Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Jacku taką to już zrobiłem Najważniejsze, że w końcu wszystko zmierza bym się zjawił z synem w PoznaniuJacek_Azael pisze:Wojtek, zrób sobie powergamerską rozpę, a nie z forfun wyjeżdżasz. Ty już grasz forfun, rozpy Ci do tego nie trzeba
Pzdr.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
To mi się podobaHeptun pisze:Jacku taką to już zrobiłem Najważniejsze, że w końcu wszystko zmierza bym się zjawił z synem w PoznaniuJacek_Azael pisze:Wojtek, zrób sobie powergamerską rozpę, a nie z forfun wyjeżdżasz. Ty już grasz forfun, rozpy Ci do tego nie trzeba
Pzdr.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Na opolskie 1200 + 100 dla WE, ograniczenia Furiona:
+ Lords + (281pts)
* Highborn (281pts)
Armour of Silvered Steel (45pts), Great Eagle (50pts), Great weapon (6pts), Potion of Foolhardiness (5pts), Stone of Rebirth (30pts)
+ Heroes + (127pts)
* Noble (127pts)
Battle Standard Bearer (15pts), Charmed Shield (5pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts)
+ Core + (604pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Glade Guard (166pts)
Banner of Eternal Flame (10pts), 12x Glade Guard (144pts), Standard Bearer (12pts)
* Glade Guard (246pts)
20x Glade Guard (240pts), Lord's Bowman (6pts)
+ Rare + (285pts)
* Treeman (285pts)
1297/1300pts
Wyszło mi coś takiego. Macie jakieś pomysły jakby to ciekawie ulepszyć, czy jest ok? Nasze meta jest bardzo zróżnicowane, jedyne czego na raczej nie będzie to beastmeni, może nie będzie brety. Najbardziej boję się armat, które są niebezpieczne przeciwko lordowi i drzewcowi i w sumie nie mam pomysłu jak (oprócz kowboja) je rozwalić...
+ Lords + (281pts)
* Highborn (281pts)
Armour of Silvered Steel (45pts), Great Eagle (50pts), Great weapon (6pts), Potion of Foolhardiness (5pts), Stone of Rebirth (30pts)
+ Heroes + (127pts)
* Noble (127pts)
Battle Standard Bearer (15pts), Charmed Shield (5pts), Hail of Doom Arrow (30pts), Light armour (2pts)
+ Core + (604pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Glade Guard (166pts)
Banner of Eternal Flame (10pts), 12x Glade Guard (144pts), Standard Bearer (12pts)
* Glade Guard (246pts)
20x Glade Guard (240pts), Lord's Bowman (6pts)
+ Rare + (285pts)
* Treeman (285pts)
1297/1300pts
Wyszło mi coś takiego. Macie jakieś pomysły jakby to ciekawie ulepszyć, czy jest ok? Nasze meta jest bardzo zróżnicowane, jedyne czego na raczej nie będzie to beastmeni, może nie będzie brety. Najbardziej boję się armat, które są niebezpieczne przeciwko lordowi i drzewcowi i w sumie nie mam pomysłu jak (oprócz kowboja) je rozwalić...
za mało mobilna rozpiska - lord boi się wszelkich armat i katapult, do tego nie masz maga co może zaboleć.
Może za 1 driady i kilka łukow wrzucisz wildów - oni mogą próbować dostać się do maszyn
Może za 1 driady i kilka łukow wrzucisz wildów - oni mogą próbować dostać się do maszyn
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
No właśnie jest ten problem, że albo treeman albo orły. Bez dziadka niestety mam straszną dupę z wszelkimi MC, bo już w ogóle nie wiem czym mógłbym takie demisie bez niego rozwalić.
@Laik
Żeby zwiększyć przeżywalność lorda vs armaty myślałem o zamianie stone'a na amarantynę. Wildów muszę potestować bo w sumie jeszcze średnio ogarniam ich używanie i zwykle kończą marnie nie dojeżdżając do celu...
@Laik
Żeby zwiększyć przeżywalność lorda vs armaty myślałem o zamianie stone'a na amarantynę. Wildów muszę potestować bo w sumie jeszcze średnio ogarniam ich używanie i zwykle kończą marnie nie dojeżdżając do celu...
Druga kmina na ten sam turniej:
+ Lords + (224pts)
* Highborn (224pts)
Arcane Bodkins (25pts), Charmed Shield (5pts), Dragonbane Gem (5pts), Great weapon (6pts), Light armour (3pts), The Bow of Loren (35pts)
+ Heroes + (323pts)
* Noble (173pts)
Dragonhelm (10pts), Great Eagle (50pts), Great weapon (4pts), Light armour (2pts), Shield (2pts), Stone of Rebirth (30pts)
* Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)
+ Core + (568pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Glade Guard (226pts)
Banner of Eternal Flame (10pts), 16x Glade Guard (192pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
* Glade Guard (150pts)
12x Glade Guard (144pts), Musician (6pts)
+ Special + (130pts)
* Wild Riders of Kurnous (130pts)
Musician, 5x Wild Riders (130pts)
+ Rare + (50pts)
* Great Eagles (50pts)
Co sądzicie o tym?
+ Lords + (224pts)
* Highborn (224pts)
Arcane Bodkins (25pts), Charmed Shield (5pts), Dragonbane Gem (5pts), Great weapon (6pts), Light armour (3pts), The Bow of Loren (35pts)
+ Heroes + (323pts)
* Noble (173pts)
Dragonhelm (10pts), Great Eagle (50pts), Great weapon (4pts), Light armour (2pts), Shield (2pts), Stone of Rebirth (30pts)
* Spellsinger (150pts)
Dispel Scroll (25pts), Wizard level 2 (35pts)
+ Core + (568pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Dryads (96pts)
8x Dryads (96pts)
* Glade Guard (226pts)
Banner of Eternal Flame (10pts), 16x Glade Guard (192pts), Lord's Bowman (6pts), Musician (6pts), Standard Bearer (12pts)
* Glade Guard (150pts)
12x Glade Guard (144pts), Musician (6pts)
+ Special + (130pts)
* Wild Riders of Kurnous (130pts)
Musician, 5x Wild Riders (130pts)
+ Rare + (50pts)
* Great Eagles (50pts)
Co sądzicie o tym?
mało orłów
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg
"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
A i owszem, niestety na turnieju obowiązuje zakaz dublowania rarów:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na te punkty nie baw się w magię bo to totalna strata czasu.
Wrzuć może coś takiego:
Ancient Treeman
Treeman
10 łuków (czempion + muzyk)
18 łuków (czempion + muzyk +płonące)
BSB z hodą
Kowboja na orle
Przy tych ograniczeniach na których będziecie grali nie boli Cię aż tak magia i masz mocne uderzenie w postaci 2 drzew.
Dodatkowo masz 3x Treesinging z Treemanów, jakiś surfing w lesie ewentualnie podstawianie komuś lasu pod nos i walenie do niego szyszek i treesing jak ktoś wejdzie
Wrzuć może coś takiego:
Ancient Treeman
Treeman
10 łuków (czempion + muzyk)
18 łuków (czempion + muzyk +płonące)
BSB z hodą
Kowboja na orle
Przy tych ograniczeniach na których będziecie grali nie boli Cię aż tak magia i masz mocne uderzenie w postaci 2 drzew.
Dodatkowo masz 3x Treesinging z Treemanów, jakiś surfing w lesie ewentualnie podstawianie komuś lasu pod nos i walenie do niego szyszek i treesing jak ktoś wejdzie
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Co myślicie o czymś takim ?
Spellweaver 305 pkt
4 level – life
Wand of Wych Elm
Wild Rider Highborn 335 pkt
Wild Rider Kindred
Great Stag
A glittering scales
Stone of Rebirth
Spear
Crown of Command
Branchwraith 90 pkt
A Cluster of Radiants
Spellsinger 115 pkt
Longbow
1 level – Athel Loren
Dispel Scroll
Noble BSB 130 pkt
Longbow
Battle Standard Bearer
Hail of Doom Arrow
10x Glade Guards 126 pkt
Musician
10x Glade Guards 126 pkt
Musician
10x Glade Guards 126 pkt
Musician
14x Glade Guards 194 pkt
Musician
Standard – Banner of the Eternal Flame
9x Dryads 108 pkt
8x Wardancers 144 pkt
8x Wild Riders 226 pkt
Musician
Standard
Treeman 285 pkt
Treeman 285 pkt
Eagle 50 pkt
Eagle 50 pkt
Razem : 2695 pkt
Spellweaver 305 pkt
4 level – life
Wand of Wych Elm
Wild Rider Highborn 335 pkt
Wild Rider Kindred
Great Stag
A glittering scales
Stone of Rebirth
Spear
Crown of Command
Branchwraith 90 pkt
A Cluster of Radiants
Spellsinger 115 pkt
Longbow
1 level – Athel Loren
Dispel Scroll
Noble BSB 130 pkt
Longbow
Battle Standard Bearer
Hail of Doom Arrow
10x Glade Guards 126 pkt
Musician
10x Glade Guards 126 pkt
Musician
10x Glade Guards 126 pkt
Musician
14x Glade Guards 194 pkt
Musician
Standard – Banner of the Eternal Flame
9x Dryads 108 pkt
8x Wardancers 144 pkt
8x Wild Riders 226 pkt
Musician
Standard
Treeman 285 pkt
Treeman 285 pkt
Eagle 50 pkt
Eagle 50 pkt
Razem : 2695 pkt
wszystko ok, poza kilkoma szczegółami
Lord - prawie 3 duże pts, które schodzą z każdego działa " o puf" - przeanalizuj ile obecnie armii nie ma działa?
2 drzewa - przerost formy nad treścią - powód j.w. + dochodza do tego te magiczne zawirowania które z I2 pozwalają Ci mieć z 33% szans, że nie będziesz musiał wkładać takiego ładnego modelu do walizki.
Wg. mnie jestec troche za mało mobilny - nie ma ani WR ani WH - do ktorych się przekonałem - są naprawdę ok! Masz 4ry małe oddziały łuków, co nie do końca jest dobrym pomyslem, gdyż zapewne oddajesz przynajmniej jeden taki oddział na bitwę w myśl powiedzenia "w kupie siła" pewnie zrobił bym 3 oddziały - ilość zacna też gram na 44-46 łucznikach, imo więcej aniżeli 50ciu sie zwyczajnie nie opłaca, bo bardziej przeszkadzają aniżeli pomagają
*Branczce* dałbym też snajperkę - fajnie dziala w dobie ''miskastujących'' magów.
Pograj - sam ocenisz, to najlepsza metoda.
Pozdrawiam
Lord - prawie 3 duże pts, które schodzą z każdego działa " o puf" - przeanalizuj ile obecnie armii nie ma działa?
2 drzewa - przerost formy nad treścią - powód j.w. + dochodza do tego te magiczne zawirowania które z I2 pozwalają Ci mieć z 33% szans, że nie będziesz musiał wkładać takiego ładnego modelu do walizki.
Wg. mnie jestec troche za mało mobilny - nie ma ani WR ani WH - do ktorych się przekonałem - są naprawdę ok! Masz 4ry małe oddziały łuków, co nie do końca jest dobrym pomyslem, gdyż zapewne oddajesz przynajmniej jeden taki oddział na bitwę w myśl powiedzenia "w kupie siła" pewnie zrobił bym 3 oddziały - ilość zacna też gram na 44-46 łucznikach, imo więcej aniżeli 50ciu sie zwyczajnie nie opłaca, bo bardziej przeszkadzają aniżeli pomagają
*Branczce* dałbym też snajperkę - fajnie dziala w dobie ''miskastujących'' magów.
Pograj - sam ocenisz, to najlepsza metoda.
Pozdrawiam
xYz
Przymierzam się do gry WE, staram się wymyślić jakąś rozpiskę na 2000 pkt. Chciałbym Wam zaprezentować owoc mego trudu oraz spytać czy takie coś ma rację bytu, jest wystarczająco mocne i sensowne jak również słabe i do poprawienia. Co do Treemana - chcę zaznaczyć że go nie mam więc dlatego nie umieściłem go w rozpisce
Spellweaver 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm
Talisman of Preservation
Noble 144.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Battle Standard
Armour of Destiny
Alter Noble 152.0 Pts
Alter; Longbow; Light Armour
Amaranthine Brooch
Biting Blade
Charmed Shield
11 Dryads 156.0 Pts +1
29 Glade Guard 409.0 Pts
FCG
Banner of Springtide
10 Scouts 176.0 Pts
Musician
9 Wardancers 201.0 Pts +1
Musician
6 Waywatchers 176.0 Pts + 1
8 Wild Riders 236.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Total Army Cost: 2000.0
Spellweaver 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm
Talisman of Preservation
Noble 144.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Battle Standard
Armour of Destiny
Alter Noble 152.0 Pts
Alter; Longbow; Light Armour
Amaranthine Brooch
Biting Blade
Charmed Shield
11 Dryads 156.0 Pts +1
29 Glade Guard 409.0 Pts
FCG
Banner of Springtide
10 Scouts 176.0 Pts
Musician
9 Wardancers 201.0 Pts +1
Musician
6 Waywatchers 176.0 Pts + 1
8 Wild Riders 236.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Total Army Cost: 2000.0
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Lepiej sprawdza się Beast niż LifeSilvestro pisze:Spellweaver 350.0 Pts
General; Lore of Life; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm
Talisman of Preservation
Hail of Doom Arrow - Wood Elficki BSB nie walczy ....Noble 144.0 Pts
Great Weapon; Longbow; Battle Standard
Armour of Destiny
Zamiast Altera daj zwykłego Nobla na orle z Dragonhelmem, GW, i Amaranthine BroochAlter Noble 152.0 Pts
Alter; Longbow; Light Armour
Amaranthine Brooch
Biting Blade
Charmed Shield
Więcej zabije, więcej wytrzyma, szarżuje na 3 kościach, lata, + ataki za orzełka + stomp
Zrób z tego 3 oddziały po 10 max (+muzyk obowiązkowo)29 Glade Guard 409.0 Pts
FCG
Banner of Springtide
Baner zamień na ten płonący
Tych Panów sobie możesz podarować = strata punktów, są duże lepsze rzeczy u WE niż scouci10 Scouts 176.0 Pts
Musician
Płonący baner daj na łuczników o wiele lepiej się na nich sprawdza.8 Wild Riders 236.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame
Na wildach dajesz Razor Standard
Ogólnie brakuje Ci 2 orzełków do odginania.
Pokmiń, pożycz, proxuj... ale orzełki być muszą
Brakuje Ci też przynajmniej jednego oddziału Dryad
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
z pytaniem o rady - http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 0#p1101960
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.