1200 pks
Moderator: Ziemko
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
1200 pks
w niedziele na Polconie jest turniej na 1200 pkt
proszę o opinie na temat mojej rozpiski oraz rady i porady... z góry dziękuje
LORD
saurus old blood 140
c.o 30
dawnstone 25
greatw wepon 6
dragon helm 10
the other trickers shard 15
Łacznie 226
HEROES
skink shanam ( heven ) 100 + scroll of shielding 15
skink shaman ( beast) 100 + dispel scroll 25
Łacznie 240
CORE
24 saurus wariors + fcg 294
10 x skink cohort 50
2 x 10 skink skirmishers 140
Lącznie 484
RARE
starozytny stegadon z sharpened horns 250 p
czarodzieje skinkow siedza w oddziale kohorta by dostawac look out sir
zastanawiam sie jednak czy nie lepiej bedzie dac lordowi saurusow zbroi dajacej warda na 4+ zamiast helmu
proszę o opinie na temat mojej rozpiski oraz rady i porady... z góry dziękuje
LORD
saurus old blood 140
c.o 30
dawnstone 25
greatw wepon 6
dragon helm 10
the other trickers shard 15
Łacznie 226
HEROES
skink shanam ( heven ) 100 + scroll of shielding 15
skink shaman ( beast) 100 + dispel scroll 25
Łacznie 240
CORE
24 saurus wariors + fcg 294
10 x skink cohort 50
2 x 10 skink skirmishers 140
Lącznie 484
RARE
starozytny stegadon z sharpened horns 250 p
czarodzieje skinkow siedza w oddziale kohorta by dostawac look out sir
zastanawiam sie jednak czy nie lepiej bedzie dac lordowi saurusow zbroi dajacej warda na 4+ zamiast helmu

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Po turnieju na Polconie na którym nie zająłem ostatniej lokaty ( co jest dla mnie sukcesem) czas na konkluzje....
Old blood
cóż , jednostka droga ale bardzo pancerna. niewiele było modeli ktore mogły mu realnie zagrozić ( dostał bencki od lorda wojowników chaosu oraz kilka ran od armaty krasnali). chyba sie jednak skłonie do zbroi dającej varda na 4plus. trochę to droższe ale ma szanse przeżyć strzał z armaty
szamani skinkow szaleli... ani 4 poziomowy nekromanta alni ogrzy rzeźnik nie mogli się przebić przez moja obronę magiczna a sygnaturka z bestii oraz nieba w połączeniu do jednej walki- coz.....-1 do trafienia i Ld dla wroga oraz plus 1 siła i wytrzymałość dla mnie robi coś strasznego
skinki w skirmiszu spieniły swoje zadanie.. ginęły kiedy trzeba odginajac szarze wroga a kiedy trzeba było postrzelać to poganiały się z jakimiś potworami wampirów....
Zaurusi są jednota dobra a z 0 z bestii są wspaniali. tylko żeby mogli mieć pf z 2 szeregu
STEGADONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
hmmm chyba siedem ogrów i kilka takich dużych ghuli od wampirów trzeba było zdejmować z jego rogów....
gdyby tylko był bardziej odporny na strzały z armaty:-(
Ogólnie to był mój pierwszy, mam nadzieje ze nie ostatni turniej
z VC minimalnie przegrałem ( ale to głownie z powodu nie znajomosci zasad dot tej armii i kilku nie dopatrzen przeciwnika)
z WCH dostałem wpierdal.......nawet nie wiem co i jak.. nie bardzo miałem możliwość zranić oponenta
z ogrami natomiast przeprowadziłem rzeźnie. chyba było 20 do O
a z krasnalami miałem ciężka przeprawę ale udało się dojść do linii przeciwnika i zrobić im kuku przy pomocy old blooda ( na jednej ranie po przyjęciu na główkę kilku kul armatnich) oraz zaurusami
Old blood
cóż , jednostka droga ale bardzo pancerna. niewiele było modeli ktore mogły mu realnie zagrozić ( dostał bencki od lorda wojowników chaosu oraz kilka ran od armaty krasnali). chyba sie jednak skłonie do zbroi dającej varda na 4plus. trochę to droższe ale ma szanse przeżyć strzał z armaty
szamani skinkow szaleli... ani 4 poziomowy nekromanta alni ogrzy rzeźnik nie mogli się przebić przez moja obronę magiczna a sygnaturka z bestii oraz nieba w połączeniu do jednej walki- coz.....-1 do trafienia i Ld dla wroga oraz plus 1 siła i wytrzymałość dla mnie robi coś strasznego
skinki w skirmiszu spieniły swoje zadanie.. ginęły kiedy trzeba odginajac szarze wroga a kiedy trzeba było postrzelać to poganiały się z jakimiś potworami wampirów....
Zaurusi są jednota dobra a z 0 z bestii są wspaniali. tylko żeby mogli mieć pf z 2 szeregu
STEGADONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
hmmm chyba siedem ogrów i kilka takich dużych ghuli od wampirów trzeba było zdejmować z jego rogów....
gdyby tylko był bardziej odporny na strzały z armaty:-(
Ogólnie to był mój pierwszy, mam nadzieje ze nie ostatni turniej
z VC minimalnie przegrałem ( ale to głownie z powodu nie znajomosci zasad dot tej armii i kilku nie dopatrzen przeciwnika)
z WCH dostałem wpierdal.......nawet nie wiem co i jak.. nie bardzo miałem możliwość zranić oponenta
z ogrami natomiast przeprowadziłem rzeźnie. chyba było 20 do O
a z krasnalami miałem ciężka przeprawę ale udało się dojść do linii przeciwnika i zrobić im kuku przy pomocy old blooda ( na jednej ranie po przyjęciu na główkę kilku kul armatnich) oraz zaurusami

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
za dwa tygodnie jest kolejny turniej tym razem jednak za 1000 punktow.....
to moja propozycja:
LORD
saurus old blood 140
c.o 30
dawnstone 25
greatw wepon 6
dragon helm 10
ŁACZNIE 211
HEROES
skink shanam ( heven ) 100 + scroll of shielding 15
skink shaman ( beast) 100 + dispel scroll 25
Łacznie 240
RARE
starozytny stegadon z sharpened horns 250 p
CORE
18 saurus wariors + fcg 228
10 skink skirmishers 70
TOTAL 999
to moja propozycja:
LORD
saurus old blood 140
c.o 30
dawnstone 25
greatw wepon 6
dragon helm 10
ŁACZNIE 211
HEROES
skink shanam ( heven ) 100 + scroll of shielding 15
skink shaman ( beast) 100 + dispel scroll 25
Łacznie 240
RARE
starozytny stegadon z sharpened horns 250 p
CORE
18 saurus wariors + fcg 228
10 skink skirmishers 70
TOTAL 999

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Bardzo prosze o komentarze.....
do bicia bede miał 3 jednostki ale odginaczke tylko jedna a do tego magowie nie zostana wrzuceni w oddział wiec beda dosc podatni na zranienie
do bicia bede miał 3 jednostki ale odginaczke tylko jedna a do tego magowie nie zostana wrzuceni w oddział wiec beda dosc podatni na zranienie

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Na te punkty po 2giej stronie będziesz miał max 2 maszyny więc musisz je mieć czym ogarnąć.
Stedź jest ok ale nie sprawdzi się jeśli dostanie np 4-5 strzałów z bolca zanim dojdzie.
Oldblood jest chyba zbyt drogi jak na te pkt. Weź zwykłego scara z wardem na 4+ i great weaponem na co.
Mało saurusów.
Nie wiem czy potrzebne są ci 2 skinki. 1 z beastem wystarczy jeśli chcesz grać ofensywnie.
Stedź jest ok ale nie sprawdzi się jeśli dostanie np 4-5 strzałów z bolca zanim dojdzie.
Oldblood jest chyba zbyt drogi jak na te pkt. Weź zwykłego scara z wardem na 4+ i great weaponem na co.
Mało saurusów.
Nie wiem czy potrzebne są ci 2 skinki. 1 z beastem wystarczy jeśli chcesz grać ofensywnie.
Modelowa odpowiedź pisze: Jaka była motywacja do powstania Internetu?
Sieć taka była marzeniem USA, bo w założeniu miała być odporna na uszkodzenia infrastruktury. Hamburgery chciały, żeby sieć działała nawet po jebnięciu atomówki przez ruskich.<...> I nikt się nie spodziewał że zamiast zapewniać bezpieczeństwo i niezawodne połączenia, służy do ściągania zdjęć kotów i cycków.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
saurus scar vet 80
c.o 20
dawnstone 25
greatw wepon 4
dragon helm 10
light armour 6
RARE
starozytny stegadon z sharpened horns 250 p
CORE
10 skink skirmishers 70
10 skink skirmishers 70
19 zaurusow fcg 239
SPECIAL
5x cameleony 65
4x pipprdactyle 160
c.o 20
dawnstone 25
greatw wepon 4
dragon helm 10
light armour 6
RARE
starozytny stegadon z sharpened horns 250 p
CORE
10 skink skirmishers 70
10 skink skirmishers 70
19 zaurusow fcg 239
SPECIAL
5x cameleony 65
4x pipprdactyle 160

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
jest jeszce patent zamiast 19 zayrusow dac 5 c.o
musiał bym dobic punkty core skinkami w skirmiszu i zdiac stegowi przypiłowane rogi... wtedy sie ładnie mieszcze. a i jeden gwałtodaktyl tez odpada ale w zamian mam armie szybka . tylko tych rogow szkoda
musiał bym dobic punkty core skinkami w skirmiszu i zdiac stegowi przypiłowane rogi... wtedy sie ładnie mieszcze. a i jeden gwałtodaktyl tez odpada ale w zamian mam armie szybka . tylko tych rogow szkoda

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
@Tomek
Po pierwsze żadna z tych rozpisek nie jest pod PKS, on ma zastosowanie w grze od 2200pkt.
Pierwszy z turniejów nie miał ograniczeń, natomiast drugi jest jeszcze pod znakiem zapytania.
Co do rozpiski, to przy założeniu że chcesz grac stegadonem, warto byłoby postawic na mobilność i jak najszybsze wejscie w korzystne combaty wszystkimi jednostkami.
ja grałbym czyms takim:
1 Scar-Vet @154
cold one; gw; Armour of Destiny [50]
12 Skink skirmishers @84
12 Skink skirmishers @84
12 Skink skirmishers @84
7 Cold One Cavalry @238
spears; shields
1 Ancient Stegadon @250
sharpened horns
3 Terradon Riders @105
Total: 999
Skinki i Terradony ogarniaja smietnik, dzieki czemu w 2 turze mozesz z dużym prawdopodobienstwem siedziec w wybranych combatach.
Warto rozwazyc to co pisze Byqu, czyli ward 4+ na weteranie, gdyz niewielkim kosztem dajesz mu ochronę m.in. przed Death i artylerią, jednak w typowym combacie traci on nieco odporności.
Kawaleria jest moim zdaniem godna uwagi, ma duże jebnięcie, i przewagę mobilnosci nad saurusami. Dodatkowo dostajesz look-out-sir! na herosie.
Ripperdactyle nie robia szału, bo frenzy może Ci spieprzyc cały plan na grę. Terradony sa bardziej elastyczne, stabilne, i kosztuja mniej.
Skinki można inaczej rozłożyc między tymi jednostkami, np 10-10-16.
Po pierwsze żadna z tych rozpisek nie jest pod PKS, on ma zastosowanie w grze od 2200pkt.
Pierwszy z turniejów nie miał ograniczeń, natomiast drugi jest jeszcze pod znakiem zapytania.
Co do rozpiski, to przy założeniu że chcesz grac stegadonem, warto byłoby postawic na mobilność i jak najszybsze wejscie w korzystne combaty wszystkimi jednostkami.
ja grałbym czyms takim:
1 Scar-Vet @154
cold one; gw; Armour of Destiny [50]
12 Skink skirmishers @84
12 Skink skirmishers @84
12 Skink skirmishers @84
7 Cold One Cavalry @238
spears; shields
1 Ancient Stegadon @250
sharpened horns
3 Terradon Riders @105
Total: 999
Skinki i Terradony ogarniaja smietnik, dzieki czemu w 2 turze mozesz z dużym prawdopodobienstwem siedziec w wybranych combatach.
Warto rozwazyc to co pisze Byqu, czyli ward 4+ na weteranie, gdyz niewielkim kosztem dajesz mu ochronę m.in. przed Death i artylerią, jednak w typowym combacie traci on nieco odporności.
Kawaleria jest moim zdaniem godna uwagi, ma duże jebnięcie, i przewagę mobilnosci nad saurusami. Dodatkowo dostajesz look-out-sir! na herosie.
Ripperdactyle nie robia szału, bo frenzy może Ci spieprzyc cały plan na grę. Terradony sa bardziej elastyczne, stabilne, i kosztuja mniej.
Skinki można inaczej rozłożyc między tymi jednostkami, np 10-10-16.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Na rippki jest sposob.poprostu po fazie ruchu obracam ich plecami dowroga dzieki czemu nie widza go w mojej kolejnej turze w fazie szarz....nalezy tylko uwazac by.byly tak ustawione ze przeciwnik nie bedzie w stanie wjechac im w tylek. Zreszta caly ten turnirej chyba obedzie sie bezemnie bo na poligon jade:(

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
ok, tylko ze jak jestes plecami do wroga, to nie szarzujesz. To frenzy ma niestety minusy, tym większe im niższy Ld...
W moim odczuciu terradony mają priorytet przed ripperami, szczególnie na takie punkty.
W moim odczuciu terradony mają priorytet przed ripperami, szczególnie na takie punkty.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

