Ziemka rozkminy na 8ed.
Moderator: Ziemko
Ziemka rozkminy na 8ed.
Slann
BSB
+ 2 chanele
Chanelling staff
Caly lore
Priest level 2 best
DS
Veteran na CO
La, gw, stegadon helm, dragonbane gem
3x10 skirmish
2x25 saurusy fcg
4xrippery
Bazyl z latarka
3xsalki
Teraz jest kilka opcji:
Veteran na Co
Gw, dawnstone, dragonhelm, la
Troglodon
LUB
6xkroxy
Kohorta z muzykiem
LUB
Veteran slomka, la, dawnstone, charmed
6xchamki
3xterki
No i nie wiem co wybrac
BSB
+ 2 chanele
Chanelling staff
Caly lore
Priest level 2 best
DS
Veteran na CO
La, gw, stegadon helm, dragonbane gem
3x10 skirmish
2x25 saurusy fcg
4xrippery
Bazyl z latarka
3xsalki
Teraz jest kilka opcji:
Veteran na Co
Gw, dawnstone, dragonhelm, la
Troglodon
LUB
6xkroxy
Kohorta z muzykiem
LUB
Veteran slomka, la, dawnstone, charmed
6xchamki
3xterki
No i nie wiem co wybrac
ja bym na bonda liczył bo wychodzi na 3+ (czyli realnie z 1kości) a może namieszać
ja bym jednak stawiał na heven na skinku bo 0 z beasta rzucać by wypaddało z 3 a z hevena trochę łatwiej
ja bym testował
slan bsb cały high rerole dispela
skink lv 2 heven ds
kowboje - SoM DS Charmed shield
- GW Armour of Destinity
3x skirmisz
2x kohorta z muzykiem
23 saurusów muzyk czemp
26 templi z banerem ap
3x terki
bazyl z arką
razordon
ja bym jednak stawiał na heven na skinku bo 0 z beasta rzucać by wypaddało z 3 a z hevena trochę łatwiej
ja bym testował
slan bsb cały high rerole dispela
skink lv 2 heven ds
kowboje - SoM DS Charmed shield
- GW Armour of Destinity
3x skirmisz
2x kohorta z muzykiem
23 saurusów muzyk czemp
26 templi z banerem ap
3x terki
bazyl z arką
razordon
Jest to opcja. Jeszcze kohorta sie zmiesci kurde, a tak chcialem ma jakis nowych modelach pograc ewentualnie kroxy + troglo.
Hmmm fajny pomysl rzuciles klops z jednym razorem. Tanie to , a jakoodginaczka moze posluzyc.
Hmmm fajny pomysl rzuciles klops z jednym razorem. Tanie to , a jakoodginaczka moze posluzyc.
1 Slann Mage-Priest @ 430.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
6 Kroxigor @ 300.0 Pts
Great Weapon
2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2396.0
Takim czyms chce potestowac teraz granie. Wzialem ta wieksza kohorte, zebym mogl slanna tam wsadzic, zeby nie tracic jednego klocka saurusow na trzymaczke zaby. Chcialbym w przyszlosci sprawdzic drugie ripery, ale nie wiem za co teoretycznie mialby je wystawic. Chyba jednego kowboja musialbym sie pozbyc - co uczynilbym niechetnie.
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
24 Saurus Warriors @ 305.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
16 Skink Cohort @ 90.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
6 Kroxigor @ 300.0 Pts
Great Weapon
2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2396.0
Takim czyms chce potestowac teraz granie. Wzialem ta wieksza kohorte, zebym mogl slanna tam wsadzic, zeby nie tracic jednego klocka saurusow na trzymaczke zaby. Chcialbym w przyszlosci sprawdzic drugie ripery, ale nie wiem za co teoretycznie mialby je wystawic. Chyba jednego kowboja musialbym sie pozbyc - co uczynilbym niechetnie.
Spoko rozpa, też mniej-więcej nad czymś takim myślałem. Dwa kowadła w postaci saurusów, kowboje i kroxy na kontrę. Moim zdaniem rippery to min. 2x3, żeby przeciwnik musiał dzielić cele, jeden oddział za szybko może topnieć. Na kilka parringów postawienie przed generałem/bunkrem przeciwnika takich dwóch oddziałow w pierwszej turze jest bezcenne
Na drugiego kowboja przydałby się browar za 5 pkt dający +1A. Niestety, punkty na drugie rippery to albo skirmishe, albo salki. Dziwi mnie brak standard of discipline na slannie, to chyba najbardziej oczywisty wybór na samym początku.
Na drugiego kowboja przydałby się browar za 5 pkt dający +1A. Niestety, punkty na drugie rippery to albo skirmishe, albo salki. Dziwi mnie brak standard of discipline na slannie, to chyba najbardziej oczywisty wybór na samym początku.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
3 ripery sa z dupy. Pamietaj, ze maja I 3 - zanim uderze to padna. 4-5 jest najlepiej, tylko brak pktow.
Dyscyplina - no chcialbym, nie ma pktow, a z ld9 tez sobie radza chlopaki wystarczajaco.
Zobaczymy jak salki sie bede spisywaly, ale nie chciallbym sie ich pozbywac.
Brakuje mi tez tutaj chociaz jednych chamow :/
Dyscyplina - no chcialbym, nie ma pktow, a z ld9 tez sobie radza chlopaki wystarczajaco.
Zobaczymy jak salki sie bede spisywaly, ale nie chciallbym sie ich pozbywac.
Brakuje mi tez tutaj chociaz jednych chamow :/
No prawda, nie są najwytrzymalsze te rippery. Ja w tej rozpie widzę drugi oddział tylko za salki, albo za salkę i jedne skinki, chociaż niekoniecznie doradziłbym wyrzucenie odginaczki. Tak jak piszesz, przydałyby się kameleony albo terki. Może pomyślisz nad wrzuceniem jednych albo drugich zamiast skirmisherów w corach?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jest opcja wcisniecia drugich ripperow za jeden oddzial saurusow, wchodzi wtedy:
- 4x ripper
- 6xchamy
- 5xsaurusi do drugiego klocka (30tka wtedy)
- 15 pktow - albo dyscyplina na zabe, albo 3xskinki do kohorty do oddzialu do jego trzyamnia.
Musze najpierw cos pograc, zeby ocenic.
- 4x ripper
- 6xchamy
- 5xsaurusi do drugiego klocka (30tka wtedy)
- 15 pktow - albo dyscyplina na zabe, albo 3xskinki do kohorty do oddzialu do jego trzyamnia.
Musze najpierw cos pograc, zeby ocenic.
Druga bitwa rozegrana przeciwko ogrom tym razem.
Jak mialbym podsumowac:
- Ripery - w walce wrecz zlo, walka z oddzialem omarkowanym jest faaajna, nawet jesli to ironi, ale +2 ws +2 I zrobilo im niezle, oddzial, ktory ma kosmiczny potencjal (5 riperow zadalo 10 ran ironom)
- Lore High i jego atrybut - poezja, slann mi pierwszym czarem rzucil ifke w 1 turze i stracil 3 poziomy, fajnie po stracie 3 czarow nadal miec ich 5 , mozna wtedy jeszzcze cos pozapominac, zeby bylo lepiej, najbardziej uniwersalny lore w grze, sam high bez zmieniania tez jest super
- dodatkowe channelingi na 5+ - po raz kolejny in plus , jedna dodatkowa kostka byla zawsze czasem nawet 2
- saurusi - z sygnatura z beasta kroja
- salki - dzieki mozliwosci sygnatury z beasta calkiem sensowny oddzial do walki sie robi, opcja fischogolonki z 5 razordonami moze miec duzy potencjal - walki, strzelania
- kroxigory - znowu ciezko mi powiedziec, dostaly niechciana szarze ironow z 3 herosami (skinki byly przed ironami od odgiecia, ale kometa rzucila 11 na zasieg i na styk zlapala skinki i je spanikowala), troche pokroily ustaly na 2x1 potem zostale wybite do zera, wiecej bitew musze rozegrac, bardzo mnie ciekawi jak spisza sie na brete czy imp, jednak czuje, ze gwardia wroci - bardziej stabilna opcja
- kowboje - poezja - stwierdzenia ze teraz lepiej grac bez kowboji na coldach tylko terkach - nieprawdziwe, kowboje na coldach zatrzymali 2 kluczowe oddzialy wroga, lord wybil 6xmaneaterow do nogi w walce wrecz przez 8-10 tur kombatu
- javeliniarze w skirmishu - super opcja, na bliskim trafianie na 4+ , w dodatku sygnatura z beasta daje nam rzucanie z s4 - fajnie
- kowboj na terku - na ogry nie mial za duzo celow, razem z salkami walczyl w komacie z 4xzwyklasami z aditionalami, rzucal fatalnie na trafienie, wiecej bitew zeby okreslic jego potencjal potrzebuje
Reasumujac - nowe lizaki sa zaj....efajne. Tylle opcji grywalnego zlozenia, ze glowa mala. Mam w sumie 4 glowne rozpiski, ktore musze sprawdzic.
Jak mialbym podsumowac:
- Ripery - w walce wrecz zlo, walka z oddzialem omarkowanym jest faaajna, nawet jesli to ironi, ale +2 ws +2 I zrobilo im niezle, oddzial, ktory ma kosmiczny potencjal (5 riperow zadalo 10 ran ironom)
- Lore High i jego atrybut - poezja, slann mi pierwszym czarem rzucil ifke w 1 turze i stracil 3 poziomy, fajnie po stracie 3 czarow nadal miec ich 5 , mozna wtedy jeszzcze cos pozapominac, zeby bylo lepiej, najbardziej uniwersalny lore w grze, sam high bez zmieniania tez jest super
- dodatkowe channelingi na 5+ - po raz kolejny in plus , jedna dodatkowa kostka byla zawsze czasem nawet 2
- saurusi - z sygnatura z beasta kroja
- salki - dzieki mozliwosci sygnatury z beasta calkiem sensowny oddzial do walki sie robi, opcja fischogolonki z 5 razordonami moze miec duzy potencjal - walki, strzelania
- kroxigory - znowu ciezko mi powiedziec, dostaly niechciana szarze ironow z 3 herosami (skinki byly przed ironami od odgiecia, ale kometa rzucila 11 na zasieg i na styk zlapala skinki i je spanikowala), troche pokroily ustaly na 2x1 potem zostale wybite do zera, wiecej bitew musze rozegrac, bardzo mnie ciekawi jak spisza sie na brete czy imp, jednak czuje, ze gwardia wroci - bardziej stabilna opcja
- kowboje - poezja - stwierdzenia ze teraz lepiej grac bez kowboji na coldach tylko terkach - nieprawdziwe, kowboje na coldach zatrzymali 2 kluczowe oddzialy wroga, lord wybil 6xmaneaterow do nogi w walce wrecz przez 8-10 tur kombatu
- javeliniarze w skirmishu - super opcja, na bliskim trafianie na 4+ , w dodatku sygnatura z beasta daje nam rzucanie z s4 - fajnie
- kowboj na terku - na ogry nie mial za duzo celow, razem z salkami walczyl w komacie z 4xzwyklasami z aditionalami, rzucal fatalnie na trafienie, wiecej bitew zeby okreslic jego potencjal potrzebuje
Reasumujac - nowe lizaki sa zaj....efajne. Tylle opcji grywalnego zlozenia, ze glowa mala. Mam w sumie 4 glowne rozpiski, ktore musze sprawdzic.
Powiedz mi Ziemko, testowałeś 4 czy 5 riperrów?
2x4 , aczkolwiek powoli rozwazam tez 5tki.
5tki kosztuja juz duzo i zaczynaja sie robic niewygodone w manewrowaniu, 4ki sa imho poki co optymalne, ale gorzej jest jak przeciwnik troche do nich postrzela, ale wtedy zmieniaja po prostu swoj primary target na likwidowanie smiecia. Jeden riper na 2 ranach raczej bez problemu rozjezdza kazda maszyne (poza hellka oczywiscie).
5tki kosztuja juz duzo i zaczynaja sie robic niewygodone w manewrowaniu, 4ki sa imho poki co optymalne, ale gorzej jest jak przeciwnik troche do nich postrzela, ale wtedy zmieniaja po prostu swoj primary target na likwidowanie smiecia. Jeden riper na 2 ranach raczej bez problemu rozjezdza kazda maszyne (poza hellka oczywiscie).
A myślałeś o jednej piątce, i np. dorzuceniu kameleonów?
Nie, na riperach trzeba grac na conajmniej 2 oddzialach, zeby daly 2 marki, ktore sie wzajemnie krzyzuja, przy 3 oddzialach robi sie masakra dla przeciwnika, bo 3 rozne oddzialy moga na ciebie zaszarzowac i kazdy model wyplaca (razem ze skinkiem) od 5 do 7 atakow, reroll to hit. MASAKRA.
Tak wiem, pisalem tak ogolnie
Kolejne crush testy za mna na turnieju 10:10 skaveny, 10:10 worki i goebeliny, HE 18:2.
Gralem czyms takim.
1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Saurus Oldblood @ 241.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
18 Skink Cohort @ 100.0 Pts
28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
8 Kroxigor @ 400.0 Pts
Great Weapon
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
2 Salamander Hunting Pack @ 168.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2600.0
Slann i magia high - miodzio, turbo super
Rippery sa cudowne coraz bardziej tak uwazam.
Skink na terku - nie mam zdania, z skvenami zabil weapon team i elektryka potem uciekl za stol, z orkami zabil katapulte, sciagal ogien po czym w koncu siadl, z He wielka porazka zaszarzowal na orla, dostal sygnature beasta do pomocy i w szarzy zadal 1 rana, potem przez 2 tury combatu nic i zginal od orla - jesli bede mial cos wywalc to jest pierwszy na liscie
Kroxy - najwiekszy znak zapytania w rozpie - z orkami stopa + maszyny i skavenami bylo masakrycznie, z skavenami dziala, doomwheel rzezaly jest strasznie, natomiast z kawalerysjko monsterowymi HE (2xfenixy w tym spec heros, lord na stardragonie + 4x kawaleria) bedac razem z lordem sprawialy, ze przeciwnik bal sie ich jak cholera i musialby mega kanapke zrobic ( na ktora bym nie pozwolil) sprawily, ze HE nie rzucily sie od razu na mnie, na koncu po tym jak saurusy dostaly kanapke i ustaly na steadfascie odwrocily sie i zjadly herosa z feniksem - ich najlepszy wystep do tej pory
Lord na co - 3 bitwy i malo do walki dochodzil, a przez to ze mam go w rozpie, slann jest sporo bardziej warzywny, chyba zamienie na hersoa z wardem na 4+ i podpakuje slanna
Salki - 2xwystarczaja ( przy 3 mam wrazenie, ze za duzo pkto jest w jednym miejscu i sa za bardzo lakomym kaskiem dla przeciwnika) na niektore rzeczy ta s4 dziala duzo lepiej, boli czasem brak strzalu po marszu
Skirmisherzy - moc wystawiac 4, 5 oddzialow jest ogien w koncu jest powrot do fajnych lizakow, mam nadzieje, ze zaraz nie bedzie 0-3 skirmish...
Skink priest z level 1 - level 2 to strata pktow, bo mala sygnature jak sie go ma i tak trzeba z 3 ,a duza z 4 kosci rzucac
Generalnie bardzo mi sie podobaja nowe lizaki, cud miod malina, teraz bede chcial chyba potestowac gwardie z razorem, boje sie troche tylko miscastow.
Gralem czyms takim.
1 Slann Mage-Priest @ 405.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Saurus Oldblood @ 241.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
18 Skink Cohort @ 100.0 Pts
28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
8 Kroxigor @ 400.0 Pts
Great Weapon
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear; Shield
2 Salamander Hunting Pack @ 168.0 Pts
Models in Army: 113
Total Army Cost: 2600.0
Slann i magia high - miodzio, turbo super
Rippery sa cudowne coraz bardziej tak uwazam.
Skink na terku - nie mam zdania, z skvenami zabil weapon team i elektryka potem uciekl za stol, z orkami zabil katapulte, sciagal ogien po czym w koncu siadl, z He wielka porazka zaszarzowal na orla, dostal sygnature beasta do pomocy i w szarzy zadal 1 rana, potem przez 2 tury combatu nic i zginal od orla - jesli bede mial cos wywalc to jest pierwszy na liscie
Kroxy - najwiekszy znak zapytania w rozpie - z orkami stopa + maszyny i skavenami bylo masakrycznie, z skavenami dziala, doomwheel rzezaly jest strasznie, natomiast z kawalerysjko monsterowymi HE (2xfenixy w tym spec heros, lord na stardragonie + 4x kawaleria) bedac razem z lordem sprawialy, ze przeciwnik bal sie ich jak cholera i musialby mega kanapke zrobic ( na ktora bym nie pozwolil) sprawily, ze HE nie rzucily sie od razu na mnie, na koncu po tym jak saurusy dostaly kanapke i ustaly na steadfascie odwrocily sie i zjadly herosa z feniksem - ich najlepszy wystep do tej pory
Lord na co - 3 bitwy i malo do walki dochodzil, a przez to ze mam go w rozpie, slann jest sporo bardziej warzywny, chyba zamienie na hersoa z wardem na 4+ i podpakuje slanna
Salki - 2xwystarczaja ( przy 3 mam wrazenie, ze za duzo pkto jest w jednym miejscu i sa za bardzo lakomym kaskiem dla przeciwnika) na niektore rzeczy ta s4 dziala duzo lepiej, boli czasem brak strzalu po marszu
Skirmisherzy - moc wystawiac 4, 5 oddzialow jest ogien w koncu jest powrot do fajnych lizakow, mam nadzieje, ze zaraz nie bedzie 0-3 skirmish...
Skink priest z level 1 - level 2 to strata pktow, bo mala sygnature jak sie go ma i tak trzeba z 3 ,a duza z 4 kosci rzucac
Generalnie bardzo mi sie podobaja nowe lizaki, cud miod malina, teraz bede chcial chyba potestowac gwardie z razorem, boje sie troche tylko miscastow.
bo trzeba czasem trochę większe cojones miećZiemko pisze:Lord na co - 3 bitwy i malo do walki dochodzil, a przez to ze mam go w rozpie, slann jest sporo bardziej warzywny, chyba zamienie na hersoa z wardem na 4+ i podpakuje slanna
podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy
Raczej moi przeciwnicy, zeby chciec z nim walczyc, 3 razy podchodzilem na cal do twojego kowboja na pajaku - jako nie miales tych cojones zeby zaszarzowac