Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Jak Abomka zostaje zagoniona, lub uciekła za stół to nie wstaje, i ja byłbym za tym by feniksy też tak miały, bo byłoby to fair
guttersi są do kupienia na GW:
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1040492
Kup sobie boxa nightów i używaj jako gutersów, na turniejach nie powinno być problemów. Oczywiście z odpowiednim malowaniem. W boxie nightów masz 20, a zwykle gutersów wystawia sie 2x po 5 lub 6.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1040492
Kup sobie boxa nightów i używaj jako gutersów, na turniejach nie powinno być problemów. Oczywiście z odpowiednim malowaniem. W boxie nightów masz 20, a zwykle gutersów wystawia sie 2x po 5 lub 6.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2013, o 12:32 przez Gibon, łącznie zmieniany 1 raz.
Z night runnerów bez kłopotu złożysz gutter runnerów. W zestawie masz proce,płaszcze, sporo broni. Jak się uprzesz to po użyciu green stuffu zrobisz ich nawet 20.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wyparowuje tylko seer.
Dzwon i seer rzuca oddzielnie dzwon na I ogra.
Dzwon i seer rzuca oddzielnie dzwon na I ogra.
wizard znika - a nie wizard i ewentualnie jego mount znika
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jak się skończy to nie działa do końca bitwy.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
magic missle z kombatu ciekawe
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Proponuję zajrzeć do rulebooka przeczytać jeszcze raz dział poświęcony magii i wszystko się wyjaśni ;]