Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Re: Początkujący generał

Post autor: FAZIK »

Janus pisze:cloud of coruption
Janus pisze:cloud of coruption
to taki czar.
Chyba chodzi Ci o Blade of Corruption?
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

tak, tak, tak. BLADE.
Nie zadźgam się nim bo jak QC napisał, liczą się 2x1 już po przezucie z ASF.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

A ja Ci mówię że się zdźgasz, tak jak ja 1 błyskawicą z siła 2 od doomwheela zabiłem swoją abomkę :( Może będzie się to zdarzać rzadko, ale jednak, i to zapewne w kluczowym momencie, dlatego ja wolałbym mimowszystko polegać na ogre bladzie, ale jeśli lubisz ryzyko... :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Jasne panikę na 11 z rerollem też da się oblać, ale to chyba nie o to chodzi. Problem z assasinami jest taki, że mają o 1 atak za mało i dlatego bez death frenzy nie mają przebicia, to tak z doświadczeń.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Mówisz? W sumie mało grałem na assasynach teraz w Poznaniu się przekonam co o nich sądzić, bo dwóch do rozpy wzięłem :), ale fakt moje myślenie jest błędne i ten assasyn z blade of corruption może jest wart uwagi :roll:
Obrazek

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Co to jest ASF?
Skoro mówimy, że brakuje im ataków, a dana im broń daje im siłe to może wyjściem jest Warlock-Augmented Weapon?
Jeśli asek ma dwie bronie reczne i dodatkowo wykupimy mu jakies ostze to jak rozpatruje sie ataki? Korzysta wtedy z kupionego ostrza, z kupionego a drugie jest zwykłe czy obie bronie sa trktowane na zasadzie tej kupionej?

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Przypominam wszystkim miłośnikom dzwonków, że na EURO chcąc mieć w rozpie jeszcze drugiego aska trzeba wybrać pomiędzy abomką a działem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Kto teraz myśli o Euro? PKS nadjeżdża! A od abomki na razie odpoczywam...
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Master w Poznaniu nie jest na typowych zasadach Euro :twisted: więc możesz mieć dzwonek PS, abomę, działo, kółko i dwóch asassynów.
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

No to może będzie dużo różnych rozpisek szczurzych.
W Białym były tylko dwie armie szczurów. Jedna z dzwonkiem, druga z fellblade :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Deus pisze:A ja Ci mówię że się zdźgasz, tak jak ja 1 błyskawicą z siła 2 od doomwheela zabiłem swoją abomkę :( Może będzie się to zdarzać rzadko, ale jednak, i to zapewne w kluczowym momencie, dlatego ja wolałbym mimowszystko polegać na ogre bladzie, ale jeśli lubisz ryzyko... :twisted:
kolko mi nigdy w zyciu nie stalo obok abomki, najwyzej obok slavowo ; ) i zabijalow wtedy max 3

na wiekszosc skavenskich pulapek w losowosci da sie uodpornic - dzwonek wystawiac stosunkowo daleko od latarki coby misfire nie zabil go, kolko zawsze blisko slavków

a drugi assasyn jest po prostu slaby - bo wchodzi za jednego elektryka. slaby pomysl imo
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Kiedy atakujemy jakąś maszynkę mającą np W4 i zraniliśmy 2 razy. Nasza broń ma multiplikacje i zadaje po 2 rany. Jak to się traktuje? Maszynka schodzi? Czy traktuje się to tak, że trafiliśmy w 2 obsługujących i zadaliśmy im po 2 rany?

Gibon

Post autor: Gibon »

Strzelasz z kółka w maszynę.
Ranisz 2 razy.
przy rzutach na utratę 2k6 woundów rzucasz 4 gdy maszyna ma właśnie tyle woundów, to schodzi normalnie. O ile nie ma żadnej super kosmo ochrony :wink:

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Nie walisz od razu trzech błyskawic, rozliczasz każdą osobno ale z jedną wyrzuconą siłą.

Walisz pierwszy piorun, rozliczasz rany.

Patrzysz co jest w 18" od kółka, walisz drugi piorun.

Patrzysz co jest w 18" od kółka, walisz trzeci piorun.
Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Veta92 pisze:Kiedy atakujemy jakąś maszynkę mającą np W4 i zraniliśmy 2 razy. Nasza broń ma multiplikacje i zadaje po 2 rany. Jak to się traktuje? Maszynka schodzi? Czy traktuje się to tak, że trafiliśmy w 2 obsługujących i zadaliśmy im po 2 rany?
Traktuj obsługantów jako znaczniki woundów. Jak zadasz 1W który zmienia się w D3W to zadajesz tyle ile wyrzucisz. Czyli przy rzucie 2 = 2W = 2 obsługanci schodzą. Są od tego wyjątki gdzie sprawdzasz w co trafiłeś przy strzelaniu np Hellcannon.
Life's a game with save and load features disabled.

Gibon

Post autor: Gibon »

Voodoo pisze:Nie walisz od razu trzech błyskawic, rozliczasz każdą osobno ale z jedną wyrzuconą siłą.

Walisz pierwszy piorun, rozliczasz rany.

Patrzysz co jest w 18" od kółka, walisz drugi piorun.

Patrzysz co jest w 18" od kółka, walisz trzeci piorun.
No tak, ale gdy po pierwszym strzale oddział dalej stoi to strzelasz w niego dalej. Dopiero gdy zostanie zniszczony to strzelasz w kolejny czyż nie :wink: ?

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Napisałeś dokładnie to samo, tylko innnymi słowami. :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

Czy mógłby ktoś wrzucić dokładny cytat z podręcznika: jak działa Fellblade?
będę wdzięczny :P

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

bardzo prosto działa :)
Change the first sentence to “This foul sword gives the bearer
Strength 10, and successful ward saves taken against wounds
inflicted by the bearer in close combat must be re-rolled.”
Dalej idzie
any unsaved wounds caused by the Fellblade are multiplied into D6 wounds. Roll a D6 at the end of each of the wielders turns on 3+ there is no effect. On roll 1-2 the wielder suffers 1 wound with no armour save allowed.
Q: If the bearer of the Fellblade inflicts a wound upon himself,
must he re-roll successful ward saves? (p107)
A: Yes.
Rozumiem, że jeśli sam zada sobie ranę i nie zostanie ona wybroniona to nadal mnożymy D6? :D tak powinno być?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

dziękuję. Głownie chodziło mi o te Multiple Wounds - jednym hitem nie można zabić np. 2 ogrów (RB s. 45).

Natomiast nie spodziewałem się, że FAQ dodaje coś tak ważnego! Właściciel, jeśli sam sobie zada ranę, to musi przerzucić udane Wardy. Skoro tak, to rana została zadana Fellblejdem. A jeśli zadano ją Fellblejdem, to powoduje k6 ran.

A temat dla mnie ważny, bo gram pewnie z Janusem na I stole w Lidze Rivendell, i tam będzie Fellblade. Żeby uniknąć napinki podczas jakiegoś kluczowego kombatu, sprawdzam wątpliwe kwestie wcześniej. Może jeszcze ktoś się wypowie?

ODPOWIEDZ