Rozpiski :)

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Harpagan92
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Re: Rozpiski :)

Post autor: Harpagan92 »

Ha więc jednak pomysł z dwoma klocuchami nie był taki chybiony :D napewno to wypróbuje, może w różnych kombinacjach i modyfikacjach, zobaczę jak się sprawdzi. Taka rozpa wydaje mi się bardzo klimatyczna, dużo oddziałów, zero udziwnień, tak jak lubię, co prawda z proxami i tak tego klimatu sie nie poczuje, ale jak się rozpa sprawdzi to czemu nie, może zainwestuję w 60 guardów.

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

W poprzedniej edycji grałem na dwóch klockach gwardii' i grało się wyśmienicie. Teraz po przerwie w grze mam znowu zamiar tak zagrać. Odginaczki przy tombach to jednak podstawa' szkoda tracić glupio rydwany. Uważam nasza gwardie za najbardziej klimatyczna jednostkę i popierał każda rozpe na nich :-)
May will be done!

Harpagan92
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Post autor: Harpagan92 »

Nieco poprawiłem, jak się teraz prezentuje? Nie wiem za bardzo jak złożyć tych prince'ów bardziej mi zależało na ich przeżywalności niż sile ognia, choćby dla bonusa do WS żeby ustał więcej niż turę. Niestety sztandar zmieściłem tylko z flaming atakami bo core mam wyśrubowane co do pkt i nie da rady wyciągnąć pkt, a zmniejszać liczebności TG raczej bym nie chciał.

Co do gwardii to też myślę że jest bardzo klimatyczna, chociaz zawsze wolałem ushabti, szkoda że niegrywalne. Poza tym dużo oddziałów też sprawia że rozpa robi się klimatyczna, a nie same potwory na rydwanowych podstawkach :D.

Unnamed2600 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]

1 Liche Priest @ 130.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche Priest @ 105.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 2

1 Tomb Prince @ 152.0 Pts
General; Shield
Sword of Striking [15.0]
Armour of Fortune [35.0]

1 Tomb Prince @ 127.0 Pts
Shield
Gambler's Armour [20.0]
Warrior Bane [5.0]

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts


18 Skeleton Archers @ 108.0 Pts

19 Skeleton Archers @ 114.0 Pts


4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts


28 Tomb Guard @ 359.0 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]


29 Tomb Guard @ 420.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; FCG


1 Hierotitan @ 175.0 Pts


1 Casket of Souls @ 135.0 Pts


1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts


Models in Army: 121


Total Army Cost: 2600.0

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

M4 na piechocie która nie maszeruje i się słabo bije to żal. Raz że nie dojdziesz nigdzie tym(WE,DF), dwa coś co chce do Ciebie dojść wbije się tam gdzie chce i popłyniesz(WoCH,DoCH, w zasadzie wszystko inne :D). TK w obecnej ed. to tylko wężyki+duży punishment min.6S lub duży licz z deathem. Nie wspominam że tomb princy blokują ci ten czar z lighta z WS10,I10 :>

Awatar użytkownika
Domino
Falubaz
Posty: 1490

Post autor: Domino »

Rzadko kiedy mi się zdarza, by coś wpadło mi w gwardię w bardzo niefortunnym momencie. Lubię ten oddział, ale faktycznie dwóch już bym nie brał, zamiast tej drugiej już mam szybsze węże. I tak mi się gra najlepiej :).

Harpagan92
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37

Post autor: Harpagan92 »

SoCiu pisze:Nie wspominam że tomb princy blokują ci ten czar z lighta z WS10,I10 :>
Serio? Nie wiedziałem, możesz rozwinąć myśl? Niby dlaczego blokuje, jak wrzucę czar na oddział to nie będzie korzystał z wyższej wartości WS'a?

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Temat kiedyś często wałkowany nie pamietm czy z FAQ czy innej wyroczni- jak jest prince lub king to I10 będziesz miał, ale WSa bierzesz od kinga /princa niemodyfikowany.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

w FAQ nic o tym nie ma


moja rozpiska na 2400 OPEN

1 Arkhan the Black @ 360.0 Pts
General; Lore Table; Lore of Death; Magic Level 4; Light Armour
#Tomb Blade of Arkhan [0.0]
#Staff of Nagash [0.0]
#The Liber Mortis [0.0]

1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Earthing Rod [25.0]

1 Liche Priest @ 120.0 Pts
Lore of Nehekhara; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 * Tomb Prince @ 209.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Chariot @ [55.0] Pts

19 Skeleton Archers @ 150.0 Pts
Standard; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

19 Skeleton Archers @ 150.0 Pts
Standard; Musician

1 Master of Arrows @ [10.0] Pts

6 Skeleton Chariots @ 370.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Master of Chariots @ [10.0] Pts

1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar

1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Hierotitan @ 175.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

Total Army Cost: 2399.0
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

arkhan w tym wypadku musi byc hierofanta w armii.

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Jeśli chodzi o WS, to w księdze jest zapis, że oddział korzysta z niemodyfikowanego WS princa/kinga, więc skoro czar modyfikuje WS to nie ma wpływu na gwardie, ale sam king/princa go ma. No i chroni oddział przed, np zerówką z cienia

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Shino pisze:arkhan w tym wypadku musi byc hierofanta w armii.
nie, nie musi
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak. musi.

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Ma 5 lvl czarodzieja więc musi być hierofantą
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

faktycznie, najwyższy poziom
no to lipa bo on nie ma żadnej ochrony
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

czego nie ma? jakiej ochrony? przed snajperkami jest lepiej chroniony niz jakakolwiek inna liczka.

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

chroni go S5 T5 i Ld9 nie ma żadnego ward save
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Xier
Falubaz
Posty: 1058
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Xier »

To już dostaje 2 hity mniej z siłówki i tafa...
nieregulaminowy podpis usunięty - administracja

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Unnamed2600 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 255.0 Pts
General; Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]

1 Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]

1 Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1

30 Skeleton Warriors @ 180.0 Pts fcg

10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts wszystkie łuki z muzykami
10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts
10 Skeleton Archers @ 70.0 Pts

5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts

6 Ushabti @ 300.0 Pts
6 Ushabti @ 300.0 Pts

1 Casket of Souls @ 135.0 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts

4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts

Models in Army: 109
Motal Army Cost: 2600.0

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

rozpiska na Arkhan wsysa wampiry, oczywiście bez współudziału zewnętrznych sił zła ;)
taka przewaga w fazie magii bardzo dużo zmienia
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

koniecznie podziel bardziej po równo najwyższe odznaczenia między swoich dowódców :wink:

duża licza light powinna dostac generała, warto też poprzenosić przedmioty na małych magów


muzycy na łukach to słaby pomysł, za niska liderka i brak bsbka zniechęcają do swiftów, zamień ich na czempionów, albo na wiecej łuków :P
Obrazek

ODPOWIEDZ