Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
A co jeśli po tym nieudanym teście głupoty, jednostka trafi na przeciwnika? W zasadach jest, że ruch traktujemy jako nieudana szarża, więc zatrzymujemy się 1” przed wrogiem?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Tak i tylko w pierwszej turze combatu. Jest jasno opisane w rulebooku.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
No właśnie nie mam pewności... Poniżej wszystko, co na ten temat mówi AB:
"Instinctive Defence: If charged, a Razordon Hunting Pack must Stand and Shoot if it is able to do so. However, when calculating the number of shots fired, each Razordon can re-roll the artillery dice."
"Instinctive Defence: If charged, a Razordon Hunting Pack must Stand and Shoot if it is able to do so. However, when calculating the number of shots fired, each Razordon can re-roll the artillery dice."
Jednostka może strzelać w tej samej turze, co zajęła budynek?
Zaatakowana od flanki, albo od tyłu, postać musi robić reorganizacje po walce, jak się chce odwrócić w stronę przeciwnika? Czy może się po prostu ustawić odpowiednio, bo jest bardziej mobilną jednostką?
Zaatakowana od flanki, albo od tyłu, postać musi robić reorganizacje po walce, jak się chce odwrócić w stronę przeciwnika? Czy może się po prostu ustawić odpowiednio, bo jest bardziej mobilną jednostką?
Na 100% może przerzucić misfire .Twister pisze:No właśnie nie mam pewności... Poniżej wszystko, co na ten temat mówi AB:
"Instinctive Defence: If charged, a Razordon Hunting Pack must Stand and Shoot if it is able to do so. However, when calculating the number of shots fired, each Razordon can re-roll the artillery dice."
Może strzelać w tej samej turze.ajt pisze:Jednostka może strzelać w tej samej turze, co zajęła budynek?
Zaatakowana od flanki, albo od tyłu, postać musi robić reorganizacje po walce, jak się chce odwrócić w stronę przeciwnika? Czy może się po prostu ustawić odpowiednio, bo jest bardziej mobilną jednostką?
Musi się "reorganizować".
Life's a game with save and load features disabled.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
5Twister pisze:Jeżeli szarżuje we flankę 3 salamander z 8 poganiaczami, to ile poganiaczy będzie mi oddawać?
Też jestem ciekawy skąd się wzięło 5.
Salamandry można wystawić z 3 lub 4 Skinkami.
Przy 3 Salkach powinny mieć minimum 9 Skinków. Znaczy że jeden zginął. Nie jest to ważne gdyż to i tak jeden oddział, więc wszystkie Salamandry korzystają z tych samych Skinków.
Jeśli atakujesz z flanki to jesteś w styku z 1 Salamandrą.
Tylko Skinki Salamandry ze styku mogą atakować.
1 Salamandra ma minimalnie 3 Skinki obsługi żeby ją wystawić. Mniemam że to taki przypadek.
Oznacza to że 3 Skinki będą oddawać bo tylko one obsługują tą Salamandrę.
Gdyby Salki miały 12 Skinków na starcie to oddawałoby 4 za Salkę w styku.
Salamandry można wystawić z 3 lub 4 Skinkami.
Przy 3 Salkach powinny mieć minimum 9 Skinków. Znaczy że jeden zginął. Nie jest to ważne gdyż to i tak jeden oddział, więc wszystkie Salamandry korzystają z tych samych Skinków.
Jeśli atakujesz z flanki to jesteś w styku z 1 Salamandrą.
Tylko Skinki Salamandry ze styku mogą atakować.
1 Salamandra ma minimalnie 3 Skinki obsługi żeby ją wystawić. Mniemam że to taki przypadek.
Oznacza to że 3 Skinki będą oddawać bo tylko one obsługują tą Salamandrę.
Gdyby Salki miały 12 Skinków na starcie to oddawałoby 4 za Salkę w styku.
Life's a game with save and load features disabled.
Ja stawiam, że to wynik rzutu K8.