Zapytania o zielone zasady

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Gibon

Re: Zapytania o zielone zasady

Post autor: Gibon »

Robert.P pisze:Zapytanko o wasze trolle.Gdy 1 troll styka się z 2 Fangami to dostają obaj AutoHita z wymiotów?I czy Ataki styłu też rzygają?
- Rzyganie jednego trola to jeden auto hit z siłą 5 w oddział.
- Tak można rzygać z drugiego, a potym wszystkim nawet Stomp'ować
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, o 20:17 przez Gibon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Jeden troll jeden rzyg. Z tylu tez

Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Supporty też rzygają. 1 Troll 1 rzyg. Stompy tylko te co są B2B.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Profi
Chuck Norris
Posty: 382
Lokalizacja: Worcław
Kontakt:

Post autor: Profi »

Rzygi to nic innego jak zamiana podstawowych 3ech ataków na 1 specjalny, więc Troll rzyga tylko na tego, z którym jest w kontakcie. I nawiązując do zasady wyżej: można wykonać support attack zygami ;).

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

Rzygi tu rzygi tam. Nawet spokojnie śniadania nie można zjeść. :D
Odpowiadając na pytanie to wszyscy powyżej prawią dobrze mimo, że każdy inaczej to opisał. :D
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

Gibon

Post autor: Gibon »

Szaman szama grzyba przy rzucaniu Bound Spelli :wink: ?

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Gibon pisze:Szaman szama grzyba przy rzucaniu Bound Spelli :wink: ?
RB37. Przy rzucaniu BS nie korzysta się nigdy z żadnych modyfikatorów do casta.
Czyli nie.
Life's a game with save and load features disabled.

Gibon

Post autor: Gibon »

Czasami mam wrażenie FAZIK, że siedzisz cały dzień z włącząnym BP i czekasz, aż ktoś zada pytanie, a potem napierdalasz paragrafami :D

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Gibon pisze:Czasami mam wrażenie FAZIK, że siedzisz cały dzień z włącząnym BP i czekasz, aż ktoś zada pytanie, a potem napierdalasz paragrafami :D
Masz dobre wrażenie. Taki ze mnie nolife.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Kubaf16
Chuck Norris
Posty: 570
Lokalizacja: Kraków "Vanaheim"

Post autor: Kubaf16 »

Idziecie do podpisu :)
Na Mangler squigi i fanatyków nie da się szarżować, jak w nich wejdę to oni mi zadają 2k6 trafień i giną?
kubencjusz pisze:Że stronic zapisanych ilość, o jakości areny nie świadczy uświadomić sobie musisz, młody padawanie. Hmmmm.
Naviedzony pisze: A po co pomagać ludziom? Ludzie są niegodni elfiej pomocy. :P

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Zawsze 1d6 wiecej niz przy normalnym przejsciu.

Fanol 2d6
Mangler 3d6

Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

diamo
Wałkarz
Posty: 54

Post autor: diamo »

Jam ma takie dość nietypowe pytania odnośnie fanoli:
1. Jeśli ktoś szarżuje na moją jednostkę i przed "kontaktem" z daną jednostką znajdą się w 8" od Goblinów z fanolami to czy się zatrzymują, wypuszczam fanoli i dopiero wtedy kończą szarżę?? Czy szarżują do końca i dopiero potem wypuszczam fanoli??
2. Jeśli muszę wypuścić fanoli, to czy najpierw wybieram kierunek i miejsce z którego wypuszczam fanoli i rzucam 2d6 na ruch, czy wybieram kierunek ruchu fanoli, rzucam kośćmi i dopiero wtedy wybieram miejsce z którego ich wypuszczam?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Zatrzymuja. Najpierw miejsce i kierunek potem rzut

Wysłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Dodam od siebie że musisz określić od razu miejsce i kierunek wszystkich fanoli, bo wyskakują w tym samym momencie.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Słowian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186

Post autor: Słowian »

Nowy podręcznik już na horyzoncie ale to może najwyższy moment aby wyjaśnić zasady fanatyków.
katerek pisze:Dodam od siebie że musisz określić od razu miejsce i kierunek wszystkich fanoli, bo wyskakują w tym samym momencie.
Jak czytam w podręczniku:
1. Fanatycy muszą być wypuszczeni kiedy przeciwnik podejdzie na 8"
2. Wypuszczając fanatyka określasz kierunek i punkt z którego startuje w oddziele.
3. Fanatycy ruszają się 2D6.

Ale pojawiają się pytania:

1. Poruszam wszystkich na raz i wypłacam hity jak się wszyscy ruszą ?
2. Wskazuję kierunek każdego i poruszam ich po kolei, hity po ruchu każdego?
3. Wskazuję kierunek pierwszego, rzucam na odległość, rozpatruję hity i dopiero następny?

Czy ktoś podejmie wyzwanie interpretacji i wyjaśnienia?
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran

Awatar użytkownika
Sokół
Mudżahedin
Posty: 307
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Sokół »

Słowian pisze: 1. Poruszam wszystkich na raz i wypłacam hity jak się wszyscy ruszą ?
2. Wskazuję kierunek każdego i poruszam ich po kolei, hity po ruchu każdego?
3. Wskazuję kierunek pierwszego, rzucam na odległość, rozpatruję hity i dopiero następny?
Generalnie punkty te nie wiele się od siebie różnią, ale jeżeli chcemy być bardzo dokładni to w momencie wypuszczenia fanoli najbardziej pasuje opcja nr 2, natomiast przy ich ruchach w fazie ruchów przymusowych opcja nr 3 (tylko rzecz jasna nie wskazujesz kierunek a losujesz).

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Wystawiasz wszystkich z jednostki. Nie możesz wystawić ich na sobie z oczywistych względów.
Określasz kierunek ruchu każdego z nich.
Rzucasz za ruch po kolei. Mierzysz zasięg od jednostki goblinków.
Jeśli coś napotka na drodze to rozpatrujesz co się zadziało.
Rzucasz za ruch kolejnego itd.

Tak jak szarże w sumie. Deklarujesz kierunek, rzucasz, przesuwasz, sprawdzasz co się stało.
Life's a game with save and load features disabled.

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Dodatkowo warto zajrzeć do FAQ na stronce GW tam jest opisane co zrobić z fanatykiem kiedy się go stawia 1" za jednostką i nie ma miejsca.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Słowian
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186

Post autor: Słowian »

Słowian pisze: Czy ktoś podejmie wyzwanie interpretacji i wyjaśnienia?
Dzięki za odpowiedzi, ale ... dlaczego? to podstawowe pytanie...

Na każdym Masterze spotykam się z przynajmniej kilkoma interpretacjami. Przeważnie nie ma różnicy która opcja jest prawidłowa, ale w tym jednym na 10 przypadków chcę uniknąć spiny.
"When you're a goblin, you don't have to step forward to be a hero-everyone else just has to step back!" - Biggum Flodrot, goblin veteran

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Słowian pisze:Dzięki za odpowiedzi, ale ... dlaczego? to podstawowe pytanie...
Bo tak napisano w zasadach?

Jakiej interpretacji się spodziewasz i jaka ma wywołać spiny?
Ja również wydziałem cuda, jeśli chodzi o wypuszczanie fanatyków, ale w takich wypadkach po prostu prosisz osobę, która wydziwia o wskazanie paluchem zasady na której podstawie wypuszcza ich inaczej.
Life's a game with save and load features disabled.

ODPOWIEDZ