Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Pare noobowskich pytań.
Osobiście uważam, że HH jest lepszy od scrolla. Co do deatha to zasięgi niewielkie, a do tego nie zawsze czar wyjdzie. Ze słońcem też da się grać tylko trzeba dobrze się pozycjonować ot cała filozofia.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Hej trolle jak już tak dywagujecie tu o HH to mam jedno bardzo nurtujące mnie pytanie pytanie, jak to jest z tym HH..?
Czy po odpaleniu, przeciwnik rzuca jednocześnie za każdego maga czy po kolei..?
Bo powiedzmy jest sytuacja że gość ma 3 magów każdy po dwa życia z czego jeden ma jedną ranę. I rzuca za pierwszego który ma full, ciach nie wyszło 1' mag - 1 rana, 2'mag 1 rana(ten co miał ranę) i idzie w piach, 3'mag -1 rana. I w tym momencie gość mówi że rzuca już tylko raz za tego co żyje.
Jeśli faktycznie tak jest że rzuca po kolei to kto wybiera kolejność magów i gdzie to jest opisane..?
Choć osobiście uważam że powinien rzucać jednocześnie za każdego i dopiero po tym rozpatrywać efekt każdego rzutu.
Czy po odpaleniu, przeciwnik rzuca jednocześnie za każdego maga czy po kolei..?
Bo powiedzmy jest sytuacja że gość ma 3 magów każdy po dwa życia z czego jeden ma jedną ranę. I rzuca za pierwszego który ma full, ciach nie wyszło 1' mag - 1 rana, 2'mag 1 rana(ten co miał ranę) i idzie w piach, 3'mag -1 rana. I w tym momencie gość mówi że rzuca już tylko raz za tego co żyje.
Jeśli faktycznie tak jest że rzuca po kolei to kto wybiera kolejność magów i gdzie to jest opisane..?
Choć osobiście uważam że powinien rzucać jednocześnie za każdego i dopiero po tym rozpatrywać efekt każdego rzutu.
Nie jestem leszczem, jestem sandaczem
Ale to co napisałeś jest sprzeczne z zasadami strzelania.Odoamar pisze:co wg mnie jest bez sensu bo wybuch następuje jednocześnie. Tak jakbym musiał strzelać każdym strzelcem po kolei i liczyć na to że nie spanikuje ich bo wtedy reszta strzałów może być już poza zasięgiem?
A to z HH jest z nimi zgodne.
Walki wręcz rozgrywają się w ten sam sposób i nie ma problemu - wybierasz co walczy najpierw, możesz nawet wbiec do innej walki i tym samym oddziałem zaatakować raz jeszcze bo walka jeszcze się nie rozegrała. Przecież w rzeczywistości by nie czekali, a czekają .
Life's a game with save and load features disabled.
nurtuje mnie pewna myśl i powiem szczerze, liczę na jakąś sensowną odpowiedź (jestem graczem, który dopiero od jakiegoś czasu się ponownie wdraża w WFB)
Chodzi mi zwłaszcza o sytuację, gdy sami mamy maga śmierci ze słońcem lub przeciwko deathowi gramy.
Mag 4 lev często ma na sobie talizman z wardem na 4+. Ok, super ochrona, która chroni go przed:
a) wrogą magią
b) wrogim ostrzałem
c) hth
Czy nie lepiej byłoby mu dać talizman z MR3? Punktów tyle samo, a przed:
a) wrogą magią chroni tak samo
b) wrogim ostrzałem - cóż, jest look out sir, 2+ że wyjdzie
c) hth - tu nie chroni, ale zakładamy że do walki stawać nie będzie.
Ale taki talizman daje warda 4+ oddziałowi ironów z bohaterami przeciwko wrogim slońcom i podobnym rzeczom. Ba, o 50% mniej boimy się autodestrukcji od własnego słońca (jeśli będziemy go rzucać).
Wydaje mi się, że opcja co najmniej warta rozważenia, tymczasem o ile ToP jest w większości rozpisek to amuletu nie widziałem nigdzie.
I pytanie: Czego nie łapię?
Chodzi mi zwłaszcza o sytuację, gdy sami mamy maga śmierci ze słońcem lub przeciwko deathowi gramy.
Mag 4 lev często ma na sobie talizman z wardem na 4+. Ok, super ochrona, która chroni go przed:
a) wrogą magią
b) wrogim ostrzałem
c) hth
Czy nie lepiej byłoby mu dać talizman z MR3? Punktów tyle samo, a przed:
a) wrogą magią chroni tak samo
b) wrogim ostrzałem - cóż, jest look out sir, 2+ że wyjdzie
c) hth - tu nie chroni, ale zakładamy że do walki stawać nie będzie.
Ale taki talizman daje warda 4+ oddziałowi ironów z bohaterami przeciwko wrogim slońcom i podobnym rzeczom. Ba, o 50% mniej boimy się autodestrukcji od własnego słońca (jeśli będziemy go rzucać).
Wydaje mi się, że opcja co najmniej warta rozważenia, tymczasem o ile ToP jest w większości rozpisek to amuletu nie widziałem nigdzie.
I pytanie: Czego nie łapię?
Nie działa ponieważ oddział nie jest targetem czaru.
Mam zamiar rozpocząć grę ogrami po VC z tego powodu iż bardzo mi się podoba ich klimat i figurki + nie chce zbierać kolejnej armii hordowej. Planuje niedługo pierwsze zakupy i prosiłbym o radę, co na początek. Moje fundusze są niezbyt wysokie ^^"
Wiem że batalion to super zakup + muszę mieć bohaterów i mournfangi ale co jeszcze, doradzicie?
I pytanie czy są ogry jakichś innych firm niż GW?
Wiem że batalion to super zakup + muszę mieć bohaterów i mournfangi ale co jeszcze, doradzicie?
I pytanie czy są ogry jakichś innych firm niż GW?