Puchar Smoczka Mieleckiego - 2.11.2013
Puchar Smoczka Mieleckiego - 2.11.2013
Zapraszamy na turniej o Puchar Smoczka Mieleckiego
Turniej odbędzie się w Mielcu, ul Kusocińskiego 13A w siedzibie klubu Lewa Flanka.
Start 9-21
Wjazd - 10 zł
Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów,
4 bitwy:
1. Battleline
2. Down Attack (bez rezerw)
3. Blood & Glory (liczenie arenowe)
4. Meeting Engagment (bez rezerw)
Blood&Glory:
-punkt rozbicia/złamania - 2
-odległości od krawędzi 6 cali
Down Attack:
-odległości stref (prawe/lewe skrzydło): 12 cali
Ograniczenia główne:
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
Progi:
0-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału
Zgłoszenia:
1. Nina_love (DOCH)
2. Konrad (BOCH)
3. Qba (SK)
4. Opos (HE)
5. Misiek (OG)
6. Spięty (DE)
7. elVictor (OG)
8. wa_Wa (OK)
9. Alek (DE)
10. Arik (DF)
11. Styku (TK)
12. Szymon Skrzypek (OK)
13. Valdee (WoCH)
14. Diamo (OG)
15. Bojek
16. Czop
17. Tocz
18. Dudi
19. Dżekblek
Turniej odbędzie się w Mielcu, ul Kusocińskiego 13A w siedzibie klubu Lewa Flanka.
Start 9-21
Wjazd - 10 zł
Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów,
4 bitwy:
1. Battleline
2. Down Attack (bez rezerw)
3. Blood & Glory (liczenie arenowe)
4. Meeting Engagment (bez rezerw)
Blood&Glory:
-punkt rozbicia/złamania - 2
-odległości od krawędzi 6 cali
Down Attack:
-odległości stref (prawe/lewe skrzydło): 12 cali
Ograniczenia główne:
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
Progi:
0-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału
Zgłoszenia:
1. Nina_love (DOCH)
2. Konrad (BOCH)
3. Qba (SK)
4. Opos (HE)
5. Misiek (OG)
6. Spięty (DE)
7. elVictor (OG)
8. wa_Wa (OK)
9. Alek (DE)
10. Arik (DF)
11. Styku (TK)
12. Szymon Skrzypek (OK)
13. Valdee (WoCH)
14. Diamo (OG)
15. Bojek
16. Czop
17. Tocz
18. Dudi
19. Dżekblek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, o 11:43 przez Qba, łącznie zmieniany 17 razy.
instagram.com/kuba.michonski