Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Po ostatnim FAQ znowu można był jakis okres co nie było można robic ale już minął...
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Hej, plague censer bearerzy ("powiernicy kadzidła" - polskie nazwy mnie niszczą ), są dobrą opcją ? Od razu dodam, że na ogół gram przeciwko armiom z niskim T (HE, DE, Liz, wampiry). Bo na pierwszy rzut oka te ich censery to dobra opcja - dzisiaj udało mi się ubić z tego 7 modeli w pierwszej rundzie walki (miałem 10 PCB w krechę), co potem znacznie przeważyło wynik walki.
Pzdr
Pzdr
To zależy, bo dowolne pociski je niszczą dosyć skutecznie zwykłe d6 s4, może im trochę zaszkodzić, i są przez przeciwników niedoceniane i jak dojdą do combatu to swoją siłe przebicia mają i zależy to w sumie od zagrywki. Ale ich wadami są brak sejva i wysoki koszt.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2013, o 19:35 przez Deus, łącznie zmieniany 1 raz.
Testy T są niezależne od ASF, więc nawet HE trochę poumierają. Innych z I3 i mniej tez ładnie składają. Oczywiście mówimy o malusieńkich oddziałach przeciwnika, odginaczki, kowboje, ethereal, łucznicy, śmietnik ogólnie.
Mogą być bardzo dobrym pomysłem na zdejmowanie miękkich magów przeciwnika (bo ataków mają sporo i siła 5 w pierwszej rundzie walki to nie przelewki).
Dobre do flankowania wraz z innymi oddziałami od frontu.
Odporni na psychologię, ale muszą szarżować. Frenzy i Ld 5 boli.
Zbyt drodzy, łatwy łup punktowy dla przeciwnika, gdyż nie są liczni. Pograj nimi gry nieturniejowe może zostaną w rozpisce bo znajdziesz dla nich zastosowania . Mi się osobiście podobają, ale za praktycznie tą samą cenę masz gutter runnersów (wiadomo do innych zadań, ale porównanie okrutnie na korzyść GR).
Mogą być bardzo dobrym pomysłem na zdejmowanie miękkich magów przeciwnika (bo ataków mają sporo i siła 5 w pierwszej rundzie walki to nie przelewki).
Dobre do flankowania wraz z innymi oddziałami od frontu.
Odporni na psychologię, ale muszą szarżować. Frenzy i Ld 5 boli.
Zbyt drodzy, łatwy łup punktowy dla przeciwnika, gdyż nie są liczni. Pograj nimi gry nieturniejowe może zostaną w rozpisce bo znajdziesz dla nich zastosowania . Mi się osobiście podobają, ale za praktycznie tą samą cenę masz gutter runnersów (wiadomo do innych zadań, ale porównanie okrutnie na korzyść GR).
Life's a game with save and load features disabled.
Dlatego zawsze trzymam ich obok monków (zazwyczaj pomiędzy monkami, a slavami, którzy ich osłaniaja). Monki w jak są 5x6 to PCB mają LD 10.FAZIK pisze: Frenzy i Ld 5 boli.
Mi dobrze działają do sprzątania core'ów z T3 - ewentualnie jak wejdzie obniżenie T z plagi to mogą przytrzymać jakiś lepszy oddział
Pogram, zobaczę
Pzdr
I od razu - jak mam monków z flailami, to przejdą jako PCB ?
No tak, tylko wtedy ograniczasz mocno ich zakres działania co dodatkowo skutecznie obniża ich wartość.
Dodatkowo mogą używać ich rank bonus a ten to maksymalnie 3, więc i PCB będą mieli maksymalnie Ld8.
Jeśli są wyraźnie inni od PM i nie masz takich samych PM z flailami w normalnym oddziale PM to jak najbardziej nikt się nie przyczepi.
Dodatkowo mogą używać ich rank bonus a ten to maksymalnie 3, więc i PCB będą mieli maksymalnie Ld8.
Jeśli są wyraźnie inni od PM i nie masz takich samych PM z flailami w normalnym oddziale PM to jak najbardziej nikt się nie przyczepi.
Life's a game with save and load features disabled.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak o ile kierunek będzie tak wyznaczony, że nie będzie dotykać żadnego modelu przeciwnika zaangażowanego w dany kombat ani żadnego Twojego.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Jak każdy MR.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Na jakiej podstawce powinno się wystawiać nosze dla warlorda? (tzn. war-litter)
na takiej jak tron krasnoludzki czyli 2x3 piechotne?
czy jakoś inaczej?
na takiej jak tron krasnoludzki czyli 2x3 piechotne?
czy jakoś inaczej?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Z tego co pamiętam z fluffu, co widziałem na zdjęciach W-L zrobionych przez innych i co jest rozsądne wystawiam zawsze na podstawce 40x40mm. Czyli 4 modele niosą. Ma to dodatkowe poparcie w tym iż W-L posiada 4A czyli 4 Stormverminy.
Life's a game with save and load features disabled.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
hmm szkoda bo właśnie bawię się w ciekawą samoróbkę i wolałbym mieć większą długość żeby poszaleć z dodatkami a przy ścisku 4 tragarzy 2x2 to się nie poszaleje...
chociaż może zrobię sobie tak jak chcę czyli 2x3 żeby było ładniej a zasadniczo dłuższy model jest na moją niekorzyść więc może nikt się nie przyczepi.
chociaż może zrobię sobie tak jak chcę czyli 2x3 żeby było ładniej a zasadniczo dłuższy model jest na moją niekorzyść więc może nikt się nie przyczepi.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Piec ma to do siebie, że ma wielki magnes, który przyciąga kule
Osobiście grałem na nim ze dwa razy, bardziej do gustu przypadł mi dzwon i nie wyobrażam sobie rozpiski bez niego na chwilę obecną Jest ofc wiele możliwości złożenia rozpy, ale dzwon musi być.
Poszukaj w dziale "rozpiski". Ja się też sugerowałem tamtejszymi rozpiskami jak zaczynałem grać szczurami. Prócz tego składaj rozpy sam, graj, graj, graj i wyciągaj wnioski - to najlepsza droga IMO
Osobiście grałem na nim ze dwa razy, bardziej do gustu przypadł mi dzwon i nie wyobrażam sobie rozpiski bez niego na chwilę obecną Jest ofc wiele możliwości złożenia rozpy, ale dzwon musi być.
Poszukaj w dziale "rozpiski". Ja się też sugerowałem tamtejszymi rozpiskami jak zaczynałem grać szczurami. Prócz tego składaj rozpy sam, graj, graj, graj i wyciągaj wnioski - to najlepsza droga IMO
Jak prorok dobiera czary? Przed rzutem muszę zadeklarować jedną lorę, czy mogę wybrać obydwie? Jeżeli obydwie, to czy muszę konkretne kości deklarować na poszczególną lorę, czy po rzucie mogę określić, że np biorę 4 z dooma, 3 z plagi itd? Jeżeli nie i muszę zadeklarować konkretne kości na poszczególną lorę, a wybiorę wszystkie 4 czary np z plagi, to czy w przypadku dubletu mogę sobie zamienić zdublowany czar na coś z dooma?
Pytań jest sporo i w sumie wolałbym żeby ktoś od zera wyjaśnił jak wygląda dobieranie czarów prorokowi, bo nawet nie jestem pewien czy w tych pytaniach zawarłem wszelkie wątpliwości...
Pytań jest sporo i w sumie wolałbym żeby ktoś od zera wyjaśnił jak wygląda dobieranie czarów prorokowi, bo nawet nie jestem pewien czy w tych pytaniach zawarłem wszelkie wątpliwości...