Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Klops
Falubaz
Posty: 1062

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Klops »

ja bym inaczej kory zrobił
4x 8 ridersów czempion
40 i 41 ungorów z FCG
za zaoszczędzone punkciki albo powiększasz ridersów albo upgrejdujesz harpie do scouta
Ostatnio zmieniony 14 sie 2013, o 22:45 przez Klops, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

bardzo ładna rozpiska :D

ale mało Dibowa ;)

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1385
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Zainspirowany wcześniejszymi rozpiskami kilka stron wstecz postanowiłem spróbować samemu złożyć coś na pomyśle herosów minosów i cygorów. Bardzo mi się ten pomysł spodobał. Co sądzicie o tym?


1 Doombull @ 338.0 Pts
General; Frenzy; Heavy Armour; Shield
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Speed [5.0]

1 Doombull @ 331.0 Pts
Frenzy; Shield
Armour of Destiny [50.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Sword of Might [20.0]
Dragonbane Gem [5.0]

1 Gorebull @ 243.0 Pts
Frenzy; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Gorebull @ 220.0 Pts
Frenzy; Great Weapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Luckstone [5.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 75.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 1; Braystaff

8 Ungor Raiders @ 57.0 Pts
Short Bow; Musician, Champion

8 Ungor Raiders @ 57.0 Pts
Short Bow; Musician, Champion

8 Ungor Raiders @ 57.0 Pts
Short Bow; Musician, Champion

8 Ungor Raiders @ 57.0 Pts
Short Bow; Musician, Champion

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

13 Gor Herd @ 129.0 Pts
2ndWeapon; FCG

5 Harpies @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 55.0 Pts

1 Razorgors @ 55.0 Pts

1 Cygor @ 275.0 Pts

1 Cygor @ 275.0 Pts

Models in Army: 62


Total Army Cost: 2699.0
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

zamiast 13tu gorów proponuję 23 ungory bo to zawsze więcej woundów a magów i tak tam bedziesz trzymał

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

dodatkowo zamiast rydwanów wziąłbym coś innego. jakoś one szału nie robią, prawda

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

rudobrody79 pisze:dodatkowo zamiast rydwanów wziąłbym coś innego. jakoś one szału nie robią, prawda
Hańba Ci !! :evil: .. jak nie robią?! co nie robią?! Rydwan to rydwan - pierdolnięcie w niskiej cenie !
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

problem w tym że poza jeszcze większym klockiem ungorów( nie ma to jak 3 minosie i turbo statyk) nie ma w corach żadnych alternatyw

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

nie hańba tylko ostatnio miałem z nimi tylko pod górkę :roll: :roll:

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Dibo pisze:Hańba Ci !! :evil: .. jak nie robią?! co nie robią?! Rydwan to rydwan - pierdolnięcie w niskiej cenie !
Głównie "pier..." się w czoło... Po testach rozpy z trójką rydwanów odpuściłem sobie - pieprznięcie mają słabe i są mięciutkie jak kaczuszki. Dodatkowo jak się gra na gorach / bestigorach to za darmo daje się przeciwnikowi cele dla armat (i paniki w okolicy...). Coś mi się wydaje, że rydwany sprawdzają się lepiej w armiach gdzie jest sporo pojedynczych celów i wszystko opiera się na sile "walnięcia" a nie staticu i grindowaniu przeciwnika (aka 3 doom/gor-bulle + 2 monstery + spam chariotów).

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1385
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

wokrze pisze:
Dibo pisze:Hańba Ci !! :evil: .. jak nie robią?! co nie robią?! Rydwan to rydwan - pierdolnięcie w niskiej cenie !
Głównie "pier..." się w czoło... Po testach rozpy z trójką rydwanów odpuściłem sobie - pieprznięcie mają słabe i są mięciutkie jak kaczuszki. Dodatkowo jak się gra na gorach / bestigorach to za darmo daje się przeciwnikowi cele dla armat (i paniki w okolicy...). Coś mi się wydaje, że rydwany sprawdzają się lepiej w armiach gdzie jest sporo pojedynczych celów i wszystko opiera się na sile "walnięcia" a nie staticu i grindowaniu przeciwnika (aka 3 doom/gor-bulle + 2 monstery + spam chariotów).

Czyli do tej rozpiski rydwany są ok?
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Do tej - wg mnie tak. Co prawda brak statica nie raz Cię zaboli, ale w ten sposób wymuszasz na przeciwniku trudne wybory ze względu na potencjalną ilość celów.
PS. Gorom może nie dawaj dwóch broni - chodzi o zwiększenie w jakiś sposób ich liczebności jako bunkra.
PS.2 I znalazłbym miejsce na Chalice of Dark Rain (przy tej ilości "potworków" armaty będą Cię bardzo bolały - zawsze to jakiś bonus na jedną turę)

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hehehe dokładnie tak.

Kolega zaproponował mocno napierającą rozpiskę w której rydwany są dobrym uzupełnieniem, i tego tyczył się mój komentarz :wink:

Jak grasz na krowach to wszędzie masz ITP i paniki za np zniszczony rydwan nic cie nie interesują. Rydwany fajnie pilnują tyłów i boków kiedy idziesz do przodu. Czy miękkie? no mają sejva od pestek i nie koniecznie giną od jednego strzału z maszyn (1,2,3 nic sie nie dzieje).
Jak sie gra magicznie i sie siedzi przy kamyku to fakt rydwany nie koniecznie sie sprawdzą - no bo co niby mają robić ? czynić samogwałt jak reszta armii ? :wink:

Trzeba pamiętać że nasze rydwany to nie te z Woch i gra sie nimi inaczej. W pojedynkę to se można wsadzić wózki pod ogonek - one mają iść razem i szarżować w jeden cel. Masz 4 rydwany, 1 po drodze spadnie albo spali szarże, więc w jakiś cel wchodzą 3 na raz i wtedy są skuteczne.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Jak już filozofujemy to jest jeszcze jeden sposób grania rydwanami tzw "Wagenbourg"
Kto coś kumam z historii to wie o co chodzi: Piechota za rydwanami. Dla laików coś jak Kozacy w Ogniem i Mieczem.
Idziemy powoli do przodu i wygląda to tak:
Obrazek

Lub w zależności do poziomu agresji przeciwnika to samo defensywnie, rydwany jako torpedy i odginaczki. 2 już są z przodu, jeden czeka, kolejny na dalekiej lewej flance.

Obrazek
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

wokrze pisze:
Dibo pisze:Hańba Ci !! :evil: .. jak nie robią?! co nie robią?! Rydwan to rydwan - pierdolnięcie w niskiej cenie !
Głównie "pier..." się w czoło... Po testach rozpy z trójką rydwanów odpuściłem sobie - pieprznięcie mają słabe i są mięciutkie jak kaczuszki.
widać nie tylko u mnie nie ma dla nich miejsca....
Dibo pisze:Jak już filozofujemy to jest jeszcze jeden sposób grania rydwanami : Piechota za rydwanami.

Lub w zależności do poziomu agresji przeciwnika to samo defensywnie, rydwany jako torpedy i odginaczki.
tak nigdy jeszcze nie grałem :-k :-k :-k i muszę zacząć

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

No to pozostaje pytanie jak grałeś rydwanami ze cie sie nie sprawdziły ? Napisz coś więcej a znajdziemy jakąś radę.

Z Wokrze już doszliśmy do konsensusu że nie we wszystkich rozpiskach to działa - tam gdzie grasz defensywnie i nie oddajesz punktów rydwany to zmarnowany potencjał. Tam gdzie po punkty idziesz ty - doskonałe uzupełnienie.

To co zaprezentowałem powyżej to troszkę hybryda - w klocku idzie 206tka z popularnym Dużym Shamanem Beast. Odział w założeniu szarżuje dosyć późno na "podmęczonego" wcześniej przeciwnika. Za zasłoną rydwanów klocek wcześniej nie był zagrożony, a mag sobie spokojnie "dzidował".
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7593

Post autor: smiejagreg »

Tytuł tego topica jest zamierzony, czy komuś pomyliła się grabież z grabarzem :?: :wink: Bo wygląda to ciutkę dziwnie...

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

trololololo :mrgreen: Oj tam oj tam - nazwa działu dobra jak każda inna no poza "Rozpiski"
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Stwierdziłem, że potrzebuję klimatycznej drugiej armii, na którą poświęcę więcej niż 3 dni na malowanie. Rozpiska jest na format poznański.

1 Beastlord @ 255.0 Pts
General; Great Weapon; Shield
Armour of Destiny [50.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Bray Shaman @ 155.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Braystaff
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Hagtree Fetish [20.0]

1 Wargor @ 168.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

20 Gor Herd @ 185.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician; Champion

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

25 Bestigor Herd @ 330.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Champion

1 Razorgors @ 55.0 Pts

5 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Champion

5 Ungor Raiders @ 36.0 Pts
Champion

Models in Army: 55
Total Army Cost: 1300.0
Obrazek

buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: buniek »

Małe te herdy, bo 30 by się przydały raczej... Za szybko poumierają. W kontekście tej rozpiski fetish też raczej nieprzydatny, za to dispell scroll to nieoceniona pomoc w antymagii. Plus pojedyńczy czariot nic nie zrobi raczej, chociaż może być pomocny w ogarnianiu śmietnika.

Awatar użytkownika
kubaburza
Wałkarz
Posty: 89

Post autor: kubaburza »

Opłaca sie wystawiać ungor herd ?

ODPOWIEDZ