Rozpiski Szczurze
Moderator: Hoax
Pierwsza konkretniejsza rozpa szczurów, którą zamierzam zagrać więcej niż raz
Grey Seer [Gen.]
- Power Scroll
- Skalm
- D3+2 Warpstone Tokens
- Dragonbane Gem
- The Screaming Bell
Chieftain [BSB]
- Halberd
- Shield
- Banner of Eternal Flame
Warlock Engineer
- Wizard Level 1
- Warp-Energy Condenser
Warlock Engineer
- Wizard Level 1
- Dispel Scroll
- Death Globe
Warlock Engineer
- Doomrocket
Clanrats (35+1)
- Clawleader
- Musican
- Standard Bearer
- Poisoned Wind Mortar
Stormvermin (34+1)
- Fangleader
- Musican
- Standard Bearer (Storm Banner)
- Poisoned Wind Mortar
Skavenslaves (40)
- Musican
Skavenslaves (39)
- Musican
Giant Rats (5)
Giant Rats (5)
Gutter Runners (5)
- Slings
- Poisoned Attacks
Gutter Runners (5)
- Slings
- Poisoned Attacks
Plague Monks (9+1)
- Bringer-of-the-Word
- Musican
- Standard Bearer
Warp Lightening Cannon
Warp Lightening Cannon
Hell Pit Abomination
2397/2400
Latary szczelajom , abomka biegnie, stormy z dzwonem powoli ale do przodu, slavey giną, clanraty jako bunkier do elektryków (tak przy okazji, rozpiska jest pod HE, dlatego zmieniłem brass orba w deathglobe i scrolla), monki sprzątają scoutów i śmieć, który znajdzie się za blisko latarek. Co myślicie ?
Grey Seer [Gen.]
- Power Scroll
- Skalm
- D3+2 Warpstone Tokens
- Dragonbane Gem
- The Screaming Bell
Chieftain [BSB]
- Halberd
- Shield
- Banner of Eternal Flame
Warlock Engineer
- Wizard Level 1
- Warp-Energy Condenser
Warlock Engineer
- Wizard Level 1
- Dispel Scroll
- Death Globe
Warlock Engineer
- Doomrocket
Clanrats (35+1)
- Clawleader
- Musican
- Standard Bearer
- Poisoned Wind Mortar
Stormvermin (34+1)
- Fangleader
- Musican
- Standard Bearer (Storm Banner)
- Poisoned Wind Mortar
Skavenslaves (40)
- Musican
Skavenslaves (39)
- Musican
Giant Rats (5)
Giant Rats (5)
Gutter Runners (5)
- Slings
- Poisoned Attacks
Gutter Runners (5)
- Slings
- Poisoned Attacks
Plague Monks (9+1)
- Bringer-of-the-Word
- Musican
- Standard Bearer
Warp Lightening Cannon
Warp Lightening Cannon
Hell Pit Abomination
2397/2400
Latary szczelajom , abomka biegnie, stormy z dzwonem powoli ale do przodu, slavey giną, clanraty jako bunkier do elektryków (tak przy okazji, rozpiska jest pod HE, dlatego zmieniłem brass orba w deathglobe i scrolla), monki sprzątają scoutów i śmieć, który znajdzie się za blisko latarek. Co myślicie ?
Ostatnio zmieniony 20 sie 2013, o 19:16 przez Matias, łącznie zmieniany 3 razy.
Rozpiska bardzo słaba - nie masz podstawy do grania skavenami. Gdzie są blokery w tej armii, gdzie są odganiaczki, ograny przeciwnik... tfu jakikolwiek przeciwnik ci odegnie dzwon , skanapkuje i pobiegnie do drugiego klocka. A i po ci te monki ?
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ale w tej rozpisce nie masz slavów. Co do monków to zdejmij im sztandar i championa dla gutterów daj poisony i slingi. Weapon teamy to relikt poprzedniej edycji kiedy jeszcze nie można było w nie deklarować strzałów w tym momencie są to zabawki wysoce nie opłacalne powodujące tylko i wyłącznie paniki w szeregach skavenów. Jak bawią Cię takie akcje to wsadź 2 weapon team w przeciwnym razie zrezygnuj z mortara. BTW 2 lv na magach są bardzo przydatne, ale to musisz pograć, żeby się o tym przekonać.
Reasumując na początek może być, ale poprawki będziesz tutaj wprowadzał.
Reasumując na początek może być, ale poprawki będziesz tutaj wprowadzał.
Jeśli nie wybuchają z misfire i/lub nie wybijają Twoich jednostek wysadzając je, to nigdy nie powodują paniki u Skavenów. Taką zdolność specjalną mają .Necromanter pisze:powodujące tylko i wyłącznie paniki w szeregach skavenów
Spróbuj na HE Plagueclaw Catapult. Tylko wyraźnie przed grą powiedz jak działa. Duży placek raniący na 5+ wywołuje strach w oczach generała HE .
Te 10 monków niepotrzebnie ma FCG. Jeśli coś wyzwiesz na pojedynek Championem to i tak Cię zajedzie CR z overkilla, baner nie pomoże, dodatkowo zbyt łatwy cel w B&G, a muzyk się nie przyda bo robisz swift na Ld6.
Guttersów podciągnij do 2X6. Jak już bierzesz poison to lepiej mieć rachunek prawdopodobieństwa po swojej stronie .
ps
"Lightning"
Life's a game with save and load features disabled.
Kolega miał bezwątpienia fajniejszą minę jak mu doomrocket wleciał w środek hordy WLFAZIK pisze:Duży placek raniący na 5+ wywołuje strach w oczach generała HE
Wtedy mamy duży placek raniący na 2+
To na co ich zamienić (nie licząc tych 2 dodatkowych gutterów) ?FAZIK pisze:Te 10 monków niepotrzebnie ma FCG
Sprawdziłem i:
1) HElficki sztandar daje warda na 2+ tylko przeciwko magii, atakom magicznym, itp.
2) Doomrocket nie jest magiczny, bo ani nie ma zapisu że jest warpstone weapon, ani nawet że jest magic weapon.
3) Na logikę - sztandar jakoś tam rozprasza magiczne ataki, ok. Tyle że pocisk, a tym bardziej odłamki, fala uderzeniowa, itp. efekty wybuchu są chyba jednak na tyle materialne, że o ile sztandar nie generuje pola siłowego rodem z sf, to nie ma jak przed nimi ochronić
Pzdr
P.S.
Tak wiem, gry bitewne nie są aż tak realistyczne. Ale mnie to akurat nie obchodzi ;P
1) HElficki sztandar daje warda na 2+ tylko przeciwko magii, atakom magicznym, itp.
2) Doomrocket nie jest magiczny, bo ani nie ma zapisu że jest warpstone weapon, ani nawet że jest magic weapon.
3) Na logikę - sztandar jakoś tam rozprasza magiczne ataki, ok. Tyle że pocisk, a tym bardziej odłamki, fala uderzeniowa, itp. efekty wybuchu są chyba jednak na tyle materialne, że o ile sztandar nie generuje pola siłowego rodem z sf, to nie ma jak przed nimi ochronić
Pzdr
P.S.
Tak wiem, gry bitewne nie są aż tak realistyczne. Ale mnie to akurat nie obchodzi ;P
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Powiedz to sędziemu na turnieju na pewno Twoja argumentacja go przekona.
BTW. doomrocket jest magiczny, bo jest magiczną bronią to, że nie ma dopisku o warpstonie niczego nie zmienia warto czasem zajrzeć do uściśleń sędziowskich.
BTW. doomrocket jest magiczny, bo jest magiczną bronią to, że nie ma dopisku o warpstonie niczego nie zmienia warto czasem zajrzeć do uściśleń sędziowskich.
Spoko, że opierasz swoją taktykę na wałach. Ciekawe co powiesz jak twój kolega kiedyś "przypadkowo" dowie się że jednak miał tego 2+ warda.Matias pisze:Ups, faktycznie jest magic weapon
Aczkolwiek kolega nie musi o tym wiedzieć, prawda ?
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nowy Solo z Andrzejkiem rośnie ;]
Oj, Necro to duża różnica, czy wyrośnie z niego Solo, czy Andtzej!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wizualna na pewno