Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Re: Początkujący generał

Post autor: lajkonik »

Necromanter pisze:Jeśli ktoś uważa, że można stracić seera i grać dalej z dzwonem to powodzenia. Ta armia działa podobnie do wampirów tracisz generała to się składasz.
+1

Tylko raz grając od pierwszej rundy bez seera na dzwonku udało mi się zremisować. Zazwyczaj to obrona jakichkolwiek punktów.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

fellblade ma ten problem ze z rozumnym graczem nigdzie nie dojdzie sensownie. też na nim grałem jakiś czas ale jednak nie. a jeszcze na ogrze to przeciez schodzi z wspomnianych przez was dzial tak ze ja nie moge ; )

btw - nawet jak jest w monkach to ma tylko +1 atak z frenzy bo frenzy monkow na niego nie przechodzi
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

No właśnie. Czy z nim nie mamy takiego samego problemu jak z dzwonkiem?? Chodzi mi o działa które mogą go zdmuchnąć. Wiadomo, że teoretycznie trudniej go trafić. Ale mimo to działa są problemem. Jego nie kitracie za górką?

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Kitranie go za górka mija sie z celem, w sumie on na ogrze ma takie same wady co dzownek, a mniejsze możliwości. Lepiej by już chyba było go na piechotę wystawić.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

od kiedy nie mozna teleportowac goscia do CC to wydaje mi sie on chybionym pomyslem imo
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Ale Fellbladea z buta już możesz :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Niespecjalnie :P możesz wyteleportować z CC, nie na odwrót 8)
Let the River of Blood flow...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Opos pisze:Niespecjalnie :P możesz wyteleportować z CC, nie na odwrót 8)
dokladnie tak to zostalo zFaqowane kiedys

od tego czasu assek jest tylko w dzwonie ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

A gdzie to jest napisane? Nie ma nic w FaQ. Jest jedynie warunek, że musisz przy teleportacji zachować 1" od przeciwnika.

Spotkałem się z tym rok temu, albo dwa na Silesianie. Ostatnia bitwa, pierwszy stół DoC vs Sk. Ostatnia tura, GuO już rozkręca dzwonek, ale do walki wbija wężyk GR. W magii ląduje w tym oddziale inżynier w trzecim szeregu, więc zachowuje 1" od przeciwnika. W turze walki inżynier poświęca się krzycząc challenge i tym samym GuO nie mógł walić po dzwonie. Dodam, że o możliwości takiego zagrania zadecydował główny sędzia turnieju.

Od tego czasu asek nie zawsze jest w dzwonie :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

-Qc- pisze:fellblade ma ten problem ze z rozumnym graczem nigdzie nie dojdzie sensownie. też na nim grałem jakiś czas ale jednak nie. a jeszcze na ogrze to przeciez schodzi z wspomnianych przez was dzial tak ze ja nie moge ; )

btw - nawet jak jest w monkach to ma tylko +1 atak z frenzy bo frenzy monkow na niego nie przechodzi
Kolo z fellbladem ma +2 ataki- abook.
Czy zasadom z cloud of coruption dostaje 2 rany gdy przerzuca z asf 2 pałki na trafienie?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

licza sie 1 po rerollu

No wlasnie Voodoo znam ta akcje bo to akcja Sola ale kiedys Mlody robil cos podbnego i mu zabronili
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Ostatnio sędziował jednak inaczej....

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Oto jak w końcu jest? Mogę teleportować go do tylnego szeregu np w 5x5 slavow a później przenieść do pierwszego w ćc?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

wg mnie tak

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Witajcie nowe złożenia. Zastanawiam się nad 2 asskami fellbladem. Pierwszy assek wiadomo drugi- blade of coruption/anti heroes +the other shard
Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, o 16:27 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

A nie lepiej gościa zrobić drugiego z Ogre bladem, lub jak z tym Shardem to Dwarfbane, masz wtedy rerol warda, 5 siły i ap.
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

blade of coruption daje mi +1S a poza tym multiple w [2]
Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, o 16:27 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Voodoo pisze:A gdzie to jest napisane? Nie ma nic w FaQ. Jest jedynie warunek, że musisz przy teleportacji zachować 1" od przeciwnika.

Spotkałem się z tym rok temu, albo dwa na Silesianie. Ostatnia bitwa, pierwszy stół DoC vs Sk. Ostatnia tura, GuO już rozkręca dzwonek, ale do walki wbija wężyk GR. W magii ląduje w tym oddziale inżynier w trzecim szeregu, więc zachowuje 1" od przeciwnika. W turze walki inżynier poświęca się krzycząc challenge i tym samym GuO nie mógł walić po dzwonie. Dodam, że o możliwości takiego zagrania zadecydował główny sędzia turnieju.

Od tego czasu asek nie zawsze jest w dzwonie :wink:

Co masz na mysli mówiąc asek? O co chodzi??:)

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

assassin :lol2:
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Tak, ale tym mieczem masz całkiem sporą szansę że sam się zarnież, ja bym tak nie zaryzykował, ale wiadomo do skaveny same zabijać się muszą.
Obrazek

ODPOWIEDZ