Mój pomysł DE na Ojro

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Re: Mój pomysł DE na Ojro

Post autor: zaf »

Damas pisze:Bardzo mi się podoba Twoje złożenie postaci + sekcja core. Nie jestem tylko przekonany do tych Coków. Nie lepiej zamiast nich ulepszyć oddziały shadów do 9 z ahw i resztę dopakować w warriorów?
eh ale ja tak lubie Coki pomimo tego że rzucam tyyyyle 1 na save i oblewanie głupot jest dla nich takie pospolite :mrgreen:

niemniej dzieki za pozytywny komentarz :D

Awatar użytkownika
Damas
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Twierdza Toruń

Post autor: Damas »

Ale to jak tak lubisz COKI to może chociaż w większej ilości? Np 10.
DE turniejowo (W/D/L)
12/4/10
Nowe DE turniejowo (W/D/L)
8/3/3

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Damas pisze:Ale to jak tak lubisz COKI to może chociaż w większej ilości? Np 10.
próbowałem zagrać na wiekszej ilosći ale to sie nie sprawdza na dłuższą mete u mnie

a tak po wrzuceniu pegaza/pegazów oddział robi sie syty na regenerujace sie jednostki
lub strata ich nie znaczy zbyt wiele na polu bitwy

300p, które ma 3T głupote i 2+ save, gdy notorycznie go oblewam
cóz lubie ich ale bez przesady

Awatar użytkownika
Tapio
Mudżahedin
Posty: 298
Lokalizacja: Triclinium Bielawy

Post autor: Tapio »

Moim zdaniem COKi sprawdzają się wyśmienicie jedynie w 3 przypadkach:
1. wagon z bsb (hydra banner)
2. kilka małych oddziałów ze wsparciem kotła
3. zestawienie powyższych
W innym przypadku lepiej zastąpić ich rydwanem lub pierwotnym małym oddziałem dziwek.
Co zaś się tyczy reszty armii nie podzielam entuzjazmu wobec oddziałów Shades, mało ich i raczej nie mają większych szans na zdjęcie nawet solidniejszych śmieci. Rezygnując z kilku oddziałów podstawowych kusz traci się możliwość schowania magiczek, stwarzając potrzebę kreowania dla nich bezużytecznych oddziałów wojowników co dalej obcina minimalne nawet bojowe możliwości armii.
Triclinium Thoruniensis

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

mała zmiana z dedykacja dla wszystkiego co ma reg i eterycznosć
mały mag ma fire

@Tapio nie zdadzam się

1 do witchek nie dodam bez problemu bohatera
2 oddział 5ciu w bitwach w których Cok ssie nie bedzie dla mnie problemem zawsze sie do czegos przydadza a dostaja kopa jak włoze do nich bohatera
3 shade to przykładowy oddział do którego moge włozyc sorcki, a 12 warriorów robi czesto za odginaczke a czasem za oddział dla magów

niemniej wszystko wychodzi w praniu

hydrabanner - 200p + 300 za oddział któy nadal jest miekki i nie powala na kolana
couldron owszem ale przeciez DE są najbardziej pociete na ETC z racji ich niewyobrażalnej mocy, którą w tej chwili dysponuja

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Pierwsze co zrobie grajac z Toba demonami to bede Ci wszystkie snajpery rzucał w dużą suką - dopóki lekcja "mr5>mr4" nie zostanie przyswojona :D

Poza tym mocna rozpiska ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

za 15 punktów podwoić skuteczność antymagii - słabe :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

-Qc- pisze:Pierwsze co zrobie grajac z Toba demonami to bede Ci wszystkie snajpery rzucał w dużą suką - dopóki lekcja "mr5>mr4" nie zostanie przyswojona :D

Poza tym mocna rozpiska ; p
challenge accepted
bo mi lepiej wardy na 3+ wychodzą niż na 2+ :P


A na poważnie jak zacznie mi to naprawde przeszkadzac a herosi zaczna mi ginąc to zamienie tego biednego shade na dodatkową ochronę ;)
narazie nie widzę potrzeby

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Naprawdę tak lepiej. Herosi giną od snajperek mając 2+ warda, z 3+ to będą padali jak muchy.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

2400 Pts - Dark Elves Army

1 Supreme Sorceress @ 345.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Death
Null Talisman [60.0]
Focus Familiar [25.0]

1 Sorceress @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Dispel Scroll [25.0]
Pearl of Infinite Bleakness [25.0]

1 Master @ 212.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Pendant of Khaeleth [35.0]
Dark Pegasus

1 Master @ 190.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield
Cloak of Hag Graef [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dark Pegasus

5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour

10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 115.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician

16 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 196.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Guardmaster

32 Dark Elf Warriors @ 222.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
Lordling

9 Shades @ 144.0 Pts
Rptr Crossbow

1 Cold One Chariot @ 100.0 Pts

5 Cold One Knights @ 169.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 War Hydra @ 175.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Dark Elf Assassin @ 151.0 Pts
2ndWeapon
Rending Star [30.0]
Manbane [25.0]

Models in Army: 93
Total Army Cost: 2399.0

delikatna zmiana bo za duzo testów głupoty w armii było

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Wsadz jeszcze jednego asa i będzie git :mrgreen:

ODPOWIEDZ