VII Liga Rivendell 2400 Open

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AlMalik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 137

VII Liga Rivendell 2400 Open

Post autor: AlMalik »

Obrazek

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w VII Lidze Rivendell.

- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga rozpocznie się 2-go września i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do soboty każdego tygodnia do godziny 18:00 wysłać wyniki na PM do organizatora. Stół który nie wysłał wyników lub wysłał wyniki po wyżej wyznaczonym terminie otrzymuje 0 DP. Zgłoszony walkower to standardowe 3-0, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 2 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w sobotę.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota 11:00-19:00
- Wpisowe: 15zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium. Płatność przy pierwszej bitwie. Przy braku opłaty gracz wylatuje z ligi z 3-0 dla przeciwnika.
- Zgłoszenia proszę wysyłać do 27 sierpnia do godziny 22:00 na adres: sklep[małpa]rivendell.waw.pl . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie TXT oraz numer telefonu kontaktowego (w celu podania go przeciwnikowi na wniosek przeciwnika). Maile proszę tytułować nazwą ligi.
- Wszelkie pytania proszę kierować do mnie na maila zgłoszeniowego.
- Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych. Proszę o przemyślenie swoich rozpisek -nie modyfikujemy zgłoszeń.

ZASADY GRY:
- Format 2400 OPEN (obowiązują rulebook 8ed. i FAQ.) Gramy bez sojuszników.
- Gramy na True Line of Sight.
- Dopuszczeni bohaterowie specjalni. gracz powinien posiadać oryginalny model, jeżeli nie został wydany dopuszczona jest konwersja.
- Obowiązuje całkowity zakaz proksowania.Jeżeli gracz używa modeli innych niż GW, modele te powinny być tego samego rozmiaru. Jest to ważne z uwagi na zasady TLoS.
- Stoły 72"/48".
- Każda armia musi posiadać traye!
- Czas na bitwę to 3h 15min. Jeżeli nie ma rezerwacji stołu po waszej grze, to może ona być przedłużona.
- Tereny dobieramy z takich jakimi dysponuje sklep Rivendell w obecnej chwili. Ilość terenów i ich rodzaj określamy zgodnie z zasadami zawartymi w RB.

Scenariusze:
1 runda Meeting Engagement
2 runda Blood & Glory
3 runda The Watchtower
4 runda Battleline

Punktacja:
Za zwycięstwo gracz otrzymuje 3 DP, remis nagradzany jest 1 DP, a przegrany otrzymuje 0 DP. W przypadku gdy gracz uzyska 2 x więcej małych punktów niż przeciwnik otrzymuje on premię w postaci 1 DP. Dodatkowo liczymy małe punkty, aby w przypadku kilku graczy posiadających tę samą ilość dużych punktów określić kolejność w tabeli. Zasady sposobu określenia kto wygrał znajdują się w RB.

Ocena przygotowania do turnieju:
1 DP za przygotowanie do bitwy, czyli kodeks, kostki, miarka i wzorniki
2 DP jeżeli armia jest w całości pomalowana i ma skończone podstawki.

Lista uczestników

1. Adamyetz
2. AlMalik
3. Bartosz
4. Dreef
5. Ironhead
6. Janus
7. Kegriz
8. Lonit
9. mati.pl
10. Michał Kucharski
11. Misha
12. Morog - dyskwalifikacja
13. Never
14. Scoutmaster
15. Sławek
16. Solider
17. Stithu
18. Lajon

1 runda

mati.pl vs AlMalik 0:4
Bartosz vs Kegriz 4:0
Ironhead vs Dreef 1:1
Lonit vs Adamyetz 4:0
Lajon vs Solider 0:4
Sławek vs Never 1:1
Misha vs Michał Kucharski 0:3
Stithu vs Morog 3:0
Scoutmaster vs Janus 1:1

standingi po 1 rundzie

1. Bartosz 4 [2650]
2. AlMalik 4 [2425]
3. Lonit 4 [1808]
4. Solider 4 [1552]
5. Michał Kucharski 3 [625]
6. Stithu 3
7. Dreef 1 [878]
8. Ironhead 1 [872]
9. Sławek 1 [775]
10. Never 1 [750]
11. Janus 1
12. Scoutmaster 1
13. mati.pl 0 [799]
14. Lajon 0 [412]
15. Misha 0 [330]
16. Adamyetz 0 [162]
17. Kegriz 0 [95]

2 runda

Bartosz vs AlMalik 0:4 [55:740]
Lonit vs Solider 0:4 [0:1033]
Michał Kucharski vs Stithu 1:1 [988:1015]
Dreef vs Sławek 0:4 [130:1100]
Ironhead vs Never 4:0 [1828:707]
mati.pl vs Janus 3:0 [919:580]
Scoutmaster vs Kegriz 3:0 [851:965]
Misha vs Adamyetz 1:1
Lajon bye +3pkt


standingi po 2 rundzie

1. AlMalik 8 [3165]
2. Solider 8 [2585]
3. Ironhead 5 [2700]
4. Sławek 5 [1875]
5. Bartosz 4 [2705]
6. Lonit 4 [1808]
7. Michał Kucharski 4 [1613]
8. Stithu 4 [1015]
9. Scoutmaster 4 [851]
10. mati.pl 3 [1718]
11. Lajon 3 [412]
12. Never 1 [1457]
13. Dreef 1 [1008]
14. Janus 1 [580]
15. Misha 1 [330]
16. Adamyetz 1 [162]
17. Kegriz 0 [1060]

3 runda
AlMalik vs Solider 0:3 [1500:1590]
mati.pl vs Sławek 0:3 [1500:1900]
Bartosz vs Lonit 4:0 [2550:0]
Michał Kucharski vs Scoutmaster 0:4 [55:783]
Stithu vs Ironhead 0:4 [202:1370]
Lajon vs Never 0:4 [280:1654]
Dreef vs Janus 4:0 [2185 - 220]
Misha vs Kegriz 0:3 [1498:760]
Adamyetz bye +3pkt


standingi po 3 rundzie

1. Solider 11+1 [4175]
2. Ironhead 9+3 [4070]
3. Bartosz 8 +1 [5255]
4. AlMalik 8+1 [4665]
5. Sławek 8+1 [3775]
6. Scoutmaster 8 +3 [851]
7. Dreef 5+1 [3193]
8. Never 5 + 3 [3111]
9. Lonit 4 +1 [1808]
10. Michał Kucharski 4+1 [1613]
11. Stithu 4 +1[1217]
12. Adamyetz 4+1 [162]
13. mati.pl 3+1 [3218]
14. Kegriz 3+1 [1820]
15. Lajon 3+1 [692]
16. Misha 1 +3 [2048]
17. Janus 1 +1[580]


4 runda

Solider vs Ironhead 0:3 [1137:1681]
Bartosz vs Sławek 0:4 [100:860]
AlMalik vs Scoutmaster 0:4 [395:1690]
Dreef Vs Never 0:3 [805:1710]
Lonit vs Michał Kucharski 1:1
Stithu vs Adamyetz 4-0 [2775-505]
mati.pl Vs Kegriz 3:0 [1300:801]
Lajon vs Misha 1:1
Janus bye +3pkt

standingi po 4 rundzie

1. Ironhead 15 [5751]
2. Scoutmaster 15 [2541]
3. Sławek 13 [4635]
4. Solider 12 [5312]
5. Never 11 [4821]
6. Bartosz 9 [5355]
7. AlMalik 9 [5060]
8. Stithu 9 [3992]
9. mati.pl 7 [4518]
10. Dreef 6 [3998]
11. Lonit 6 [1808]
12. Michał Kucharski 6 [1613]
13. Adamyetz 5 [667]
14. Misha 5 [2048]
15. Lajon 5 [692]
16. Janus 5 [580]
17. Kegriz 4 [2621]
Ostatnio zmieniony 7 paź 2013, o 13:27 przez AlMalik, łącznie zmieniany 32 razy.
Janus do Kasi: "To jest maska. 20:0. Ale taka lekka..."

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

co tam, zgłaszam się:)

"W przypadku gdy gracz uzyska 2 x więcej małych punktów niż przeciwnik otrzymuje on premię w postaci 1 DP."
czy ten bonus można otrzymać, jeśli nie wypełni się scenariusza?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2013, o 12:29 przez Bartosz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1670
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

poza systemem punktacji imo ok. wolałbym tradycyjne 20 punktów.

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

zgłaszam się :)

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

i tereny - czy jest możliwe, żeby stoły były euro (zamiast ruin: pole), i losowanie jaki typ "magiczno-klimatyczny" ma dany teren (bez dublowania)?
może tak będzie szybciej i wygodniej, co powiesz Marcin?

Awatar użytkownika
stithu
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: stithu »

Zgłaszam się :D

PS. zgłoszenia chyba do 27 sierpnia :wink:

Fajnie by było jak by jednak ograniczyć ilość magicznych losowanych przed bitwą terenów do minimum, albo nawet by ich nie było wcale, bo w ostatniej lidze mocno mieszały w grze...

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Też się zgłaszam.

Marcin wpisz mi i Lajonowi czelka, bo mnie zwyzywał.;)
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
lonit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 174

Post autor: lonit »

Zgłaszam się.

Awatar użytkownika
Kegriz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 124
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

Post autor: Kegriz »

Bartosz pisze:i tereny - czy jest możliwe, żeby stoły były euro (zamiast ruin: pole), i losowanie jaki typ "magiczno-klimatyczny" ma dany teren (bez dublowania)?
może tak będzie szybciej i wygodniej, co powiesz Marcin?
Mi się właśnie wydaje, że cała radość open to właśnie te magiczne tereny :-)
Rafał

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

kegriz pisze:Mi się właśnie wydaje, że cała radość open to właśnie te magiczne tereny :-)
stithu pisze:Fajnie by było jak by jednak ograniczyć ilość magicznych losowanych przed bitwą terenów do minimum, albo nawet by ich nie było wcale, bo w ostatniej lidze mocno mieszały w grze...
Offspringman pisze:poza systemem punktacji imo ok. wolałbym tradycyjne 20 punktów.
głosowaliście na OPEN ponoście konsekwencje
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

mimo, że nie PKS, to wróciłem i będę :) wpisz mnie Marcin :]
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartosz
Chuck Norris
Posty: 658

Post autor: Bartosz »

kegriz pisze:
Bartosz pisze:i tereny - czy jest możliwe, żeby stoły były euro (zamiast ruin: pole), i losowanie jaki typ "magiczno-klimatyczny" ma dany teren (bez dublowania)?
może tak będzie szybciej i wygodniej, co powiesz Marcin?
Mi się właśnie wydaje, że cała radość open to właśnie te magiczne tereny :-)
w pełni się zgadzam:) ale taki tam postulacik zgłaszam, niżej zalety:
1 do stołu euro losować magiczne typy terenów
2 ustawienie terenów na wzór stołu euro zapewnia sensowny ich układ i ilość, balansuje ilość domków
3 niewygodne tereny nie lądują w rogach
4 mniej rzutów do wykonania, szybszy czas rozstawienia
5 większa szansa na dostępność danego terenu

hm? :P

LajoN31
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: LajoN31 »

Akurat w tym sie z Bartoszem zgodze:-) przyspieszy to i ulatwi wystawienie a takze rozwiaze problem dostepnosci terenow

Awatar użytkownika
stithu
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: stithu »

LajoN31 pisze:Akurat w tym sie z Bartoszem zgodze:-) przyspieszy to i ulatwi wystawienie a takze rozwiaze problem dostepnosci terenow
No właśnie to też miałem na myśli pomijając fakt że przy wylosowanych w ostatniej grze poprzedniej ligi 7 budynkach (nie licząc lasków itp) się raczej ciężko manewruje na stole...

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

trochę nie czaję problemu z terenami
obaj gracze nie chca grac z magicznymi terenami to co szkodzi zagrac bez? ustawicie sobie jak chcecie i zagracie, wynik zostanie zgloszony
zazwyczaj można się dogadać w pewnym wieku już, a nie to świetna okazja do treningu tego skilla

co do punktacji, to 3-1-0 DP nie ma poparcia w RB i tak (kwestia open czy nie, nie ma tuz znaczenia), więc rownie dobrze mogloby byc standardowe 20:0, zwłaszcza, że feedback po poprzedniej lidze byl marny co do liczenia punktow, zmiana, że 1DP zamiast 2 przy 2x większej liczbie małych nic nie zmieni
liczenie 20-0 jest bardziej przejrzyste i intuicyjne
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Rozstawienie terenów na open do bani, punktacja do bani a wy twardo w to brniecie...
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

misha pisze:trochę nie czaję problemu z terenami
obaj gracze nie chca grac z magicznymi terenami to co szkodzi zagrac bez? ustawicie sobie jak chcecie i zagracie, wynik zostanie zgloszony
zazwyczaj można się dogadać w pewnym wieku już, a nie to świetna okazja do treningu tego skilla

co do punktacji, to 3-1-0 DP nie ma poparcia w RB i tak (kwestia open czy nie, nie ma tuz znaczenia), więc rownie dobrze mogloby byc standardowe 20:0, zwłaszcza, że feedback po poprzedniej lidze byl marny co do liczenia punktow, zmiana, że 1DP zamiast 2 przy 2x większej liczbie małych nic nie zmieni
liczenie 20-0 jest bardziej przejrzyste i intuicyjne
misha gra jest na magiczne tereny czy się to graczom podoba czy nie. Czy na ETC "dorośli" gracze mogą jak się dogadać by ściągnąć jakiś teren z oficjalnego stołu? Nigdy o czymś takim nie słyszałem to jest turniej. Co do punktacji: w systemie 0-20 nie da się ocenić obiektywnie watchtower i B&G. jakieś 15/5 czy11/9 jest subiektywne. Dlatego 0-1-3 + różnica w punktach jest chyba najlepszym systemem. Oczywiście to Almalik organizuje turniej i decyduje o zasadach.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ogarnij się, nie porównuj gry turniejowej w jak najbardziej formalnej odmianie do turlania w takiej lidze, która jest o pietruszkę, w bitwach która gracze sami sobie kreują właściwie, bez ustalonych z góry map

jak gram w domu czy w innym miejscu to nikt nie zmusi mnie do grania na magiczne czy nie magiczne tereny,
gra jest dla ludzi i nic nikomu do tego czy w domu zagram kartonami, czy nie (o ile przeciwnikowi będzie to ok), czy w ogóle zechcę zajść do sklepu po ocenę malowania czy nie
w regulaminie nie ma nakazu gry w sklepie z tego co widać i nie ma możliwości skontrolowania tego

poza tym jak słusznie zauważyłeś to nie jesteś organizatorem, więc twoja opinia tak samo nie ma znaczenia jak i moja
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

Pograłbym, ale czas na zgłoszenie wyniku może mi to uniemożliwić. Czy nie dałoby się zrobić, aby zgłoszenie wyniku było do niedzieli ?

Awatar użytkownika
stithu
Wałkarz
Posty: 77
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: stithu »

Grolshek pisze:Rozstawienie terenów na open do bani, punktacja do bani a wy twardo w to brniecie...
Grolshek z całym szacunkiem do Ciebie i do Twojego doświadczenia zebranego w graniu. Ja jestem graczem który ma bardzo niewiele wolnego czasu na granie i doszlifowanie umiejętności a za to ogromne chęci na spotkanie sie w miłym gronie osób o tej samej pasji do tej gry i jednocześnie nie ograniczanie jej co do ilości jednostek czy też ich rodzaju bo są już z założenia GW posegregowane na typy i gra na Open daje szanse zagrania mi wedle fantazji raz na armii składającej się z kawalerii jak Black Knights czy Hexwraiths albo innym razem na kilku klockach Crypt Horrorów a jeszcze innym na eskadrach lataczy. I to właśnie sprawia że mogę zaskoczyć przeciwnika a nie postępować wedle przewidywalnych schematów Euro czy Pks gdzie wiadomo ile czego max mogę mieć i powstają armie klony...

ODPOWIEDZ