Przypomina mi się wałek jak ktoś na początku 8 ed. RB zadał 70 albo 80 hitów salkami w oddział white lionów, tyle że teraz to jest całkowicie legalne i prawdopodobne

Moderator: Ziemko
Skąd Ty to wziąłeś? Rozumiem, że przytaczasz tutaj czyjąś błędną interpretację, gdyż w zasadzie jest wyraźnie napisane "A Salamander (jedna, nie ma salamanders, lub whole unit, lub coś w ten deseń) can Spout Flames if it moves (...) artillery dice result is a misfire, no shots are fired (...) ". Co znaczy, że nie strzela tylko ta, co miała missfire i tyle.jeśli wypadł choćby 1 misfire to żadna nie strzela - "no shots are fired" (ale rzucasz i tak za wszystkie żeby ewentualnie zjadły X K3 skinków przy większej ilości misfire). Nie kupuję tej interpretacji
W takim razie teraz każdemu każe strzelać po jednej kostce, dopóki nie zobaczę zezwolenia w AB.FAZIK pisze:No i proste. Nigdzie nie jest napisane że strzelają jednocześnie, nie ma takiego zezwolenia
Czyli "A Salamander (jedna, nie ma salamanders, lub whole unit, lub coś w ten deseń)" może strzelaćThe WariaX pisze: Skąd Ty to wziąłeś? Rozumiem, że przytaczasz tutaj czyjąś błędną interpretację, gdyż w zasadzie jest wyraźnie napisane "A Salamander (jedna, nie ma salamanders, lub whole unit, lub coś w ten deseń) can Spout Flames
RB 41. Prawy górny dopisek.Xier pisze:W takim razie teraz każdemu każe strzelać po jednej kostce, dopóki nie zobaczę zezwolenia w AB.