Wroclaw, 3.11 parówka 2x1200 pts
Wroclaw, 3.11 parówka 2x1200 pts
Klub The Gamblers zaprasza na pierwszy turniej w nowej siedzibie klubu - Zona 71, największy Laser Tag na Dolnym Śląsku!
Dziewicze granie w Zonie71
Turniej zgłoszony do ligi
Organizator: The Gamblers
Termin: 3.11.2013
Miejsce: Zona71, ul. Fabryczna 14, Wrocław
Sędzia: Dymitr
Zasady dodatkowe: Za każde wulgarne słowo wpłacamy do specjalnej puli 1 zł - z tej puli rozlosujemy nagrodę specjalną (w losowaniu nie mogą brać udziału osoby, które wygrały coś w regularnym turnieju i/lub same dorzuciły się do puli). Trzeba tępić chamstwo we własnym gronie
Wejściówka: 5 zł od osoby, czyli 10 zł od pary
Nagrody: Dyplomy dla Top 3
Format: turniej par, 2x 1200 punktów
Progi co 160 małych punktów. Generał i BSB po 75pts.
Ograniczenia ogólne:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1 poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
[WiP]
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
[WiP]
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
Limit miejsc: 8 par
Lista zgłoszonych
1. Golonka + Theo
2. Maryś + Dymitr
3. Wojtuś + Podwys
4. Krzysiek + Kojot
5. Marcins + Jarekk
6. Kuyash + Kumeczek
7. Uadzia + Tombo
8. Gniewko + Kuba
Lista rezerwowa:
1.
FAQ
1. Czy sojusz może mieć 4 maszyny?
tak, comp dotyczy pojedynczej armii, przez co można mieć w sumie 4 maszyny
2. Czy imienni bohaterowie są dopuszczeni?
Nie
3. Czy będzie ocena malowania, wliczana do generalnej klasyfikacji?
Nie, ale myślimy nad jakąś nagrodą za najlepiej zrobioną (własnoręcznie) armię. Efekty tych rozmyślań wkrótce - to zależy od tego czy i w jakiej wysokości będzie wejściówka
4. Czy jeśli nie jestem z klubu to mogę przyjść?
Oczywiście - wszystkie turnieje organizowane przez The Gamblers mają charakter otwartych
5. Czy będą drukowane rozpiski?
nie, ponieważ nie punktujemy zgłoszeń. Sprawdzenie legalności rozpisek leży w gestii przeciwników
6. Czy będzie ten głupi regulamin dot. przeklinania?
Właśnie dodano, oczywiście że będzie ^^. Co więcej osoby, które ostatnio nie uiściły odpowiedniej opłaty mają potrojoną wejściówkę!
7. Czy mogę grać jedną armią na 2400 punktów
Nie, bo nie.
8. Czy jak będę jęczeć, że mam pociętą armię, to organizator zmieni zasady turnieju
Nie tak się trenuje komandosów. Nie.
9. Czy gramy na zasady sojuszy z RB?
tak, to dobre zasady
Dziewicze granie w Zonie71
Turniej zgłoszony do ligi
Organizator: The Gamblers
Termin: 3.11.2013
Miejsce: Zona71, ul. Fabryczna 14, Wrocław
Sędzia: Dymitr
Zasady dodatkowe: Za każde wulgarne słowo wpłacamy do specjalnej puli 1 zł - z tej puli rozlosujemy nagrodę specjalną (w losowaniu nie mogą brać udziału osoby, które wygrały coś w regularnym turnieju i/lub same dorzuciły się do puli). Trzeba tępić chamstwo we własnym gronie
Wejściówka: 5 zł od osoby, czyli 10 zł od pary
Nagrody: Dyplomy dla Top 3
Format: turniej par, 2x 1200 punktów
Progi co 160 małych punktów. Generał i BSB po 75pts.
Ograniczenia ogólne:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1 poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
[WiP]
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
[WiP]
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
Limit miejsc: 8 par
Lista zgłoszonych
1. Golonka + Theo
2. Maryś + Dymitr
3. Wojtuś + Podwys
4. Krzysiek + Kojot
5. Marcins + Jarekk
6. Kuyash + Kumeczek
7. Uadzia + Tombo
8. Gniewko + Kuba
Lista rezerwowa:
1.
FAQ
1. Czy sojusz może mieć 4 maszyny?
tak, comp dotyczy pojedynczej armii, przez co można mieć w sumie 4 maszyny
2. Czy imienni bohaterowie są dopuszczeni?
Nie
3. Czy będzie ocena malowania, wliczana do generalnej klasyfikacji?
Nie, ale myślimy nad jakąś nagrodą za najlepiej zrobioną (własnoręcznie) armię. Efekty tych rozmyślań wkrótce - to zależy od tego czy i w jakiej wysokości będzie wejściówka
4. Czy jeśli nie jestem z klubu to mogę przyjść?
Oczywiście - wszystkie turnieje organizowane przez The Gamblers mają charakter otwartych
5. Czy będą drukowane rozpiski?
nie, ponieważ nie punktujemy zgłoszeń. Sprawdzenie legalności rozpisek leży w gestii przeciwników
6. Czy będzie ten głupi regulamin dot. przeklinania?
Właśnie dodano, oczywiście że będzie ^^. Co więcej osoby, które ostatnio nie uiściły odpowiedniej opłaty mają potrojoną wejściówkę!
7. Czy mogę grać jedną armią na 2400 punktów
Nie, bo nie.
8. Czy jak będę jęczeć, że mam pociętą armię, to organizator zmieni zasady turnieju
Nie tak się trenuje komandosów. Nie.
9. Czy gramy na zasady sojuszy z RB?
tak, to dobre zasady
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Dlaczego progi co 80 punktów jak gramy właściwie na 2400, ograniczenia tyczą się jak rozumiem jednej armii, tak wiec można mieć na przykład 4 maszyny? Jak mają działać sojusze? Proponuje olać rulebooka i grać jak biali ludzie bez żadnych restrykcji dotyczących dobrych i złych armii.
progi, fakt bubel - będą 160
specjale - niedopuszczeni
sojusze - nie wiem czy to aby na pewno wada grać ze szczurami na tym poziomie magii
specjale - niedopuszczeni
sojusze - nie wiem czy to aby na pewno wada grać ze szczurami na tym poziomie magii
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Nieuzasadnione NICZYM przycięcie punktowe skavenów. Wnoszę o usunięcie tego martwego, jałowego zapisu. Oprócz Abominacji i latarki nie ma niczego co podchodzi pod słowo gięte w tej armii. Samo ograniczenie niemożności wystawienia 3 oddziałów slejwów skutecznie utrudnia granie szczurami, przynajmniej w mojej ocenie, nie mówiąc o braku trzeciego gołego elektryka.
Wnoszę o usunięcie zapisu o - 100 punktów dla skavenów.
Dziękuje )))
Wnoszę o usunięcie zapisu o - 100 punktów dla skavenów.
Dziękuje )))