19.10.2013 Vanahaim - Ciupaga vol.3
Re: 19.10.2013 Vanahaim - Ciupaga vol.3
Dzięki wszystkim za grę, sporo się nauczyłem
Ograniczenia:
1500
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję „-100 punktów do rozpiski” albo „+100 punktów do rozpiski”. Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1400 punktów.
Bretonnia
brak modyfikacji
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Kadaii Destroyer BANNED
Daemons of Chaos
brak modyfikacji
Dark Elves
brak modyfikacji - NOWE DE (ew. przycięcia w najbliższych dniach)
Dwarfs
brak modyfikacji
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
na wszelki wypadek: pamiętajcie, że czołg liczy się do limitu maszyn
High Elves
Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
brak modyfikacji
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Wystawiamy Terrorgheist lub Hexy
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Zakaz wystawiania modelu z Wardem 3+
Demon Prince moze mieć Mark of Nurgle lub Latanie
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
brak modyfikacji
1500
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję „-100 punktów do rozpiski” albo „+100 punktów do rozpiski”. Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1400 punktów.
Bretonnia
brak modyfikacji
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Kadaii Destroyer BANNED
Daemons of Chaos
brak modyfikacji
Dark Elves
brak modyfikacji - NOWE DE (ew. przycięcia w najbliższych dniach)
Dwarfs
brak modyfikacji
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
na wszelki wypadek: pamiętajcie, że czołg liczy się do limitu maszyn
High Elves
Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
brak modyfikacji
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Wystawiamy Terrorgheist lub Hexy
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Zakaz wystawiania modelu z Wardem 3+
Demon Prince moze mieć Mark of Nurgle lub Latanie
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
brak modyfikacji
Bez sensu te ograniczenia, nie wchodzi fajny DP
A na serio, to można spróbować kolejnym razem.
A na serio, to można spróbować kolejnym razem.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
God... jeszcze dobrze nie wysechł atrament w booku DE a już lamętują jak baby przed okresem że za mocny. Reszty mi się po prostu nie chce komentować bo nie ma sensu...
Dzięki za ciekawe i bezspinowe bitwy. Powodzenia następnym razem
Dzięki za ciekawe i bezspinowe bitwy. Powodzenia następnym razem
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
a kto wygrał turniej ?
Warlocki są żeczywiście bardzo mocne na te punkty ale może jeszcze nie czas na cięcia. Dla większości graczy to był pierwszy kontakt z nową armią i jednostką. W 3 z 4 bitew przeciwnicy ich zignorowali albo nie mieli dosłownie nic co by im mogło zagrozić. W jednej była dobra kontra i została odpowiednio użyta, co mnie zaskoczyło po 3 poprzednich, więc zostali skutecznie zneutralizowani.
Może trzeba nauczyć się z nimi grać i mniej kwadratowe rozpiski robić? Na niektóre armie 2 doom divery są gorsze ale ludzie się przyzwyczaili.
Może trzeba nauczyć się z nimi grać i mniej kwadratowe rozpiski robić? Na niektóre armie 2 doom divery są gorsze ale ludzie się przyzwyczaili.
Proszę o wrzucenie pełnych wyników.
Wisła Kraków.
Czekam na Dyda z wynikami od wczoraj
xYz
Uuu, to możesz jeszcze poczekać
Wisła Kraków.
to nie jest jakaś super gięta jednostka na duże punkty - ale jak grasz praktycznie bez magii bo nie ma lordów a na bohaterów masz 300 pkt - więc przy dobrym układzie zmieścisz jednego maga - to niestety warlocki gną system tak samo jak pinki - tyle że pinki stoją w miejscu a warlacków nie da się złapaćDydu pisze:5W mag z WSv4+ na te pkt gnie system i to jeszcze z bardzo dobrymi czarami.
Pełne wyniki wrzuce i zgłosze do ligi, oraz zaktualizuję sytuacją po 3ech turniejach jak tylko dostane wyniki od Dyda...
Przy okazji prosil bym poniższe osoby o podanie mi swojego numeru ID ligowego, bądź danych (imię, nazwisko i miasto /ew. klub) na PM niezbędnych do stworzenia ów konta:
Przy okazji prosil bym poniższe osoby o podanie mi swojego numeru ID ligowego, bądź danych (imię, nazwisko i miasto /ew. klub) na PM niezbędnych do stworzenia ów konta:
VampiR
Prohu
Kukunamuniu
Valdi
Baszut
SqRi
DiaMo
xYz