
Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w IX Lidze Rivendell.
- Liga NIE zostanie zgłoszona do Polskiej Ligi WFB.
- Liga rozpocznie się 6-go stycznia i trwać będzie przez kolejne cztery tygodnie.
- Każdy uczestnik ligi zobowiązany jest w ciągu tygodnia rozegrać jedną bitwę i do soboty każdego tygodnia do godziny 20:00 wysłać wyniki na PM organizatora. Stół który nie wysłał wyników w terminie otrzymuje 5:5. Zgłoszony walkower 15:0, w przypadku nieparzystej ilości uczestników, pauzujący gracz (ostatni w tabeli) otrzymuje 15 DP. Paringi na kolejną turę ogłaszane będą w niedzielę o 20:00.
- Sklep Rivendell znajduje się w Warszawie na ulicy Aleja Jana Pawła II 43a pawilon 24b poziom -1
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota 11:00-19:00
Wpisowe: 10zł od osoby płatne przy pierwszej bitwie w sklepie przeznaczone w całości na nagrody dla podium. Płatność przy pierwszej bitwie.
Zgłoszenia proszę wysyłać do końca roku na adres: grolshek@gmail.com . Zgłoszenie zawierać powinno: Imię, Nazwisko, Nick i rozpiskę w formacie Armybuildera 2.2c (.RST) oraz numer telefonu kontaktowego.
Zgłoszeniem jest: wysłanie poprawnej rozpiski oraz wszystkich powyżej wymienionych danych. Nie modyfikuję przysłanych prawidłowych rozpisek. Przysłana rozpa zostaje sprawdzona i natychmiast wrzucona na pierwszą stronę więc zastanówcie się mocno przed kliknięciem "wyślij".
Obowiązuje zakaz proksowania figurek. Gramy tym co mamy. Konwersje ze zdjęciami na maila do akceptacji.
Format 2800 PKS SLoS . Maksymalnie 800 punktów z tej puli może być przeznaczonych na sojuszniczy kontyngent. Armie nie mogą sie powtarzać, muszą być legalne według RB oraz cała armia wraz z kontyngentem również. Dowódca kontyngentu nie liczy się do breakpointów scenariusza B&G. Bohaterowie nie mogą wchodzić do sojuszniczych oddziałów, zasady specjalne nie przechodzą na sojusznicze jednostki reszta zasad sojuszu według RB. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do działania sojuszniczych armii przed wysłaniem rozpiski skontaktuj się przez PM-kę na BP z orgiem.
Mapki: http://pl.scribd.com/doc/134623104/Rule ... t-ETC-2013
Progi co 175 punktów (0-175, 176-350 etc.).
Podstawki pod maszynami według uściśleń LS.
Scenariusze PKS:
1. Breakthrough
2. Blood & Glory
3. Meeting Engagement
4. Battleline
Zasady PKS : http://asur.republika.pl/PKS_zasady_11.12.2013.pdf
Scenariusz Brakthrough: liczą się wyłącznie punkty w oddziałach jakie przekroczyły większością modeli połowę stołu oraz za generała i bsb-ka.
Ocena przygotowania do ligi:
1 DP za przygotowanie do bitwy, czyli kodeks, kostki, miarka i wzorniki
2 DP jeżeli armia jest w całości pomalowana i ma skończone podstawki.
Uwaga: Nie zamieniamy wylosowanych paringów pod żadnym pozorem i z nikim. Z powodów wiadomych... Walkower lub remis w przypadku braku możliwości ustalenia terminu.
UWAGA !
Zasady będą zapewne ewoluowały przez jakiś czas aby doszlifować zasady wojsk zaciężnych. Nauczony doświadczeniem lig poprzednich dodaję punkt regulaminu: Przeciwnik ma prawo ściągnąć ze stołu figurkę bez podstawki, nie przyklejoną do podstawki, wierzchowca bez jeźdźca, proksowaną, zastąpioną jakąkolwiek inną figurką z naciskiem na bohaterów specjalnych.
1. AlMalik
2. Kegriz
3. Scoutmaster
4. Karlito
5. Morog
6. Morvius
7. Grolshek
8. Bayer
9. Mati
10.Misha
11. Janus
12. Kilo
13. Dreef
14. Jarek
Rozpiski: http://www24.zippyshare.com/v/26417150/file.html
I Runda:
AlMalik - Kegriz
Scoutmaster - Karlito
Morog - Morvius
Grolshek - Bayer
Mati - Misha
Dreef - Jarek
Janus - Kilo
II Runda
AlMalik 20 - Janus 20
Mati 19 - Scoutmaster 17
Dreef 11 - Bayer 10
Morog 10 - Grolshek 10
Morvius 10 - Jarek 9
Karlito 3 - Misha 1
Kegriz 0 - Kilo 0
III Runda
Janus 40 - Mati 37
Bayer 30 - AlMalik 20
Grolshek 22 - Morvius 20
Misha 20- Kegriz 20
Scoutmaster 19 - Jarek 19
Morog 18 - Dreef 11
Karlito 4 - Kilo 0
IV Runda:
Janus 60 -Bayer 49
Scoutmaster 39 -Morvius 34
Mati 37 -Kegriz 30
Misha 30 -Grolshek 28
Morog 28 -AlMalik 21
Dreef 21 -Karlito 22
Jarek 19 -Kilo 2