8 ed book - 2600

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

8 ed book - 2600

Post autor: The WariaX »

Dwie tak mocno wstępne rozpy, z całkowicie innym podejściem do tematu:

Unnamed2600 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 525.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Higher State of Consciousness (eteryczność) [60.0]
D: Focus of Mystery (loremaster z high)[35.0]
D: Harmonic Convergence (chanel z 3 kości) [30.0]
D: Becalming Cogitation (re-roll dispela) [25.0]
Channeling Staff
War Banner

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny
1 Cold One

1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza (+1T, d3 impactów)
Dragonbane Gem
1 Cold One

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Shield
Sword of Might
Opal Amulet
Dragonhelm
Potion of Speed
1 Cold One

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll

1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Cube of Darkness

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

24+1 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; FCG

7+1 Cold One Riders @ 270.0 Pts
Shield; FCG

8 Cold One Riders @ 260.0 Pts
Shield; Standard; Musician

3 Salamander Hunting Pack @ 240.0 Pts

Models in Army: 102

Total Army Cost: 2598.0

________________________________________

Unnamed2600 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 420.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Focus of Mystery (loremaster high) [35.0]
D: Harmonic Convergence (chanel z 3 kości) [30.0]
Channeling Staff
Standard of Discipline

1 Saurus Oldblood @ 230.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]

1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Cube of Darkness [30.0]

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

37+1 Saurus Warriors @ 448.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician

19+1 Temple Guard @ 320.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame

7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe

1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine

1 Ancient Stegadon with Engine of the Gods @ 300.0 Pts
Engine of the Gods; Sharpened Horns

3 Salamander Hunting Pack @ 240.0 Pts

Models in Army: 107

Total Army Cost: 2594.0

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Przede wszystkim - raczej 2400, a nie 2600, bo jakoś turniejowo się tego nie widuje. Fajnie na tych rozpach widać zmiany punktowe, 20 templi realnie kosztuje teraz 60 pkt mniej niż kiedyś. Jedyne co to zastanawiam się jak się będzie teraz walczyło z armiami pancernymi, ale to wyjdzie w praniu, trzeba najpierw zagrać parę bitew.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

My u siebie w goblinie gramy na 2600, na mniejsze punkty to mi się nie chce figurek wyciągać nawet. Także to raczej "lokalny" typ rozpy ;-)

W specjalach jest trochę za duży wybór, a za mało punktów ;-)

Awatar użytkownika
Nebiros
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: Nebiros »

Druga rozpa to coś podobnego o czym myślałem tylko rippery zamiast jazdy, steg normalny z d3 W.
A co do pierwszej to jak dla mnie moc na slanie za 60 pkt jest średnim interesem bo w kazdym combacie i tak zginie a chroni go to tylko przed strzelaniem to juz lepiej wsadzic 12 skinków 60 pkt a masz Look outa

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

Rozpa bez nowych modeli:

Unnamed2600 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: loremaster z HM
D: trzy channele
D: re-roll dispela
channeling staff

1 Skink Priest @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Cube of Darkness

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny
1 Cold One @

1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza
Dragonbane Gem
1 Cold One

1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might
Dawnstone
Charmed Shield
1 Cold One

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

37+1 Saurus Warriors @ 448.0 Pts
FCG

19+1 Temple Guard @ 320.0 Pts
FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]

6 Kroxigor @ 300.0 Pts

3 Salamander Hunting Pack @ 240.0 Pts

9 Skink Handlers @ [36.0] Pts

Models in Army: 105

Total Army Cost: 2598.0


Zastanawiam się czy lepiej jeden większy kloc saursow czy dwa mniejsze, oraz czy nie przewaliłem za dużo punktów w hero (równe 650 wykorzystane).

Awatar użytkownika
Jaasiek
Plewa
Posty: 6

Post autor: Jaasiek »

Wedlug mnie dobrze jest uwzglednic w rozpısce chocıaz jeden oddzıal rıperow . Moga byc przydatnı
Skoro Bóg jest z nami , to kto jest przeciwko nam ??

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Rippery sa niby fajne ale nie do konca... T 2... :( Ale bija sie zacnie :D

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Lizak pisze:Rippery sa niby fajne ale nie do konca... T 2... :( Ale bija sie zacnie :D
T3 - tak jak terradony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Jak T3?
T jezdzca sie bierze w MC, a on wynosi 2, bo skink... :(
W sa 2 bo od "dołu"
I Terrki i Ripperki ;D

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Lizak pisze:Jak T3?
T jezdzca sie bierze w MC, a on wynosi 2, bo skink... :(
W sa 2 bo od "dołu"
I Terrki i Ripperki ;D
Czytaj FAQi.
Page 83 – Monstrous Cavalry.
In thesecond paragraph, replace“All the cavalry rules…with
one exception – monstrous cavalry always use the highest
Wounds characteristic…” with “All the cavalry rules…with
two exceptions – monstrous cavalry always use the highest
Toughness and Wounds characteristics…”
\/\

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

proponuję lekturę FAQ do RB...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Lizak
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Lizak »

Woooow nie wiedziałem ;P
Fajna rzecz! :D

kowaljl
Chuck Norris
Posty: 391

Post autor: kowaljl »

Jestem po pierwszych grach, weź 30 saurusow a więcej templi. Najbardziej boli brak całego lora lighta :-( HM dużo gorzej wspomaga w walce ale może nauczymy się zmieniać czary. Skink prista zamieniłbym na skinka na terku. 2+ save z przerzutem i mamy heinego kowboya sporo szybszego niż veterani.

Awatar użytkownika
The WariaX
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Rybnik i okolice

Post autor: The WariaX »

kowaljl pisze:Jestem po pierwszych grach, weź 30 saurusow a więcej templi. Najbardziej boli brak całego lora lighta :-( HM dużo gorzej wspomaga w walce ale może nauczymy się zmieniać czary. Skink prista zamieniłbym na skinka na terku. 2+ save z przerzutem i mamy heinego kowboya sporo szybszego niż veterani.
Jest coś takiego jak min 25% core, więc nie da rady odjąć od saurusów.

Trochę zmieniona wersja:

Unnamed2600 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 445.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Focus of Mystery
D: Harmonic Convergence
D: Becalming Cogitation
Channeling Staff
Standard of Discipline

1 Saurus Scar-Veteran @ 134.0 Pts
Shield
Sword of Might
Dragonhelm
1 Cold One

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny
1 Cold One

1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza
Dragonbane Gem
1 Cold One

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Heaven
Dispel Scroll

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

37+1 Saurus Warriors @ 448.0 Pts
fcg

8 Kroxigor @ 400.0 Pts
Great Weapon

19+1 Temple Guard @ 320.0 Pts
fcg
Banner of Eternal Flame

3 Salamander Hunting Pack @ 244.0 Pts
10 Skink Handlers

Models in Army: 108

Total Army Cost: 2600.0

Wywaliłem jednego skinka, wg mnie był nie potrzebny. Heaven na skinku, zerówka z beasta ma za duży casting, żeby ją rzucać z 1lv czarodzieja. W ten sposób zostało 100 punktów, które wpakowałem w kroxy. Nie wiem czy teraz ten oddział nie jest ciut za drogi jak na swoje zadania, tak czy siak, w ten sposób mam 3 oddziały do walki.

ODPOWIEDZ