Liz by Oki
Moderator: Ziemko
Re: Liz by Oki
Wywal "Reservoir of Eldritch Energy", kamyki, dwóch saurusów i jednego skinka z kohorty. Wstaw za to skink chiefa na ripperze z dragonhelm, luckstone i biting blade.
Na cholere luckstone i bitting blade. Tego modelu nie mozna przedrazac. Dragonhelm + spear starczy.
Nie, no akurat bitting blade jest wporzo.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Wierz mi, nie zawsze.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
dobra masz racje ale imo lepiej miec magiczne ataki w rozpie najwyzej typ za 100 pkt nie bedzie nic robił albo bedzie zalatywał bolce a na wampiry jest musthave poza tym jest swietną odginaczką która z sejvem 2+ moze cos ustac przepchnącWojtuśŚ pisze:Wierz mi, nie zawsze.
Na eteryki są 2 pociski
Też myślę ,że nie ma co podrażać modelu, który ma polować na śmieci,odginać czy trzymać PF w ryzach.
Poza tym szarżowanie kolesiem na terku/daktylu na wl czy pg z bannerem 2++ od magii czy bez to chyba nie porozumienie
Też myślę ,że nie ma co podrażać modelu, który ma polować na śmieci,odginać czy trzymać PF w ryzach.
Poza tym szarżowanie kolesiem na terku/daktylu na wl czy pg z bannerem 2++ od magii czy bez to chyba nie porozumienie
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 445.0 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
D: Reservoir of Eldritch Energy [20.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
29 Saurus Warriors @ 349.0 Pts fcg
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
21 Skink Cohort @ 135.0 Pts fcg
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2399.0
Małe korekty
Gdzie znaleźć punkty na skinka chiefa?
1 Slann Mage-Priest @ 445.0 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
D: Reservoir of Eldritch Energy [20.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
29 Saurus Warriors @ 349.0 Pts fcg
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
21 Skink Cohort @ 135.0 Pts fcg
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2399.0
Małe korekty
Gdzie znaleźć punkty na skinka chiefa?
Na pewno wywal ruby ringa.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Przede wszystkim skinek jest za drogi. Chlopak od biedy robi za odginaczke. Po drugie jest najbardziej zbedny w tej rozpie, a punkty trzeba znaleźć. Po za tym przy 4+2 lvl niepotrzebny jest boundspell.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
No to mamy 25pkt. co dalej?
Po małych modyfikacjach wyszło mi coś takiego:
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 445.0 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
D: Reservoir of Eldritch Energy [20.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 96.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Skink Chief @ 94.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
28 Saurus Warriors @ 338.0 Pts fcg
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
20 Skink Cohort @ 130.0 Pts fcg
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2394.0
Stwierdziłem ,że jak są stedzie to jak najszybciej trzeba się pozbyć maszyn, i w tym celu wywaliłem jednego scar.veta pociąłem trochę co nie co i udało się upchnąć dwóch skinków na rejpdaktylach. Jest możliwość przełożenia ich na terki, w wyniku czego dostane 15punktów na jakieś magiczne przedmioty (luckstone, fullhardiness, lub jakieś małe magiczne kosy). Jest też możliwość zamiany skink czifów na 2 oddziały kamyków.
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 445.0 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Wandering Deliberations [30.0]
D: Reservoir of Eldritch Energy [20.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 96.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Skink Chief @ 94.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
28 Saurus Warriors @ 338.0 Pts fcg
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
20 Skink Cohort @ 130.0 Pts fcg
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
3 Terradon Riders @ 105.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2394.0
Stwierdziłem ,że jak są stedzie to jak najszybciej trzeba się pozbyć maszyn, i w tym celu wywaliłem jednego scar.veta pociąłem trochę co nie co i udało się upchnąć dwóch skinków na rejpdaktylach. Jest możliwość przełożenia ich na terki, w wyniku czego dostane 15punktów na jakieś magiczne przedmioty (luckstone, fullhardiness, lub jakieś małe magiczne kosy). Jest też możliwość zamiany skink czifów na 2 oddziały kamyków.
Połykanie kostki jest mega, dzięki rerollowi dispella łatwiej ją zaoszczędzić, i mamy prawie na 100% dodatkowe 2 PD
Kowboje solo, do zadań specjalnych
Teoretycznie 5 oddziałów na maszyny powinno spokojnie wystarczyć (praktycznie to 4 - bo ripy mają walczyć z czymś mocniejszym niż machiny)
Kowboje solo, do zadań specjalnych
Teoretycznie 5 oddziałów na maszyny powinno spokojnie wystarczyć (praktycznie to 4 - bo ripy mają walczyć z czymś mocniejszym niż machiny)
Byqu pisze:Kowboje solo czy w rejpdaktylachy?
Bohaterowie na ripperdactylach muszą być solo, ale bardziej wynika to z zasad dołączania do oddziałów lataczy (lub w tym wypadku niemożliwości wykonania tego) niż z zachcianek gracza.Oki pisze:Kowboje solo, do zadań specjalnych
Grubo się zastanawiam, czy przypadkiem skink czify na terkach nie będą lepsi, jako że kowboje na daktylach nie dostają bonusów z żab. Kolesie na terkach i tak powinni sobie radzić z maszynami a możliwość dawania flee jest mega.