He ~~2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

He ~~2000

Post autor: Majones »

Mam 2 pomysły na rozpę He i nie wiem która lepsza (jeśli któraś ogle dobra) pomóżcie wybrać:

1. Sea Patrol (mozna jeszcze tym grać?)
-Prince 284
great eagle
PoH, bow of seafer, armour of protection
lanca shield

-commodore 170
great eagle
reaver bow
heavy armour/dragon armour
lanca shield (myślałem nad enchanget shield ale nie wiem co mozna odjąć brakuje ok. 2 pts.)

-mage 1lvl 145
2xscroll
chaneller (może to odjąć żeby był enchanget shield?)

-mage 1lvl 145
scroll
ring of fury

Core:
-2x10 lothern seaguard 2x160
shield

-20 lothern seaguard 390
shields FCG war banner
champion ma amulet of puryfying flame

Spec:
-2x5 sea rangers

rare:
-4x RBT

2. Teraz Zwykłe HE na magii

Archmage 3lvl 381
seer
jeewl of the dusk
ring of corin
PoH power stone

Mage 2lvl 180
ring of fury
scroll

mage 2lvl 180
seer
scroll

mage 2lvl 180
chaneller
seer
silver wand

Core:
10 archers musican 126

5 silver helms 2+ save 122
musican

5 silver helms 2+save 156
war banner standard music

Spec:

10 swordmasters BoS 210
FCG

Rare:
2eagle 100

2 RBT 200

I co o tym myslicie jakieś rady/sugestie?? osobiscie bardziej podoba mi się sea patrol bo tylu magów to ja nie wiem gdize schować...

Przy okazji mam pytanie:
Jak mam ten dodatkowy strzał i mam oddział w 4 rzędach to czy każdy strzela czy tylko 1 rząd?? (bo niby bez zadnych zasięgów i widzenia to chyba moge nie??) i czy bohterowie też strzelają ?? a przynajmniej princ z tym skillem??

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

co do SP.
to gdzie masz 4 orły? to podstawa - tuz obok 4 RBT :)

ja bym nie inwestował w strasznie drogi klocek LSG, i tak go szybko rozwala... zrobil bym z niego 15 z muzykiem.
fajnie by było dac tez gryfa pod lorda.. by ten mogl cos ubic w walce.. bo uwierz mi, w SP tez trzeba sie troche bic.. nie ustrzeli sie wszystkiego.
grałem SP na tegorocznym DMP, cos mobilnego z duzym uderzeniem bardzo sie przydaje.

cod o zerowej tury, to strzelaja LSG, SW i RBT + wszyscy herosi co sie dolacza do tych oddzialow - jako ze kolesi na orlach nie mozesz dołaczyc do oddziałow to oni nie strzelaja :)


co do zwykłych HE - to wywal jednego maga w staw za niego 2 rydwany.
i gdzie level na arcymagu?

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

Level na arcymagu oczywiście jest tylko pomyłka przy przepisywaniu.

dzieki za rady co do SP zaraz spróbuje trochę przerobić, tylko które lepsze bo nie iwem czym zagrać ??

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

zagraj SP - ciekawe przezycie - armia nudna do bolu - ale bardzo skuteczna..
a juz niedługo zostanie ona oficjalnie zbanowana bo wchodza nowe HE:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

Poizmianiałem wg. twoich rad tylko...
wywaliłem cały ten kloc seaguardów i dałem 4 orły i gryfa pod princa ... i starczyło żeby dobić tamte oddziały do 11 i muzyka im dać.
Tylko obawiam się trochę że nie ma co u nie takiego pożądnego kopa dać.
Jak trafie na bretke to już po mnie .... (i w kncu czy w 0 turze strzala każdy rząd czy tylko pierwszy??)

Co myślisz o takich zmianach można coś tym ugrać??

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

strzela co moze jak nie stoisz na gorce to strzela 1 jak na gorce to 2 zawsze tak bylo niezaleznie czy to LS czy archerzy czy co tam jeszcze.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Majones.. masz standardowy SP, ktorym mozna sporo ugrac.

w turze 0 zawsze mozesz sie wystawic w jednej linii.. a potem w pierwszej zwinac szeregi :)

co do czego co ma kopa.. to kopa maja tu orły bo odginaja szarze, blokuja marsz.. no i gryf, w chwilach zagrozenia moze wleciec komus w bok czy tył.
a i powywalaj tarcze. za nie daj wiecej LSG (oddzial 15 jest w stanie w zerowej turze zdjac obsluge armaty)
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

hmm long bow ma zasieg 30" a ile ma bow ??

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Relosu pisze:hmm long bow ma zasieg 30" a ile ma bow ??
24"
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

wiec jakim sposobem on moze zabic maszynki ?? 15lsg ma max zasieg 24" a maszynki nigdy nie wystawiaja sie na maxa.

Awatar użytkownika
Oskar
Wodzirej
Posty: 681
Lokalizacja: Kraków / Żabiniec Imperium Zła

Post autor: Oskar »

:roll: Bo to sea patrol . Poczytaj dokładnie specjalne zasady tej armii lub poprzednie posty z tego tematu :wink:
Beka na maxa

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

a gdzie znajde te zasady ?? bo widocznie bylo by warto przeczytac.

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

Asassello pisze:Majones.. masz standardowy SP, ktorym mozna sporo ugrac.

w turze 0 zawsze mozesz sie wystawic w jednej linii.. a potem w pierwszej zwinac szeregi :)

co do czego co ma kopa.. to kopa maja tu orły bo odginaja szarze, blokuja marsz.. no i gryf, w chwilach zagrozenia moze wleciec komus w bok czy tył.
a i powywalaj tarcze. za nie daj wiecej LSG (oddzial 15 jest w stanie w zerowej turze zdjac obsluge armaty)
Rozumiem że 15 LSG może rozwalić maszynkę aczkolwiek brakuje mi trzeciego cora... :/ muszę coś odjąć i nie wiem co na pietnastki seaguardów już mi napewno nie starczy

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Majones pisze:
Asassello pisze:Majones.. masz standardowy SP, ktorym mozna sporo ugrac.

w turze 0 zawsze mozesz sie wystawic w jednej linii.. a potem w pierwszej zwinac szeregi :)

co do czego co ma kopa.. to kopa maja tu orły bo odginaja szarze, blokuja marsz.. no i gryf, w chwilach zagrozenia moze wleciec komus w bok czy tył.
a i powywalaj tarcze. za nie daj wiecej LSG (oddzial 15 jest w stanie w zerowej turze zdjac obsluge armaty)
Rozumiem że 15 LSG może rozwalić maszynkę aczkolwiek brakuje mi trzeciego cora... :/ muszę coś odjąć i nie wiem co na pietnastki seaguardów już mi napewno nie starczy
to rob 3 x 10 LSG.. najlepiej jak najbardziej gołych.
a jak zabraknie kilku punktów to wywal jednego orla... ewentualnie mozesz sprobowac zaoszczedzic na herosach :)
Obrazek

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

W turze zero walisz niezaleznie od LoS'a i zasiegu, bez ujemnych modyfikatorow, czyli ze wszystkich szeregow tez. Sea lord jest automatycznie generalem.

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

musiałem wywalić 2 orły i stykło na 3x10 LSG i na jednego muzyka...

Możecie też powiedzieć jak tym grać, co najbardziej mi zagraża a co olewać....
Rzadko gram na 2k+ wiec nie specjalnie wiem a już tym bardziej że pierwszy raz nasea patrolu...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

najbardziej zagrazaja Ci wszystkie szybkie jednostki, ktore moga zdjac Ci bolce, LSG.. najbardziej bola latacze i duza ilosc kawalerii.

ciezko jest z bretka.. ale tam to musisz odginac szarze..blokowac ruch orłami i skautami jak tylko sie da.. kazda twoja tura strzelania wiecej przybliza Cie do wygranej :).

a no i nie boj sie wystawiac na krawedzi stolu.. LSG moga z jedna/dwie tury nie strzelac(ich ostrzal az tak mocny nie jest).. a za to przecinik bedzie szedł do Ciebie ture dłuzej :) - bolce swoje zrobia
Obrazek

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

Dzięki, a jeszcze co do bohatera na gryfie... Co on może zdziałać, na co szarżować?? Rozumiem na starcie chować się nim i za linie wroga żeby od terroru spróbować?? I jeszcze gdzie chować magów?? A sama magia to chybaoboje wezmą fireballa małego co?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Magowie fireballe z domeny swiatła - najlepsze jakie sa ;-)

gryf to zalezy.. czasem trzeba go chowac przez pare tur, zeby go nie odstrzelili (tylko tak chowac bysmy sami w cos strzelili).. czasem latac po flankach by strzelac w kawe.. a czasem leciec na tyły by spowalniac, strzelac i czasem szarzowac :D itp.. itd :)

a magow mozesz chowac wszedzie.. LSG, SW, RBT, w lesie, tam gdzie beda nieosiagalni dla przeciwnika :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Majones
Chuck Norris
Posty: 480

Post autor: Majones »

Czy w 0 turze mogę spowodować paniki??

ODPOWIEDZ