Pytania o magię v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: FAZIK »

Nie możesz się reformować. Ten czar nie daje Ci M value 10"20" tylko pozwala się ruszyć do 10"/20".
Gdyby reformy były możliwe to jednostka mogła by się rozwinąć na 40", albo np biegać na 2X to co w czarze :P.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

ok, dzieki, a jak by bylo jesli chce cofnac oddzial? calosc czy polowe ruchu?
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Połowę.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Mam parę pytań:

1) Chain lighting jeśli rzucę na jeden oddział i ten oddział zostanie zniszczony to drugi w 6'' najpierw panikuje czy zawsze pierwszym efektem jest czar z jego atrybutem i potem paniki na tym co objęło?

2)Druga opcja pierwszy oddział po rozpatrzeniu na nim czaru panikuje i wychodzi z 6'' od tego oddziału ale wchodzi w tą odległość z innym. Na który oddział przeskakuje łańuch?

3)Krasnoludy mają normalną turę magii na potrzeby dispella ripów i rozpatrywania czarów wchodzących w ich turze jak np. kometa?

4) Jeśli oddział chociaż na 1" wyleci za stół przy użyciu wind blast to uznawany jest za poległy tak?
Ostatnio zmieniony 1 sie 2013, o 21:50 przez krzychoss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

1) Najpierw panika bo test musi być przeprowadzony natychmiast.
2) Jak w opisie czaru/FAQ. Sprawdzasz aktualną sytuację na stole.
3) Jak najbardziej.
4) Brzegi są traktowane jak impassable jeśli jednostka nie jest ścigana/ucieka. Czyli nie. Dostaje obrażenia jak by sie z czymś zderzył.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Dzięki;] Wiedziałem że coś byłoby to zbyt dobre żeby wind blast mógł tak po prostu wykopać oddział za stół hehe;]

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

3) Czarów takich jak np. Kometa nawet Karły nie mogą rozproszyć. Wlazło to wlazło...na *** drążyć temat. Reszta się zgadza.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

To jest oczywiste. Nawet nie popatrzyłem na przykład, ale faktycznie był z zadka :P.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Mój błąd zabrakło jednego kluczowego słowa przed przykładem komety;p

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Dwa klocki sa w combacie, w pojedynku walczą mag i jakis inny kolo. W turze magii mag ma mistcasta i losuje wybuch(btb lub template).Pytanie - które modele dostaja hita?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

do pojedynku przestawiasz postacie tak, żeby byly w B2B, opisane w RB
sądzę zatem, że jak dostawisz to tak dostają, "fighting a challenge" w RB opisane że powinieneś dostawić

opis challenga mówi o zakazie directowania ataków w CC, nie ma nic, że postaci z pojedynku nie możesz wyjąć magią czy strzelaniem jakimś
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

magic resistance działa na hity z miscasta?
Obrazek

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Nie
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

warto doprecyzować dlaczego -> FAQ by GW
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Witam,

Takie pytanie mam, otóż czytając relację naszych wojaków z ETC natknąłem się na taki zapis:
podchodzi kolejne 5" i kładzie mi pitkę na czołg, stojący od jego początkowej pozycji 40 cali (de facto to przed czołg, tak że ledwo go zahaczała). HIT, niezdana inicjatywa. Czołg do piachu.
Proszę mi wybaczyć jeśli lamerskie pytanie, ale czy Pit of shades jako że jest Direct Damage, musi być według FaQ wycelowane w oddział, a inny zapis mówi że dziurka wzornika powinna być w zasięgu a nie końcówka tegoż wzornika... czy może wyszło jakieś uściślenie że obojętnie jaka część ciastka ma być w 24" aby móc rzucić ten czar.

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Witam,

Na poczatek sorry bo na pewno bylo to kilka razy juz roztrzasane to w paru tematach na forum. Jednak jestesmy z kumplem w trakcie bitwy i szukanie mogloby zajac zbyt duzo czasu.
Chodzi o efekt czaru magii smierci. Obnizylem na oddziale kumpla Ld o 3. Ma on obok generala o Ld9.
Jak dziala czar. Czy oddzial ma obnizony ld 9(generalskie z ktorego korzysta)-3 czyli = 6.
Czy tez obnizylem oddzialowi z 8-3=5, ale oddzial korzysta z generalskiego, wiec nic mi to nie dalo bo uzywa 9tki (w koncu generalowi nie obnizylem).
Gramy bez zasad euro itp w razie czego, czysto podrecznikowe + FAQ.

Z gory wielkie dzieki za pomoc!
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Bierzesz najwyższą dozwoloną, w tym przypadku inspiring presence od generała, i to od niej odejmujesz 3 za czar.

Gdyby czar był rzucony na generała niebędącego oczywiście w omawianym oddziale, to wtedy ten oddział zdawałby na tej LD która jest wyższa: albo zaniżonej generała, albo swojej.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Ogromne dzieki.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
Handelson
Mudżahedin
Posty: 200
Lokalizacja: Strefa Zero, Poznań

Post autor: Handelson »

Orientuje się ktoś gdzie znajduje się na forum tabela z wyszczególnionym prawdopodobieństwem wejścia czaru przy x liczbie kości. Ktoś kiedyś to wrzucił ale nie moge znaleźć :) .


ODPOWIEDZ