Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Janus »

Nie wiem czy na to działa mr3 ponieważ jest napisane usuń k6 modeli
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Dokładnie to d6w no asv, też nie wiem czy działa mr

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

A model with Magic Resistance hasa bonus to its ward saves when saving against damage caused by spells.

Te obrażenia są spowodowane czarem, więc nie wiem czemu miałbym nie działać. Dodatkowo jest jak pisze Pocisk - d6 ran, bez pancerza. Nie ma tam nic o modelach.

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Wohoo... To rany z miscasta, bedace na pewno ranami od magii, tez mogę łyknąć wardem 2+. Dotyczy to tez grey seera?
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Od ran z miscasta nie masz magic resista, tylko ward na to działa, czyli na 4+ nie obrywasz rany.
Obrazek

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

czy Doomwheel musi rzucać na trafienie piorunami czy to są authity ?

ostatnio miałem do rozstrzygnięcia spór na turnieju i z wordingu kółka nie byłem w stanie jednoznacznie wywnioskować ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

autohity

btw. drugie zdanie nie powinno być pytające

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

zapis w erracie:
Q: Can a unit of Night Runners that make a Slinking Advance
declare a charge on the first turn of the game? (p50)
A: Yes.

dość jednoznacznie sugeruje że NR mogą szarżować po swoim vanguardzie.
to prawda?
nie ma tego gdzieś indziej uściślonego ?


zarówno piecyk jak i dzwon mają zapis uniemożliwiający postacią które są w ich oddziale opuszczenie go.
czy ten zakaz obejmuje też czar Skitterlap ?
np. czy mając w oddziale z dzwonem inżyniera z brass orbem mogę go "skitterlapować" czy nie ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Z tego co pamiętam ruch NR nie jest vanguardem, tylko podlega zasazdie specjalnej Slinking Advance.
Co do skitterleap - nie można wyteleportować nikogo z dzwonka/furmany.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Uściślenia sędziowskie podajże o tym mówią.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

ja w uściśleniach nie widzę nic na ten temat.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Bo to nowe "uściślenia" będące aktualnie w fazie "głosowania".
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 3#p1101843
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

czyli na dzień dzisiejszy:

Night Runnesi po swoim damrowym ruchu mogą szarżować w pierwszej turze.

Z oddziału z dzwonem/furmanką nie da się wyteleportować.

tak?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

tak

Awatar użytkownika
MadMax
Wodzirej
Posty: 761
Lokalizacja: Pisz

Post autor: MadMax »

Czy warp grinder w 3 turze wykopuje się na 3+? Czy niezależnie od tury zawsze na 4+ (jak jest w polskiej edycji AB)?
"War. War never changes".

TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!


Ekspresowa Realizacja !!!

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

W Angielskiej też stoi że na 4+ począwszy od 2 tury. Więc zawsze na 4+.
Life's a game with save and load features disabled.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

niestety zawsze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Takie pytanko, które może się kiedyś już pojawiło. Czy jeśli Abominacja zginie od czegoś co Usuwa Model, albo zostanie Złapana podczas ucieczki, a nie od czegoś co Woundy zadaje, to zasada Too Horrible To Die nadal działa, bo nie wiem jak interpretować dokładnie słowa:"As soon as looses its last wound"? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Jako gracz Skavenów interpretuję ten zapis w ten sposób iż HPA nie wstaje, jeśli nie straciła ostatniej rany a została w jakiś sposób usunięta ze stołu.

ALE (zawsze jakieś się pojawia :P )

Aktualnie pojawił się również Feniks HE, który ma bardzo podobną zdolność i tu zaczyna się debata bo zdolność ta została opisana szerzej (ponad "loses its last wound") i tu już można się spokojnie kłócić czy wstaje czy też nie bo mamy więcej zapisów w zasadzie, która zaczyna swoje działanie w identyczny sposób (model umiera i zostaje "wskrzeszony"). (http://www.ulthuan.net/forum/viewtopic. ... 8&p=830937)

Aktualnie ustaliłbym to przed grą z przeciwnikiem.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

No właśnie interesuje mnie ten Feniks w HE, więc pytam jak to jest rozwiązane w Skavenach, bo tekst jest identyczny :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ