Kraków 17.08.2013 Pre-DMP
Kraków 17.08.2013 Pre-DMP
Klub Legion Kraków ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na turniej WFB.
Data: 17.08.2013
Format: 3 bitwy po 5x2400 ETC
Wpisowe: 10zł/gracz
Nagrody: Zależne od frekwencji.
Limit miejsc: 6 drużyn
ZAPISY W TEMACIE, BĄDŹ PRZEZ PW.
Adres: ul. Lubicz 34/6
W razie pytań odnośnie jak dotrzeć proszę pisać do mnie.
Start turnieju: równo 9:30 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:00)
Zakończenie turnieju: najpóźniej 18:00
Czas na bitwę: max 2,5h (na pierwszą bitwę 3h). Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Timing:
9:00 - 9:30 - zapisy
9:30 - 12:30 - pierwsza bitwa
12.35 - 15.05 - druga bitwa
15.10 - 17.40 - trzecia bitwa
17.45 - ogłoszenie wyników i zakończenie turnieju
Mapki: gramy na mapkach ETC
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii, ale będzie ocena malowania
Bezwzględnie wymaganym, minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Ocena malowania 0-5:
- pomalowane 100% armii - 3pkt
- pomalowane 75%-99% - 2 pkt
- pomalowane 50%-74% - 1 pkt
- pomalowane mniej niż 50% - 0 pkt
- podstawki wymodelowane i pomalowane 0-1
- tray'e 0-1
proxy w armii - 0 pkt z oceny malowania
Kartoniki zamiast modeli - 5 pkt.
Pairings.
1. (1 & 2)
Drużyna A i B wystawiają gracza wraz z armią.
Do wystawionej armii dostawiamy 2 wolne armie z przeciwnej drużyny.
Gracz który został wystawiony wybiera jednego z dwóch przeciwników.
(3 & 4)
Drużyna A i B wystawiają gracza wraz z armią, z pozostałych 3 graczy.
Do wystawionej armii automatycznie dostawiamy 2 wolne armie z przeciwnej drużyny.
Gracz który został wystawiony wybiera jednego z dwóch przeciwników.
(5)
Gracze którzy nie zostali wybrani grają ze sobą.
Stoły zostają rozlosowane.
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
0-20 Victory-Points per game
35-65 Battle-Points per team.
(The losing team gets 35 points even if they score less[except in the final round] – the winning team never gets more than 65 points, even if they score more. Real Battle Points [non-limited by the 65-35 bracket] will be used in case of the Battle Points tie as tie-breaker.)
W ostatniej Bitwie gramy progi 0-65
Victory points to Battle points per game:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0
SCENARIUSZE:
3xBattleline
Gramy 5xEURO
ZAPISANI:
1) Legion
2) SS1
3) Team Fluffy'ego
4) Gemblers
Data: 17.08.2013
Format: 3 bitwy po 5x2400 ETC
Wpisowe: 10zł/gracz
Nagrody: Zależne od frekwencji.
Limit miejsc: 6 drużyn
ZAPISY W TEMACIE, BĄDŹ PRZEZ PW.
Adres: ul. Lubicz 34/6
W razie pytań odnośnie jak dotrzeć proszę pisać do mnie.
Start turnieju: równo 9:30 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:00)
Zakończenie turnieju: najpóźniej 18:00
Czas na bitwę: max 2,5h (na pierwszą bitwę 3h). Gramy 3 bitwy, każda 6 tur.
Timing:
9:00 - 9:30 - zapisy
9:30 - 12:30 - pierwsza bitwa
12.35 - 15.05 - druga bitwa
15.10 - 17.40 - trzecia bitwa
17.45 - ogłoszenie wyników i zakończenie turnieju
Mapki: gramy na mapkach ETC
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii, ale będzie ocena malowania
Bezwzględnie wymaganym, minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Ocena malowania 0-5:
- pomalowane 100% armii - 3pkt
- pomalowane 75%-99% - 2 pkt
- pomalowane 50%-74% - 1 pkt
- pomalowane mniej niż 50% - 0 pkt
- podstawki wymodelowane i pomalowane 0-1
- tray'e 0-1
proxy w armii - 0 pkt z oceny malowania
Kartoniki zamiast modeli - 5 pkt.
Pairings.
1. (1 & 2)
Drużyna A i B wystawiają gracza wraz z armią.
Do wystawionej armii dostawiamy 2 wolne armie z przeciwnej drużyny.
Gracz który został wystawiony wybiera jednego z dwóch przeciwników.
(3 & 4)
Drużyna A i B wystawiają gracza wraz z armią, z pozostałych 3 graczy.
Do wystawionej armii automatycznie dostawiamy 2 wolne armie z przeciwnej drużyny.
Gracz który został wystawiony wybiera jednego z dwóch przeciwników.
(5)
Gracze którzy nie zostali wybrani grają ze sobą.
Stoły zostają rozlosowane.
Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
0-20 Victory-Points per game
35-65 Battle-Points per team.
(The losing team gets 35 points even if they score less[except in the final round] – the winning team never gets more than 65 points, even if they score more. Real Battle Points [non-limited by the 65-35 bracket] will be used in case of the Battle Points tie as tie-breaker.)
W ostatniej Bitwie gramy progi 0-65
Victory points to Battle points per game:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0
SCENARIUSZE:
3xBattleline
Gramy 5xEURO
ZAPISANI:
1) Legion
2) SS1
3) Team Fluffy'ego
4) Gemblers
Ostatnio zmieniony 14 sie 2013, o 08:40 przez Dydu, łącznie zmieniany 4 razy.
- DARKwolfDOG
- Wałkarz
- Posty: 96
- Lokalizacja: Kraków
Czy jest ktoś kto tak jak ja szuka drużyny?
Wstępnie Gamblersi
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
@ Dydu tak, ten z Butanem i Warzywem.
Chyba potrzebujemy najemnika chętnego na zwycięstwo.
Chyba potrzebujemy najemnika chętnego na zwycięstwo.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
No chłopaki, przyjeżdżać do pięknej sali po wspaniale puchary!
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Może by mnie ktoś spytał? Tego dnia nie mogę, dziewczyna ma urodzinyWojtuśŚ pisze:@ Dydu tak, ten z Butanem i Warzywem.
Chyba potrzebujemy najemnika chętnego na zwycięstwo.
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)
Kosmo pisze:Może by mnie ktoś spytał? Tego dnia nie mogę, dziewczyna ma urodzinyWojtuśŚ pisze:@ Dydu tak, ten z Butanem i Warzywem.
Chyba potrzebujemy najemnika chętnego na zwycięstwo.
Haha, no to wiadomka.,c4h10 pisze:Nie ma mnie w weekend w krkWojtuśŚ pisze:@ Dydu tak, ten z Butanem i Warzywem.
Chyba potrzebujemy najemnika chętnego na zwycięstwo.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
4 osoby z krakowa i wojtus - dajesz wojtus!
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
To bedzie SS najlepszy team, ktory sie nie złozy ze wzgledu na kolesiostwo i układy jak przy wyborze każdej kadry w PL ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"