VC na 1200pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

VC na 1200pkt

Post autor: Omegon »

Urządzamy sobie mały turniej z kumplami ze szkoły, więc musiałem napisać nową rozpiskę(stara jest przez nich znana i nie chciałbym sytuacji wszystko ustawione tak aby mi dupę utruć). Gracze to : ja(VC), brat(Lizardmen, mało magii, ale bardzo dużo TG) i dwóch kumpli(jeden krasie, praktycznie same cory i dwie armaty, oraz WE, główny nacisk na kawę i łuczników [chyba jak zawsze w we].
A teraz rozpiska:

Core:
-20 ghuli + ghast 210pkt
-60 zombie + cmd 190pkt
albo:
-40 ghuli + ghast 410pkt

Nie jestem jeszcze pewien i czekam na wasze opinie.

Rare:
-Terrorgheist + Rancid Maw + Infested 225pkt+10pkt+15pkt + 250pkt

Lords & Heroes:
-Strigoi ghoul king 265pkt + moce wampirów (tu jeszcze myślę, ale jestem otwarty na propozycje)
albo:
- Master Necromancer 200pkt(z ulepszeniem poziomu), przedmioty wasze pomysły (mam angielską książkę i dużo tekstów nie rozumiem)
Za tą kategorię wydaję max 300pkt pamiętajcie o tym

Specjale:
Najpewniej 10 black knightów z bardingiem i cmd 270pkt


Punkty wyjdą albo 1220p albo 1230p.
Z góry thx za odpowiedzi.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

A brat/kumple nie znają tego forum? ;p

Warto by było podać swoje stare rozpiski bo ja widzę kilka rzeczy mocniejszych do wstawienia.

middlefinger
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: middlefinger »

zamiast knightow wez spirit hosty i vargeisty, szczegolnie eteryki zawsze mnie wkurzaly ( a dodam ze gram mlockarzami chaosu), tak wiec zawsze warto je miec w armii, zwlaszcza ze by zrobic im jakas krzywde potrzeba magicznych palek

terrorgeist wyglada fajnie na papierze, bardziej balbym sie varghulfa, aczkolwiek bedac chaosem malo kogo sie boje XD

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Hmm. Powinieneś. Np 4 lvl maga z banishemntem i 4 kolegami :D

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

VC na 1200pkt
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

na we i krasie vargi i terrora? :shock:
mi mortis nie wytrzymuje 2 tur z jakim kolwiek działem a co dopiero oni;)
na małe punkty walił bym w w lorda necro i horrory
Unnamed1200 Pts - Vampire Counts Army

1 Master Necromancer @ 270.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]

32 Zombies @ 106.0 Pts
Standard; Musician

29 Crypt Ghouls @ 310.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

6 Crypt Horrors @ 276.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

5 Crypt Horrors @ 238.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

Models in Army: 73


Total Army Cost: 1200.0


coś takiego najlepiej .
masz full defa przed maszynami niezłą magie
wir vampirzy i klątwa potrafią uratowac dupe
działa nie bolą przy takiej rozpisce;)
tylko jedna wada
bardzo ważna jest tu wtedy magia , nie masz siekacza wiec nią musisz nadrobić

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Ja proponowałbym ci cos takiego :)
Hero:
Master Necromancer 4 lvl gen + talisman of preservation + channeling staff 260 pkt
2x Necro 1 lvl (1 z Dispel scroll) 65 + 90 pkt = 155 pkt
Core:
2x26 zombie (cmd) 2x85 pkt = 176 pkt
23 ghule + ghast 250 pkt
Special:
20 grave guards (cmd) + great weapons + Screaming banner 295 pkt
2x2 Fell bats 2x32 pkt = 64 pkt

W sumie: 1200 pkt

Masz dużego necro generała, z wardem 4+ i +1 do skupiania kostek (więc dodatkową kość mocy czy rozproszenia masz od niego na 5 i 6 zamiast samego 6).

Dwóch mniejszych necro do inkantacji.

Myślę, że core'ów objaśniać nie trzeba ;)

W Specialach masz klocek 20 GG z pełną grupą dowodzenia, wielką bronią i sztandarem (gdy przeciwnik walczący z tym oddziałem musi zdawać test strachu rzuca 3k6 zamiast 2k6 i wybiera 2 najwyższe wyniki). IMO GG będą lepsi na te pkt niż BK, bo piechotę łatwiej będzie ci wskrzeszać.

I dwie pary nietoperków, coby mieć jakieś odginaczki.

Mam nadzieję, że pomogłem :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

po co mu ward na krasie i na we jak to strzela prawie tylko;)
necro ze scrollem na krasie i we? lepiej dać +1 do casta i dispella
wtedy masz niezłe magiczne przebicie
invokacja
popychadło
pocisk lub klątwa
wir
wtedy masz z krasiami +3 i pewnie tak samo z resztą;)
ja nadal stałbym przy mojej rozpisce;)
według mnie gg nie doszły by do combatu
jak i ghule , za mało ich jest

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Dziękuje za wszystkie pomysły i tak: nie posiadam w tej chwili tylu crypt horrorów(mam 3), a nie mam funduszu na nie. A kumpel grający krasnalami ma 15 thundererów, a reszta to wojownicy i minerzy, więc nie boję się rozstrzelania z jego strony, kumpel grający elfami jak się wczoraj wieczorem dowiedziałem zamierza grać w armii opartej w 50% na organicznych(driady, treekiny i drzewiec), a reszta to kawaleria.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

20 grave guards (cmd) + great weapons + Screaming banner 295 pkt
żartujesz? :) dostajesz 2 katapulty od Krasnoludów i nie masz oddziału, Crypt Horrory jak Kuros pisał to duuużo lepszy deal
Grave Guardzi bez odpowiedniej liczby i wsparcia ASF'em z Corpsa czy magii light + przeciwnik ASL'a z Bat Swarmów nie mają racji bytu. Oddział Cryptów nie spadnie tak szybko.

Book of Ashur jest drogi. Dla jednej walki z Dwarfami nie brałbym tego. Kowadła i tak nie będzie, więc magia powinna się przebić ze zwykłym 4 lev magiem. 2 popychaczka jest imo ważna, więc albo mały Necro, albo Book of ArkhanLordowi dać.
Jakoś liczbę Cryptów bym zmienił. Brakuje w rozpisce odginania, psy + fell baty albo spirit hosty wziąć. Nawet kosztem 2 Cryptów

@Chainsaw
jak masz 2x10 Hexów czy coś takiego to weź je do rozpy i tyle :D rozjedziesz kolegów
ale możesz również obrzydzić im granie z tobą, więc kij ma 2 końce
poza tym graj tak jak lubisz, grunt, żeby fun mieć
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Mam 10 hexów, starczy?? Tyle że za nimi nie przepadam po ostatniej porażce jak brat w lizakach w slanna wszystko zainwestował :P I chyba spirit hosty wystawię do walki, to krasiom dupy utruję :D

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Hexy przede wszystkim działają psychologicznie. Ja gram na 2 piątkach z reguły i robią ładny dym ;).

ODPOWIEDZ