Ale z tej trzeciej strony;) jezeli mamy jednego warda to z cannony albo dostaniemy D6 ran albo nic, bo cannona nie zdaje D6 hitow tylko woundow. Wiec jak ten przedmiot tal na prawde dziala??;)Stone of Rebirth: działa jako jednorazowy ward na 2+, działa nie tylko wtedy, gdy elfa
sprowadzi się do jednej razy - czyli np. jeśli właściciel - highborn - dostaje 3 rany z
armaty, to moŜe rzucić tego save'a i na 2+ zostaje na jednej ranie. Po rzucie przedmiot
wyczerpuje się
Stone of rebirth
Moderator: Gremlin
Stone of rebirth
Jak w zasadzie dziala ten przedmiot??;) Z AB wynika chyba ze po dojsciu do jednego wounda mamy green knighta( ward na 2+):) Z drugiej strony w uscisleniach jest napisane:
No ok, ale ward chroni przed jednym woundem. Jak strzelasz z canony i masz zwyklego warda na 4+ robi sie przeciez tak: na 2+ wound, jesli uda sie to rzucamy RAZ warda, jesli sie uda to nic sie nie dzieje, jesli nie uda sie to dopiero wtedy rzucamy ile ran dostaj hero. Czemu tutaj D6 woundow ma byc traktowane jak D6 hitow?
Idea tego uściślenia była taka, żeby przedmiot ten miał chociaż znikome szanse użycia, bo generalnie wyglądałoby na to iż gdy obrywamy z armaty to nie mamy warda chyba, że wcześniej ktoś nas do 1 rany sprowadził.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Z calym szacunkiem dla uściślacza tego przedmiotu:) ale teraz chyba jeszcze bardziej jest on bezuzyteczny:) Wydaje mi sie ze wtedy dzialal tak ze, gdy mamy jednego wounda to dostajemy warda na 2+, choc tu juz rozne opinie slyszalem czy jest on jednorazowy czy nie;) No ale nawet biorac ta gorsza wersje to mial ten przedmiot jakis tam sens bo mogl uratowac przed strzalem z canony, a teraz d6 czy d6-1 to raczej zadna roznica przy 2W herosa;)
nie zrozumiales idei jaka zostala tu zaproponowana.
jak masz te d6 z cannona i rzucisz warda na @+ to znaczy, ze rany ktore by ci zmniejszyly woundy pozniezj 1 sa uniewazniane wiec zostajesz na tym jednym przedmiot mialbyc chyba uzeteczny nawet przeciw wielowoundowym rzeczom
jak masz te d6 z cannona i rzucisz warda na @+ to znaczy, ze rany ktore by ci zmniejszyly woundy pozniezj 1 sa uniewazniane wiec zostajesz na tym jednym przedmiot mialbyc chyba uzeteczny nawet przeciw wielowoundowym rzeczom
Logicznie na to patrząc:
Dostajesz rane która cię zabije.
Możesz zamiast normalnego warda użyć warda na 2+ przeciwko tej ranie.
Aby było to dobre przeciw cannonom warda możesz użyć na wszystkie zabijające cię rany z JEDNEJ broni.
CZyli masz 2W
po AS wchodzą 4 rany
zdajesz je na normalnym WS dopuki nie będziesz miał 1W
masz 1W reszte zdajesz na WS 2+
Koniec to tak na zdrowy rozsądek
Dostajesz rane która cię zabije.
Możesz zamiast normalnego warda użyć warda na 2+ przeciwko tej ranie.
Aby było to dobre przeciw cannonom warda możesz użyć na wszystkie zabijające cię rany z JEDNEJ broni.
CZyli masz 2W
po AS wchodzą 4 rany
zdajesz je na normalnym WS dopuki nie będziesz miał 1W
masz 1W reszte zdajesz na WS 2+
Koniec to tak na zdrowy rozsądek
przypomnę, że armata działa tak:
1. trafienie (czyli linia od punktu do punktu)
2. ranienie
3. ASv nie ma na armatę, zostaje Ward Save, tudzież regenka
4. 1 rana, która staje się D3, D6
Co do kamyka:
- normalnie uaktywnia się jak jesteś na 1 ranie
- działa jednorazowo
Tak więc bez uściślenia armata, jeśliby zraniła, to warda nie ma jak np. heros ma 2 rany. Wtedy rzucamy ile armata zadaje ran i jak np. 2 to heros by ginął. Uściślenie sprawia, że ten ward coś daje w takim przypadku.
1. trafienie (czyli linia od punktu do punktu)
2. ranienie
3. ASv nie ma na armatę, zostaje Ward Save, tudzież regenka
4. 1 rana, która staje się D3, D6
Co do kamyka:
- normalnie uaktywnia się jak jesteś na 1 ranie
- działa jednorazowo
Tak więc bez uściślenia armata, jeśliby zraniła, to warda nie ma jak np. heros ma 2 rany. Wtedy rzucamy ile armata zadaje ran i jak np. 2 to heros by ginął. Uściślenie sprawia, że ten ward coś daje w takim przypadku.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
to teraz brawa za wyjaśnienieScimitar pisze:przypomnę, że armata działa tak:
1. trafienie (czyli linia od punktu do punktu)
2. ranienie
3. ASv nie ma na armatę, zostaje Ward Save, tudzież regenka
4. 1 rana, która staje się D3, D6
Co do kamyka:
- normalnie uaktywnia się jak jesteś na 1 ranie
- działa jednorazowo
Tak więc bez uściślenia armata, jeśliby zraniła, to warda nie ma jak np. heros ma 2 rany. Wtedy rzucamy ile armata zadaje ran i jak np. 2 to heros by ginął. Uściślenie sprawia, że ten ward coś daje w takim przypadku.
Uhm....
A może tak:
Charakter dostaje z armaty robi tego warda i jak mu wyjdzie to zostanie na 1W a jak nie to nakrywa się nogami i tyle.... (oczywiście jeśli liczba ran zadanych przekracza ilość W charaktera ;p)
PS. To moja osobista interpretacja i jakoś do tej pory nikt się nie czepiał... (zwłaszcza z przeciwników posiadających działa )
PZDR
A może tak:
Charakter dostaje z armaty robi tego warda i jak mu wyjdzie to zostanie na 1W a jak nie to nakrywa się nogami i tyle.... (oczywiście jeśli liczba ran zadanych przekracza ilość W charaktera ;p)
PS. To moja osobista interpretacja i jakoś do tej pory nikt się nie czepiał... (zwłaszcza z przeciwników posiadających działa )
PZDR