Noble (na rydwanie), halabarda,kusza
Seal of Ghrond
Sorceress 2lv
Dispell Scroll, Darkstar Cloack
2x5 Dark Ridersów rxb,muzyk
20 Warriorów fcg
2 Rydwany(jeden ma generał, drugi normalny)
18 Executoniersów fcg, Soul Shadows Standard
7 harpii
2 Bolt Throwery
pd:5
dd:4
Dotychczas nie mogłem się powstrzymać od brania upegazowionego nobla i wiedzm. Tutaj wyłąmałem się ze standardu.
Executoniersi wystawiani w formacji 6x3 i dałem im SSS, poczatkowo myślałem że banner of murder będzie lepszy. Jednak SSS stanowi pewną
"ochronę"+zaskoczenie(gram w grupie graczy grających zawsze na tajne armie)
Co mam?
mam nawet dużą liczbę w odziałach, mam kopa, lekki support, troszkę magii. Wkrótce przetestuje na vc(piechotne) i lizzich(saurusowych)
1500 Mrocznych elfów
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ja osobiście biore jako core DR z xbw i ewentualnie warriorsów 11-12 też z xbw, jakoś nie lubie grać dużym piechotny klocem. Szybkie parcie na szkło zrobią jedynie charioty z impact'ami bo execami to ja bym się jedynie od flanki wspomagał, ja sobie gram shade'ami zamiast harpii (ale to tylko moje zdanie i mój wybór), z czarusi to bym caddy zrobił, a zaoszczędzone punkty wpakował w coś, no a bolce to standradzik ogólnie fajna rozpiska bo odbiega troszke od kawalerysjkiego standardu
i jak tu nie kochać demonówKlops pisze:a psy są świetne na krasie.
raz widziałem jak 6 z BSB z D3 do kombatu lał się przez 6 tur walki z longami od przodu i hamkami z boku.
widzę że teraz w każdej rozpisce chcesz umieścić egzekutorów;) ja bym sie jednak zastanowił nad zmniejszeniem ich liczby do 12-13 bo jako oddział flankujący 18 to za dużo( chyba że masz dla nich jakieś inne zadanie), zmniejszył liczbę harpi do 6 i tak będą robić swoje no i zgadzam się z bitem że caddy była by lepsza bo i tak za bardzo sobie nie poczarujesz, to powinno ci zrobić miejsce na dodatkowy regiment kolejnych dr lub rxb.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Caddy mnie nie przekonuje. Zawsze mam ten drobny potencjał magiczny. 5 kosci PD i dwa czary na turę to prawie jak 2 magów. "prawie" robi różnicę ale nie tak bardzo. jeden czar na 3 kosciach jeden na dwóch i jedziemy. A caddy marnuje troche tego potencjału. Dodatkowo chodzi o klimat ogólny armii. Wcale nie jest pewne czy nie poczaruje. Zawsze czar może wyjść. Tak dla fanu.
Pierwotna koncepcja armii była z dwoma odziałami executorów po 12.
Probleb w tym że musiałbym rezygnować z harpii.
W tym przypadku postawiłem nie tylko na flankowy odział execów.
Teraz spełniają oni rolę flankowo-uderzeniowego. Dzięki SSS mogą uciec i przyłożyć zarówno jako przynenta jak i właśnie ten odział siłowy. Wspierany z boku przez DR powinien sobie poradzić z wrogimi odziałami jako tako. Może też być tym flankerem. Ma pewną siłę elfią w sobie us 18.
Czyli 2+ cr za ranki. No i może oberwać trochę od strzelania i nadal być użyteczny.
W moich rozpiskach które używam normalnie zawsze biorę wiedzmy. Teraz popróbuję z executorami trochę(trzeba nowokupione modele wykorzystac).
Pierwotna koncepcja armii była z dwoma odziałami executorów po 12.
Probleb w tym że musiałbym rezygnować z harpii.
W tym przypadku postawiłem nie tylko na flankowy odział execów.
Teraz spełniają oni rolę flankowo-uderzeniowego. Dzięki SSS mogą uciec i przyłożyć zarówno jako przynenta jak i właśnie ten odział siłowy. Wspierany z boku przez DR powinien sobie poradzić z wrogimi odziałami jako tako. Może też być tym flankerem. Ma pewną siłę elfią w sobie us 18.
Czyli 2+ cr za ranki. No i może oberwać trochę od strzelania i nadal być użyteczny.
W moich rozpiskach które używam normalnie zawsze biorę wiedzmy. Teraz popróbuję z executorami trochę(trzeba nowokupione modele wykorzystac).
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Nie rozróżniam gier na "towarzyskie" i "turniejowe" dla mnie jedno i to samo i w obydwu używałbym tego samego czyli co akurat mi przyjdzie dogłowy. Z wyjątkiem że w turnieju nie przewidzę na kogo trafię i tyle.
Srednia magia też może się przydać od czasu do czasu. To ekonomiczne rozwiązanie.
Srednia magia też może się przydać od czasu do czasu. To ekonomiczne rozwiązanie.
no i to jest podstawowa różnica że na turnieju musisz mieć rozpiskę która powinna radzić sobie z każdą armia a w grze towarzyskiej wiesz z kim grasz, poza tym w grze towarzyskiej możesz próbować różne rozwiązania a na turniej idziesz już z czymś co wiesz jak się będzie spisywać.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Zmodyfikowana armia
Noble (na rydwanie), halabarda,kusza
Seal of Ghrond
Sorceress 2lv
Dispell Scroll, Darkstar Cloack
2x5 Dark Ridersów rxb,muzyk
20 Warriorów fcg
2 Rydwany(jeden ma generał, drugi normalny)
12 executoniers champ,mus
12 witch elves champ mus
2 Bolt Throwery
Wyzbyłem się harpii i zredukowałem execów do czystych flankerów na rzecz wiedzm.
Noble (na rydwanie), halabarda,kusza
Seal of Ghrond
Sorceress 2lv
Dispell Scroll, Darkstar Cloack
2x5 Dark Ridersów rxb,muzyk
20 Warriorów fcg
2 Rydwany(jeden ma generał, drugi normalny)
12 executoniers champ,mus
12 witch elves champ mus
2 Bolt Throwery
Wyzbyłem się harpii i zredukowałem execów do czystych flankerów na rzecz wiedzm.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2007, o 22:10 przez Murmandamus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
uch chodzi o executoniersów rzecz jasna, Poprawie.