Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
a dlaczego nie?? pomaluj tylko odpowiednio z jakimiś freehandami żeby nadać mu imperialny charakter i ściągnij mu ten plik włóczni z grzbietu, bo raczej to nie pasuje do imperialnych pancernych
Czyli brudna kolorystyka NULN jak najbardziej pasuje#helion# pisze:a dlaczego nie?? pomaluj tylko odpowiednio z jakimiś freehandami żeby nadać mu imperialny charakter i ściągnij mu ten plik włóczni z grzbietu, bo raczej to nie pasuje do imperialnych pancernych
Dzięki.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
1. czy jak enginner jest koło maszyny (3') to można w niego rzucić nie snajperkę np fireballa i tylko on dostanie hity czy hity ida w maszyne?
2. czy outridersi mogą zrobić free reform i strzelić, bo chyba nie ma w 8edycji widzenia 360 fastem? czy w ogóle jakiekolwiek manewry są możliwe, aby oddać strzał w tej samej turze?
3. czy jak enginner jest koło maszyny (3') to można nim zrobić stand and shoot w oddział, który szarżuje na maszynę?
2. czy outridersi mogą zrobić free reform i strzelić, bo chyba nie ma w 8edycji widzenia 360 fastem? czy w ogóle jakiekolwiek manewry są możliwe, aby oddać strzał w tej samej turze?
3. czy jak enginner jest koło maszyny (3') to można nim zrobić stand and shoot w oddział, który szarżuje na maszynę?
1. od fireballa i tego typu czarów, magic missle, direct damage ( ale nie konkretne snajperki np. death'a) ma normalny look out sir na 4+ (jak gdyby był od oddziału w 3")tedzio pisze:1. czy jak enginner jest koło maszyny (3') to można w niego rzucić nie snajperkę np fireballa i tylko on dostanie hity czy hity ida w maszyne?
2. czy outridersi mogą zrobić free reform i strzelić, bo chyba nie ma w 8edycji widzenia 360 fastem? czy w ogóle jakiekolwiek manewry są możliwe, aby oddać strzał w tej samej turze?
3. czy jak enginner jest koło maszyny (3') to można nim zrobić stand and shoot w oddział, który szarżuje na maszynę?
2.wedle zasad reformy to również ruch, więc nie możesz strzelić, dotyczy to również zbierania; jeśli oddział się zbierze to nie może strzelić, mimo że jest fastem (move or fire)
3.nie, nie możesz tego zrobić, nie jest przecież detachmentem
Jaką podstawkę ma mieć działo ? 40x40 czy 40x60 ?
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Ten 3" LoS od oddziału przysługuje jedynie na shooting attacks, od magicznych pocisków dostaje normalnie.#helion# pisze:1. od fireballa i tego typu czarów, magic missle, direct damage ( ale nie konkretne snajperki np. death'a) ma normalny look out sir na 4+ (jak gdyby był od oddziału w 3")
moja ma maksymalnie małą i po obrysie prostokąt:) 75x40Szymon pisze:Jaką podstawkę ma mieć działo ? 40x40 czy 40x60 ?
Ostatnio zmieniony 7 sie 2013, o 09:13 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
w sumie to nic nie pisze ,że nie może byćWar Machines, pivotowanie, podstawki
Ze względów praktycznych, na potrzeby gry turniejowej podstawka pod maszynę jest obowiązkowa. Podstawka musi mied estetycznie zadowalający kształt, który mniej więcej opisuje rzut maszyny, tj. rzut na płaszczyznę poziomą najnowszego dostępnego modelu firmy Games Workshop reprezentującego daną machinę. Niedopuszczalne jest ustawienie maszyny na podstawce zdecydowanie mniejszej niż ta, na której zmieściłby się oryginalny model - tj. nie można w taki sposób osiągnąd żadnych korzyści. W przypadku gdy podstawka maszyny jest nieadekwatna lub jej nie ma, wszelkie wątpliwości rozwiązuje się na niekorzyśd posiadacza maszyny. Przed strzałem należy zpivotowad maszynę w kierunku strzału. Jeżeli pivot w kierunku celu jest niemożliwy, takiego strzału nie można zadeklarowad. Zasięgi strzału każdej maszyny mierzymy od środka przodu podstawki. W przypadku braku podstawki, zasięgi liczymy od najbardziej wysuniętego punktu na przodzie maszyny.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Hej,
Jestem nowy w WHFB i mam pewna zagwozdkę. W skillu "Master of Battle" Grand Mastera pisze: "If Grand Master joins unit of Knightly Orders or Demigryph Knights, the (...)". Jak to z nim jest? Nie ma w opcjach takiego mount'a a w umce jest to napomknięte. Może on jeździć z demogryfami, czy nie?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Jestem nowy w WHFB i mam pewna zagwozdkę. W skillu "Master of Battle" Grand Mastera pisze: "If Grand Master joins unit of Knightly Orders or Demigryph Knights, the (...)". Jak to z nim jest? Nie ma w opcjach takiego mount'a a w umce jest to napomknięte. Może on jeździć z demogryfami, czy nie?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
może jeździć, ale na koniu tylkoKiciaK pisze:Hej,
Jestem nowy w WHFB i mam pewna zagwozdkę. W skillu "Master of Battle" Grand Mastera pisze: "If Grand Master joins unit of Knightly Orders or Demigryph Knights, the (...)". Jak to z nim jest? Nie ma w opcjach takiego mount'a a w umce jest to napomknięte. Może on jeździć z demogryfami, czy nie?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Można mieszać wielkości podstawek w hufcu?
Czy dając go do drugiego szeregu będzie on mógł dawać ataki suportujące (gryfy mają dość wielkie podstawki, ma to jakiś wpływ?)?
Z góry jeszcze raz dziękuję.
Czy dając go do drugiego szeregu będzie on mógł dawać ataki suportujące (gryfy mają dość wielkie podstawki, ma to jakiś wpływ?)?
Z góry jeszcze raz dziękuję.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Można wejść bohaterem do oddziału który ma inną podstawkę. W takiej sytuacji bohater staje zawsze z boku oddziału. W związku z tym tylko 2 takich bohaterów może wejść do oddziału.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Miasto Nulnmiły5 pisze:Czy kolor armijny czerwono-czarny jest przypisany do, któregoś rejonu imperium ?
Jedno z największych miast Imperium ,słynie ze Szkoły Artylerii ,żołnierze noszą ciemne uniformy ,aby nie było widać sadzy
Nadal. Są tam do nich głowy ,młoty (w sumie to młotki ,bpo dosyć małe ) ,peleryny i jakieś symbolekangur022 pisze:Czy ktos sie orientuje ,kiedys z boxa knightow mozna bylo zrobic white wolf, czy dalej moge ich poskładac?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Nie do końca.Macias pisze:Można wejść bohaterem do oddziału który ma inną podstawkę. W takiej sytuacji bohater staje zawsze z boku oddziału. W związku z tym tylko 2 takich bohaterów może wejść do oddziału.
Jeśli podstawka jest wielokrotnością podstawki modeli w oddziale, to nie musi siedzieć z boku. Przykładem (może niezbyt mądrym) może być pegazista w oddziale piechoty. No ale teoretycznie można wsadzić w kloc piechoty kilku pegazistów i 2 konnych
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Chyba bardziej pasuje to do Carroburg Greatswords (Carroburg - prowincja w Reiklandzie)Kordelas pisze:Miasto Nulnmiły5 pisze:Czy kolor armijny czerwono-czarny jest przypisany do, któregoś rejonu imperium ?
Jedno z największych miast Imperium ,słynie ze Szkoły Artylerii ,żołnierze noszą ciemne uniformy ,aby nie było widać sadzy
Nadal. Są tam do nich głowy ,młoty (w sumie to młotki ,bpo dosyć małe ) ,peleryny i jakieś symbolekangur022 pisze:Czy ktos sie orientuje ,kiedys z boxa knightow mozna bylo zrobic white wolf, czy dalej moge ich poskładac?
Czerwień i czerń należą do tego regimentu od historycznej walki z Middenlandem. Wówczas ich biało czarne mundury zostały całkowicie ubroczone krwią.