow, ale nie pozwala hasac kowbojami i MC nobrainowo.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

@ Miłośnicy fluffu
- zapoznajcie się z historią armii, zanim zaczniecie się wypowiadać. Duzi magowie WE zawsze mogli korzystać ze wszystkich lorów. Dopiero ostatni kodeks to zmienił.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

=D> =D> =D> =D>
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Jankiel pisze:@ Miłośnicy fluffu
- zapoznajcie się z historią armii, zanim zaczniecie się wypowiadać. Duzi magowie WE zawsze mogli korzystać ze wszystkich lorów. Dopiero ostatni kodeks to zmienił.
Oj chyba nie do końca. Pamiętam takiego PDFa z 6 ed ze strony GW, na którym grała breta i WElfy. Zanim wyszedł ostatni book, gdy wszyscy grali na piątkach łuków, duża miała chyba dostęp do heavens, beast i life. Mała do beast i life.
To tak tylko na marginesie.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ