PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
Odnośnie WE:
może pomógłby im zapis, że przeciwko nim nie zdobywa się punktów za sćwiartkowanie/społowienie oddziałów? Nie byłaby to żadna ingerencja w zasady (wręcz przeciwnie).
może pomógłby im zapis, że przeciwko nim nie zdobywa się punktów za sćwiartkowanie/społowienie oddziałów? Nie byłaby to żadna ingerencja w zasady (wręcz przeciwnie).
+1Odoamar pisze: Może warto zobaczyć co turniej pokaże na tym co zaproponował Dębek:
1) zasady glade guard longbow na wszystkich łukach - ( jeśli mają strzelać to niech strzelają jeśli nie +1S to nawet AP )
2) normalnego warda na forest spirytach - (to może jedynie okazać się czymś za mocnym z perspektywy niektórych armii, w porównaniu do pierwowzoru )
3) lorów beast i life dla małych czarek
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Propozycja Dębka jest fajna i sporo pomoże WE, ale i tak będą słabsze niż na ETC.
S4 na bliski dla wszystkich zmienia znacząco Lorda z BoL.
5+ WSv to mało znacząca zmiana.
Beast i Life na małym robi róznice
ale dodałbym do tego Shadow na Dużym, nie gnie systemu, bo WE to nie hordy, a pomoże w walkach z puszkami MI/MC.
Fluffowo też pasuje, w końcu WE to istoty skradające się po cieniach.
S4 na bliski dla wszystkich zmienia znacząco Lorda z BoL.
5+ WSv to mało znacząca zmiana.
Beast i Life na małym robi róznice
ale dodałbym do tego Shadow na Dużym, nie gnie systemu, bo WE to nie hordy, a pomoże w walkach z puszkami MI/MC.
Fluffowo też pasuje, w końcu WE to istoty skradające się po cieniach.
Niech już mają te drzewa tego stałego warda, IMO zwiększenie ilości lorów na magach wystarczy alby WElfy zyskały na mocy(life,shadow,beast może heaven mi do WE pasują)
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
No to Death też pasuje, bo przecież Leśne Elfy też "Umierają". No i do tego Light, bo w zupełnych ciemnościach nie żyjąDydu pisze:Fluffowo też pasuje, w końcu WE to istoty skradające się po cieniach.

- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Jakby zatrudnić jakiegoś turbomiszcza Fluffu to i by im szło wcisnąć Lore of Vampires i Gut Magic.
Nie rozkminiam was
Po cholerę wyskakujecie mi tu z fluffowym pierdzeniem skoro to mają być ograniczenia na grę turniejową ?
Jak ktoś jest klimaciarzem to nie weźmie metalu na magu a ta zmiana znacznie pomoże gracza WE którzy chcą powalczyć o jakieś sensowne miejsce na turnieju

Po cholerę wyskakujecie mi tu z fluffowym pierdzeniem skoro to mają być ograniczenia na grę turniejową ?
Jak ktoś jest klimaciarzem to nie weźmie metalu na magu a ta zmiana znacznie pomoże gracza WE którzy chcą powalczyć o jakieś sensowne miejsce na turnieju
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
tak naprawde to dostep do roznych lorow da WE mozliwosc nawiazania walki z tymi armiami ktorym obecnie nic nie moze zrobic. inne zmiany sa fajne ale to jednak kosmetyka.
Fluffowe pierdzenie mozna odlozyc na bok.
sam beast dla malych to wlasnie pojscie w strone jednego slusznego buildu (Tutajec approves zapewne)
przy czym dalej treekin za 65 punktów nie będzie sensowny.
Fluffowe pierdzenie mozna odlozyc na bok.
sam beast dla malych to wlasnie pojscie w strone jednego slusznego buildu (Tutajec approves zapewne)
przy czym dalej treekin za 65 punktów nie będzie sensowny.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, o 20:18 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Do tego co Dębek proponował i ja wyżej pisałem dodać shadowa i wtedy WE powalczą w combacie i postrzelają lepiej.
Dodatkowe lory, i lekka zmiana zasad to chyba nie dużo. A już chyba na najgorsze paringi będą miały parę odpowiedzi a rozpiski nie zamkną się w jednej, a chyba o to chodzi.
Dodatkowe lory, i lekka zmiana zasad to chyba nie dużo. A już chyba na najgorsze paringi będą miały parę odpowiedzi a rozpiski nie zamkną się w jednej, a chyba o to chodzi.

wszyscy piszecie że obecnie największym problemem WE są puszki, których nie mamy jak zabić. Ja się z tym oczywiście zgadzam, ale warto się zastanowić jak zmieni się meta na PKS. Odblokowanie shadowa może spowodować pojawienie się znowu dużych kloców piechoty, może nie jako alternatywy, ale jako wsparcie dla oddziałó kawalerii i MC. Wydaje mi się że z klockami, szczególnie tymi bez chorych savów/wardów można pograć . Rozumiem wachania chłopaków co do zmian w WE, szczególnie, że nie wiadomo w którą stronę pojdą inne armie. Co nam np. lore of metal, skoro na stołach zarządzi piechota bez savów. Może warto przecierpieć te kilka turnieji, które sprawdzą jak to wszystko działa żeby dostać precyzyjnie dobrane wsparcie?
Bo pomysły typu AP na bliskim na wszystkich łukach nieco mnie śmieszą - wszystko to zmienia przy strzelaniu do puszek z 1+ z siłą 3. Bodobnie samo wsparcie combatowe - co z tego że zabijemy 20 kolesi z hordy jeżeli pozostałych 20 zmieli nasz oddział, ktory nawet w większości przypadków nie zdejmuje steadfasta? Może to jest jakaś droga? Bo z tym mamy spory problem. Oczywiście po wcześniejszym uszczupleniu sił przeciwnika prez łuki
Bo pomysły typu AP na bliskim na wszystkich łukach nieco mnie śmieszą - wszystko to zmienia przy strzelaniu do puszek z 1+ z siłą 3. Bodobnie samo wsparcie combatowe - co z tego że zabijemy 20 kolesi z hordy jeżeli pozostałych 20 zmieli nasz oddział, ktory nawet w większości przypadków nie zdejmuje steadfasta? Może to jest jakaś droga? Bo z tym mamy spory problem. Oczywiście po wcześniejszym uszczupleniu sił przeciwnika prez łuki

Uwolnienie tylko magii nic nie da - WE są zbyt drogie punktowo. Nie dość, że każda rozpiska będzie mało liczebna i do walki dojdzie jeszcze przetrzebiona, to WE nie maja zadnej sensownej opcji wygenerowania wiekszej ilosci kostek w turze magii, zeby miec realne szanse poczarowac w decydujacym momencie.
Zmiana zasad armii wydaje mi się pomysłem, który się nie przyjmie ze względu na konieczność pamiętania każdej kolejnej wersji/upgrade'u pks'a. Co jak się zmienia itd.
Moim zdaniem najwięcej zmieniłoby zdjęcie odporności na kb z MC. Tancerze staja sie grywalni wiec mamy rozne wariacje buildow ofensywnych. Waywatcherzy to taka swoistego rodzaju machina wojenna-calkiem rzetelnie wyceniona punktowo btw w takim wypadku. Co wiecej rozwiazuje to wielu innym armiom problemy, uwala elementy gry ktore teraz zdecydowanie dominuja. Kb w zasadzie calkowicie wystepuje w cc, grozny staje sie dopiero przy pierdylionie atakow, ale nie pozwala hasac kowbojami i MC nobrainowo.
Zmiana zasad armii wydaje mi się pomysłem, który się nie przyjmie ze względu na konieczność pamiętania każdej kolejnej wersji/upgrade'u pks'a. Co jak się zmienia itd.
Moim zdaniem najwięcej zmieniłoby zdjęcie odporności na kb z MC. Tancerze staja sie grywalni wiec mamy rozne wariacje buildow ofensywnych. Waywatcherzy to taka swoistego rodzaju machina wojenna-calkiem rzetelnie wyceniona punktowo btw w takim wypadku. Co wiecej rozwiazuje to wielu innym armiom problemy, uwala elementy gry ktore teraz zdecydowanie dominuja. Kb w zasadzie calkowicie wystepuje w cc, grozny staje sie dopiero przy pierdylionie atakow, ale nie pozwala hasac kowbojami i MC nobrainowo.
@ Miłośnicy fluffu
- zapoznajcie się z historią armii, zanim zaczniecie się wypowiadać. Duzi magowie WE zawsze mogli korzystać ze wszystkich lorów. Dopiero ostatni kodeks to zmienił.
- zapoznajcie się z historią armii, zanim zaczniecie się wypowiadać. Duzi magowie WE zawsze mogli korzystać ze wszystkich lorów. Dopiero ostatni kodeks to zmienił.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Oj chyba nie do końca. Pamiętam takiego PDFa z 6 ed ze strony GW, na którym grała breta i WElfy. Zanim wyszedł ostatni book, gdy wszyscy grali na piątkach łuków, duża miała chyba dostęp do heavens, beast i life. Mała do beast i life.Jankiel pisze:@ Miłośnicy fluffu
- zapoznajcie się z historią armii, zanim zaczniecie się wypowiadać. Duzi magowie WE zawsze mogli korzystać ze wszystkich lorów. Dopiero ostatni kodeks to zmienił.
To tak tylko na marginesie.
