Pytania początkujacego TK
Moderator: Shino
Re: Pytania początkujacego TK
Jedyna armia, na którą mi się średnio przydają to HE, aczkolwiek teraz wyszły feniksy, więc i to się zmieni. Generalnie 3 stalkery fajna rzecz, ale łatwo stracić.
czy dodatkowe kostki magii Arkhana Czarnego dotyczy limit 12 kostek magii?
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Hejka,
Grywamy ze znajomymi na 1k pkt. Dozbierałem sobie już armie i przymierzam się do nastepnej -> TK. Wydaje mi się, że jest to dość tania armia na te pkt.
Przeglądałem boxy i batalion + pudło uszatych w sumie wystarcza by złożyć jakąś armię na te pkt. I tutaj nasuwa się pytanie czy na te pkt w ogole TK jest sens wystawiać. Tak gramy 4fun, kuban piwa, dużo śmiechu i chodzi głownie o dobrą zabawę. Aczkolwiek fajnie było by pograć i nawiązać jakąś równorzędną walkę. Możecie mi doradzić ? Czy jest sens pchać się w TK na te pkt ? Czy mimo klimatu są całkowicie bez skuteczni ?
P.
Grywamy ze znajomymi na 1k pkt. Dozbierałem sobie już armie i przymierzam się do nastepnej -> TK. Wydaje mi się, że jest to dość tania armia na te pkt.
Przeglądałem boxy i batalion + pudło uszatych w sumie wystarcza by złożyć jakąś armię na te pkt. I tutaj nasuwa się pytanie czy na te pkt w ogole TK jest sens wystawiać. Tak gramy 4fun, kuban piwa, dużo śmiechu i chodzi głownie o dobrą zabawę. Aczkolwiek fajnie było by pograć i nawiązać jakąś równorzędną walkę. Możecie mi doradzić ? Czy jest sens pchać się w TK na te pkt ? Czy mimo klimatu są całkowicie bez skuteczni ?
P.
bez trumny i katapult nawet na piwo nie chodź
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Piękny pisze:Hejka,
Grywamy ze znajomymi na 1k pkt. Dozbierałem sobie już armie i przymierzam się do nastepnej -> TK. Wydaje mi się, że jest to dość tania armia na te pkt.
Przeglądałem boxy i batalion + pudło uszatych w sumie wystarcza by złożyć jakąś armię na te pkt. I tutaj nasuwa się pytanie czy na te pkt w ogole TK jest sens wystawiać. Tak gramy 4fun, kuban piwa, dużo śmiechu i chodzi głownie o dobrą zabawę. Aczkolwiek fajnie było by pograć i nawiązać jakąś równorzędną walkę. Możecie mi doradzić ? Czy jest sens pchać się w TK na te pkt ? Czy mimo klimatu są całkowicie bez skuteczni ?
P.
Każdą armią można grać jeśli chodzi o fajną zabawę czy to TK, liz, bret czy jakies nowe HE, kwestia podejścia a ty masz słuszne To czego będziesz potrzebował to klocek archerów, jakieś rydwany, węże/sfinxy, liczki oraz z rarów katapy/kaszkiet. Kwestia jak lubisz grac
Hejka,
Gramy z lekkimi ograniczeniami, ale zapewniam Was, że z różnorodnością czy też ciekawymi rozpiskami nie ma problemów, ba nawet są rzeczy, któe na większe pkt nikt by nie wystawił .
Chcąc maksymalnie wykorzystać batalion myślę nad czymś takim :
2x Lich
21 szkieli z łukami szmata muzyk
21 szkieli z łukami szmata muzyk
3x Rydwan, szmata
5x Horse Archers
Skorpion
3 Uszatki
Da się ? <to pytanie nie stwierdzenie >
Dzięki Chłopaki za odpowiedź
P.
Gramy z lekkimi ograniczeniami, ale zapewniam Was, że z różnorodnością czy też ciekawymi rozpiskami nie ma problemów, ba nawet są rzeczy, któe na większe pkt nikt by nie wystawił .
Chcąc maksymalnie wykorzystać batalion myślę nad czymś takim :
2x Lich
21 szkieli z łukami szmata muzyk
21 szkieli z łukami szmata muzyk
3x Rydwan, szmata
5x Horse Archers
Skorpion
3 Uszatki
Da się ? <to pytanie nie stwierdzenie >
Dzięki Chłopaki za odpowiedź
P.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Te Ushabti to naprawdę zbędne są. To jest 150 pkt. Dopłać 15 i dostaniesz 3 Stalkerów, która we wszystkim jest lepsza.
za to 6 ruchowych uszakowych katapult potrafi już coś zrobić
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 37
Witam, jako początkujący gracz, zwłaszcza na 8 edycji nie bardzo potrafię zrozumieć fenomenu katapult. Ok w duże klocki jakiejś słabej piechoty to jak dobrze wpadnie to 15-20 hitów może zrobi pewien zamęt i to może nawet niemały, ale czy jest sens celować tym w cokolwiek innego? przez 2 bitwy (może to żaden wybitny dowód ale takie jest moje doświadczenie ) zacięła się na dwie tury, 3 razy zeszła mi w puste pole, raz jedyny udało się zdjąć paręnaście ghuli z hordy (które przeciwnik i tak zaraz wskrzesił ponownie). Gram głownie przeciwko vampire counts więc dodatkowy atut przepada bo vampiry są odporne na panikę. Trafienie tym nawet idealnie w coś mocniejszego typu crypt horrory albo black knights to w większości przypadków wydaje się zmarnowany strzal bo albo z dużym prawdopodobieństwem nie wejdzie nic albo góra 1-2 (i tak będą wskrzeszone zaraz :>). Celowanie w pojedynczy model też raczej mi się nie sprawdziło, może zwyczajny pech w kościach ale raczej nie oparłbym na tym swojej taktyki .
Może ja po prostu nie umiem wykorzystać potencjału tego modelu albo faktycznie jest to wyłącznie niewielki bonus do którego nie powinno się przykładać większej wagi?
Może ja po prostu nie umiem wykorzystać potencjału tego modelu albo faktycznie jest to wyłącznie niewielki bonus do którego nie powinno się przykładać większej wagi?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Katapulty są wspaniałe i ogromny sens jest na nich grać. Przede wszystkim powinno się nimi celować właśnie w pojedyncze modele. Centralne trafienie jest z s9 i zadaje k6 ran, co jest nieocenione w grze przeciwko monsterom i monstrous cavalry. W dodatku ataki te są ogniste (kasują regenerację i zadają podwójne obrażenia drzewcom) i magiczne (zabijają eteryki i ściągają war save'a forest spiritom). Tutaj dochodzimy do jednej z najważniejszych zasad tych maszyn - przy zadaniu chociażby jednej rany każą oddziałowi zdawać panikę, a z wykupionymi czaszkami obniżają wspomnianemu oddziałowi LD o 1. Takie trafienie może być groźne dla każdego oddziału, a nie muszę chyba wspominać jak działa na armie o niskim LD, takie jak Ogry, Skaveny, Gobliny, czy większość Imperium!
Siłą katapult jest właśnie ranienie z s9 i wzbudzana panika. Jeśli grasz głównie przeciwko VC, to panika niestety ich nie dotyczy (nie wykupuj czaszek, bo są zbędne), ale już centralne trafienie w Mortis Engine'a potrafi napsuć przeciwnikowi krwi.
Siłą katapult jest właśnie ranienie z s9 i wzbudzana panika. Jeśli grasz głównie przeciwko VC, to panika niestety ich nie dotyczy (nie wykupuj czaszek, bo są zbędne), ale już centralne trafienie w Mortis Engine'a potrafi napsuć przeciwnikowi krwi.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Flameingi są i błogosławieństwem i przekleństwem krzyczących katapult. Trafisz w jakiegoś dużego potwora z regeneracją ( hydrę, abomkę ) - super. Trafisz na kowboja z dragon helmem/dragonbane gemem - w 5/6 przypadków odbija. Magiczne ataki są fajniejsze, bo są bonusem na niemal wszystko. Chyba że trafisz na HE z ich smoczym sztandarem .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Katapulta obecnie musi zabić model a nie tylko zadać ranę, żeby wywołać panikę.