Data: 19.10.2013
Format: 4 bitwy po 1200 pkt
Wpisowe: 10zł
Nagrody: Zależne od frekwencji + dla zwycięzcy BoX do 100zł.
Limit miejsc: 20 + 1 (BAY [14:6] na starcie).
Liga: Jest to TRZECI z serii czterech turniejów organizowany przez nasz klub wraz ze sklepem VANAHAIM. Każdorazowo po każdym turnieju zapisywane będą zdobyte duże punkty każdego z graczy, by na końcu wyłonić najlepszego gracza. Do rankingu wliczone będą trzy z czterech turniejów z najlepszym wynikiem.
Zwycięzca otrzyma pamiątkowa statuetkę!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przedpłaty ( as Sevi)
Koszt: 10zł
Przedpłata jest bezzwrotna - jeżeli osoba która dokonała przedpłaty nie przyjdzie na turniej - przedpłata idzie do puli na nagrody.
Osoby które dokonają przedpłaty - zaznaczmy pierwsze 20 osób - bo taki jest limit miejsc na turnieju - mają pewne miejsce.
Proszę o rozwagę i nie wykonywanie przelewów w piątek popołudniu dzień przed turniejem!! Piątek 15:00 to ostatnia godzina księgowania. Jeżeli do tej godziny nie będzie wpłaty to nie ma że boli i chociaż będzie się ktoś zarzekał i nawet przyniesie potwierdzenie to będzie musiał zapłacić papierowe wpisowe.
Osoby, które dokonały przepłaty, będą zapisani pogrubioną czcionka.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------Tomasz Kanclerski
(iPKO): 61 1020 3466 0000 9102 0043 0173
Tytułem: Przedpłata -turniej V - "NICK"
ZAPISY W TEMACIE, BĄDŹ PRZEZ PW.
Adres: ul. Lubicz 34/6
Start turnieju: równo 10:00 zaczynamy grać bitwy (zapisy od 9:30)
Zakończenie turnieju wraz z rozdaniem nagród: ok. 18:20-19:00
Czas na bitwę: 2h (choć i tak to za dużo)
Gramy 4 bitwy, każda 6 tur:
1 – 10:00 – 12:00 – Karczemna popijawa
2 – 12:05 – 14:05 – Blood & Glory
(10min przerwa na jedzenie - zamówienia na pizze/kebaba będą zbierane po pierwszej bitwie)
3 – 14:10 – 16:10 – Harnaś wisi za poślednie ziobro
4 – 16:15 – 18:20 – Battleline
*Karczemna popijawa
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera jako uczestnika popijawy ostatniej nocy. Bohater ten w trakcie trwania bitwy ma potężnego kaca, skutkującego modyfikatorem -1I. Dodatkowo gęba jednego z wrogich bohaterów (nominowanego przez wrogiego generała) wybitnie nie przypadła do gustu naszemu chempionowi, dając mu zasadę Hatered przeciwko temu modelowi - o ile spotkają się w CC na polu bitwy. Dodatkowo bohater posiada zasadę specjalną Panucku! Pockaj no.
Panucku! Pockaj no. - O ile obaj (wybrani przez swojego generała) bohaterowie przetrwają bitwę, chcą wyrównać zniewagi wypowiedziane w trakcie jej trwania pod swoim adresem na własna rękę. Biorą do ręki Ciupagę, i gnają co sił na wroga. Walczą do upadłego na normalnych zasadach ( kolejność ataków wykonują po I, uwzględniając własne zasady specjalne). Wygrana w tym epickim pojedynku niezależnie od kosztu pokonanego bohatera daje +1DP do wyniku bitwy.
Jeżeli jeden bądź obaj z bohaterów zginęli podczas trwania bitwy nic się nie dzieje.
*Bohaterowie walczą w takim stanie jak na końcu bitwy. Jeżeli byli ranni walczą zranieni. Mogą uzywać magicznych potionów, o ile ich wcześniej nie zużyli podczas walki. Nie ma bonusów za szarżę (lance, włócznię etc.) Normalny regularny combat po Inicjatywie.
*Harnaś wisi za poślednie ziobro
Przed bitwą każdy generał nominuje jednego swojego bohatera tytułem Harnasia - dzięki temu tytułowi model zyskuje +1LD, które może być wykorzystywane przez sojusznicze oddziały. Jeżeli model ten normalnie miałby zginąć w walce (CC), bądź nie zda break testu, zostaje pojmany, więziony, zakuty w dyby, aż w końcu powieszony za poślednie ziobro dając Murgrabiemu, który dokonał tego czynu +100Vpts, do ogólnego wyniku bitwy.
*+1LD liczy się rozpatrywania sygnaturki z magii Heath etc.
ZASADY TURNIEJU
Zgodne z 8 edycją WFB.
Rozpiski jawne, zakaz wystawiania bohaterów/dowódców imiennych.
Obowiązują aktualne oficjalne erraty i FAQi oraz polskie uściślenia sędziowskie (http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630).
Gramy na SLOS (by nie mylić - tak jak na EURO)
Gramy na stołach 48x48”
Proxy dopuszczalne.
Brak wymogu pomalowanej armii.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Dopuszczone listy armii:
Wszystkie armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
OGRANICZENIA
- Zakaz wystawiania lordów.
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny)
- Large Targets z sekcji RARE(jednostek rzadkich) oraz SPECIAL (jednostek specjalnych) 0-1
- Maksymalnie dwie jednostki eteryczne.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów)
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- Elektrycy 0-3 (...)
- Folding Fortress & Power Scroll & Chalice zakazane.
- Wochowy bohater może mieć max worda 4+, bez przerzutu 1.
- Doch: Skullcannon 0-1, Beast of Nurgle max. 5.
- VC: Crypt Horrors max 8, zombii 0-3
PROGI:
co 100pts
BONUSY:
50pkt za generała,
50pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
25pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Zapisani:
1. AlBo - HE
2. DyDu - WE
3. PsZ - O&G
4. XieR - DoCh
5. DilDo - BoCH
6. Legion - Bre
7. GarG - DE
8. VampiR - Dw
9. Hypnotic - DE
10.HarrieR - VC
11. Pocahontaz - VC
12. Gnoblar vel Górken - WoCH
13. PiotrB - HE
14. Niedziel - CDW
15. Prohu - WoCH
16. Kosmo - WoCH
17. Kukunamuniu - O&G
18. Styku - TK
19. Caledor - BoCH
20. Nina_Love - DoCH
21. Valdi - WoCH
22. Baszut - O&G
23. SqRi - LiZz
24. Jakub Fenert HE
25. DiaMo
28. (...)
Bay: Gremlin